LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
när kan man höra av sig igen?
2014-04-29,07:33,
Inlägg: #1
när kan man höra av sig igen?
Tjena, jag har varit o ett förhållande på slutet så känner mig väldigt ringrostig. Hur som helst så hörde en brud av sig till mig (träffat henne ett par gånger innan och då var det mest hälsningsfraser och prat om vädret) och det vart som om allt jag sa vart guld och gick helt hem hos henne. Vid flera tillfällen anklagar hon mig för att flörta och ragga på henne, slutar med att hon erkänner mer eller mindre att hon raggar på mig.
Jag har inte träffat henne efter att hon tog kontakt. Och i lördags ville hon träffas på en pub som mitt sällskap inte ville åka till. Eftersom hon jobbar väldigt mycket och jag har mitt så tycker jag det skulle vara en rolig grej att föreslå 10min träff i kön på donken efter stängningsdags. Som då kom ut som "donken 03:15?Wink". Sen vart det tyst, hon har inte skrivit något tillbaka eller något nytt. Så till min fråga hur länge bör jag vänta med att höra av mig igen? Känns wierd att höra av sig igen då allt momentum avstannat. Känns också rätt wierd att hon ena stunden är jätte på för att nästa bara skita i det. Tankar?
2014-04-29,11:47,
Inlägg: #2
RE: när kan man höra av sig igen?
(2014-04-29,07:33)Ohun Skrev: Tjena, jag har varit o ett förhållande på slutet så känner mig väldigt ringrostig. Hur som helst så hörde en brud av sig till mig (träffat henne ett par gånger innan och då var det mest hälsningsfraser och prat om vädret) och det vart som om allt jag sa vart guld och gick helt hem hos henne. Vid flera tillfällen anklagar hon mig för att flörta och ragga på henne, slutar med att hon erkänner mer eller mindre att hon raggar på mig.
Jag har inte träffat henne efter att hon tog kontakt. Och i lördags ville hon träffas på en pub som mitt sällskap inte ville åka till. Eftersom hon jobbar väldigt mycket och jag har mitt så tycker jag det skulle vara en rolig grej att föreslå 10min träff i kön på donken efter stängningsdags. Som då kom ut som "donken 03:15?Wink". Sen vart det tyst, hon har inte skrivit något tillbaka eller något nytt. Så till min fråga hur länge bör jag vänta med att höra av mig igen? Känns wierd att höra av sig igen då allt momentum avstannat. Känns också rätt wierd att hon ena stunden är jätte på för att nästa bara skita i det. Tankar?

Du svarade precis på din egna fråga Smile
Stay calm and play some beerpong
2014-04-29,11:58,
Inlägg: #3
RE: när kan man höra av sig igen?
Jo på sätt och vis, men jag vill ju ligga med bruden. Vart kanske rörigt i första inlägget, men undrar om någon annan startat upp igen med en brud efter momentum avstannat och hur de gick till väga.
2014-05-29,00:09,
Inlägg: #4
RE: när kan man höra av sig igen?
du kan svara när som, reglen att vänta gäller bara för osäkra killar är du ärlig i vad du gör känner tjejen av det och gillar det mer än när du föröker köra trix
good luck
2014-05-29,15:28,
Inlägg: #5
RE: när kan man höra av sig igen?
Jag har fått upplevelsen att du kan skriva när du känner för det om du är ärlig med vad du vill oftast och har ett bra game. Dock det bästa du kan göra är att skaffa fler tjejer att skriva med för då kommer needinesen nästan försvinna automatiskt ( gjorde det för mig iallafall)
2014-05-29,23:42,
Inlägg: #6
RE: när kan man höra av sig igen?
(2014-05-29,15:28)Mr.21 Skrev: Jag har fått upplevelsen att du kan skriva när du känner för det om du är ärlig med vad du vill oftast och har ett bra game. Dock det bästa du kan göra är att skaffa fler tjejer att skriva med för då kommer needinesen nästan försvinna automatiskt ( gjorde det för mig iallafall)

Det är sant, men när du är på denna nivån, där du skriver när du vill så brukar du även skita i om bruden svarar...

Fan ibland svarar jag 5 medelanden/snaps inom 5min till samma person, ibland går det en dag i mellan... Men jag skulle även skitit i en om en brud svarar...


I TS fall hade jag nog ringt när hon inte svarade.. men det hade varit för jag velat träffa i MCdonalds kön samt skitit i om vi träffas nån annan gång Big Grin



Jag brukar ha en tumregel... OM en brud "känns/verkar" off så brukar jag skita i textgame/facebook osv för att styra upp bättre sexuell stämning när vi ses.
Har vi bra sexuell stämmning använder jag textgame/facebook för att "hålla henne varm" tills vi ses igen.
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}