LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur styr man relationer dit man vill?
2012-02-26,23:52,
Inlägg: #1
Hur styr man relationer dit man vill?
En grej jag haft problem med på sistonde är att styra vissa relationer dit jag vill. Ett hemsläp hem från krogen eller så fattar ju både jag och tjejen vad det är - vi ska ligga. Sen kan vi bli KK eller något i framtiden, fler fylleligg, whatever, that's not the issue.

Men om jag till exempel cold approachar en tjej i skolan - det är inte särskilt lämpligt att försöka få med henne hem och knulla efter skolan (eller? ) när vi aldrig pratat tidigare. Liksom, "att gå in med samma inställning till allt" i all ära, men det är liksom inte läge då (eller berätta gärna något bra sätt att göra det).

Men till problemet - om det till exempel är tjejer mer från skolan eller vardagliga situationer så kanske man träffar dem först på en fika eller något och då känns det som att man "lär känna" varandra bla bla bla. Jag är sexuell etc, men hur fan ska man förmedla i den situationen att man bara vill ligga? Gå fram i skolan "Hej, du var skitsöt, avager är mitt namn, fluff fluff fluff, bara så du vet så är jag en kille som vill endast ligga med dig eller bli KK." Eller ska man försöka bara dra med bruttan hem någon dag och knulla och se hur det utvecklar sig? Att vara direkt och ärlig med det man vill ju, men känns som att i det läget är det kanske bättre att inte vara så rakt på sak.

Nu vet jag inte ens om någon fattar något av vad jag skrev eller om det är bara massa ordbajs.
2012-02-26,23:58, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-02-27,00:01 av {2} devil.)
Inlägg: #2
Hur styr man relationer dit man vill?
Sucommunication!

Roligt, lättsamt lite sexuellt snack + Titta på henne som ja kommer knulla sönder dig + Led henne = Win

Gör alltid så när jag ska ragga på en plats ja konstant går till men där man kanske måste vara lite mer diskret. Mitt jobb tex.

Gillar hon när du e sexuell kan du fan vara det öppet och verbalt också och ösa på med shit om bondage och dra ihåret. På skolan och jobbet måste man kolla lite mer på hur hon reagerar så man inte åker fast för sexuella trakasserier.
2012-02-27,00:25,
Inlägg: #3
Hur styr man relationer dit man vill?
Fortsätt att vara awesome och jobba på att bli mer awesome.

Jag kan bara referera till min egen erfarenhet men jag har haft en tendens att bli en needy fucker efter sex. En konsekvens av att jag inte var van vid att ligga med brudar och de kände såklart av det. Finns bara en lösning på det problemet, knulla mer. Jobbar på't.

Och att inte ljuga á la Charlie Harper eller Barney Stinson känns som en bra idé.

AND STAY AWAY FROM THE FATTIES. They be chodes.
2012-02-27,00:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-02-27,00:47 av {2} slyngel.)
Inlägg: #4
Hur styr man relationer dit man vill?
Var allmänt oseriös och flörtig, lägg in sexuella anspelningar ofta, visa inte så mycket intresse för vad som händer i hennes liv, ha jävligt kul och snacka om random skit bara, undvik seriösa diskussioner. Ofta kommer tjejer då utesluta dig från att hamna i ett eventuellt pojkvänsfack redan från början efter som du visar dig för otillgänglig och hon tänker inte riskera att kära ner sig då.
Du är ju bara den där heta killen som inte är intresserad av nåt seriöst, men låta sig knullas av dig gör hon så gärna Smile
2012-02-27,17:26,
Inlägg: #5
Hur styr man relationer dit man vill?
Känns som att kanske inte alla förstod vad jag menade. Allt jag skrev kan jag sammanfatta såhär:

Om jag bjuder ut en tjej från skolan på en fika/date/knull/whatever ska hon inte alls tycka det är konstigt att jag ska träffa en annan tjej nästa dag. Typ. Har lite problem med det om det är just folk från skolan.
2012-02-27,22:21,
Inlägg: #6
Hur styr man relationer dit man vill?
Avager: de har nog sina poänger. Ifall din allmänna "aura" är att det inte är nån big deal att ta ut en tjej på kaffe och du gör det ofta och är lättsam och väldigt casual med det så kommer hon trolitgvis ana att du är en "player" och manage her expectations. Vet de dessutom om att du träffar mkt tjejer annars så är det ganska spikat att de inte kommer tycka det är weird direkt. Det har också mer att göra med tjejen i sig än det faktum att hon går i din skola. Har haft oseriösa grejer med tjejer från min egen skola, no big deal. Smile
"To me, the extraordinary aspect of martial arts lies in its simplicity. The easy way is also the right way, and martial arts is nothing at all special; the closer to the true way of martial arts, the less wastage of expression there is." - Bruce Lee
2012-04-11,14:13,
Inlägg: #7
Hur styr man relationer dit man vill?
brukar inte berätta att jag träffar andra tjejer om hon inte frågar.
We're your friends. We're not like the others, man, really.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,715 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  "Vill du följa med hem" om "hem" är otillgängligt Godot 2 1,467 2016-04-17,21:00
Senaste inlägg:: Sartre
  Vilken sorts kille vill tjejer ha? tay 5 3,048 2015-12-20,21:13
Senaste inlägg:: godsgift
  För den som vill ha hela Simple Pickup - Projekt go, gratis Evilvalle 1 1,950 2015-07-13,14:30
Senaste inlägg:: Parafras
  Tillbaka på marken efter att ha fallit. Vill upp igen en gång för alla!! _Amigo_ 13 8,759 2014-07-06,04:02
Senaste inlägg:: _Amigo_
  Tappat game, vill tillbaks. Nystart 25 11,096 2013-03-30,14:20
Senaste inlägg:: Badboll
  Tjej vill ha kuk men har pojkvän selected 17 7,559 2013-03-05,22:00
Senaste inlägg:: trollface
  Hur styr man upp en dejt? kball 12 4,186 2013-01-27,19:01
Senaste inlägg:: trollface

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}