LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Arbetskamrat, hjäääälp!
2014-05-08,22:08, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-08,22:11 av {2} Italiano.)
Inlägg: #1
Arbetskamrat, hjäääälp!
Det är så att jag mött en tjej på jobbet, vi jobbar tillsammans varannan helg.. & den här tjejen är 10:a i mina ögon & jävligt många på jobbet som attraheras av henne!

Iallafall, vi satt en dag flera arbetskamrater & pratade om resos inklusive henne! & jag sa att alltid velat resa till Bali, & hon har varit där & berättade massor om det & att hon vill det igen. Detta var typ 3-4 mån sen.

Iallafall den senaste månaden har hon frågat mig varje gång jag mött henne när jag & hon ska ta en resa till Bali osv. Hon frågade sist för någon vecka sen, så skickade jag en snapchat till & så sa hon adda min facebook & detta är konversationen.. Kan ni analysera lite? Vad ni tror hon vill? Vad jag behöver göra bättre osv.. Hon är väldigt seg på & svara, hon kan läsa meddelandet men de kan ta upp till 1-2 dagar för henne & svara.. Det sista meddelandet fick jag IDAG, har ej svarat på det ännu & vi jobbar tillsammans lördag & söndag.. Tänkte leka lite svår som henne, eller ska jag svara på det?
Hon är norsk btw.


Läs uppifrån ner..

JAG
Vi måste på date innan vi bestämmer dato!

HB10
Med på den !

JAG
Då har vi en deal alltså?

HB10
det har vi

JAG
Yeaay, Mcdonalds eller Burger king?

HB10
helt klart mc`ern!

JAG
BIG MAC! Yummi! Bjuder du?

HB10
Ehh glem det mannen! I min blandings verden så deler man.. Du tar min og jeg din

JAG
Ska jag spise din mat & du min mat?

HB10
Nei, min mat vil jeg ha selv. Mente egentlig at vi skulle betaler for hver vår. You see?

JAG
Haha näää, men så kjedlig! Vi kan bjuda varannan gång? Gratis mat, det bästa

HB10
Du som er så glad i det gratise, bør legge aksjer i en sugar Mami

HB10
Du som er så glad i det gratise, bør legge aksjer i en sugar Mami
2014-05-08,22:27,
Inlägg: #2
RE: Arbetskamrat, hjäääälp!
Jag och norska... Men det ser ut som ett öppet mål ja.
ge mig cash, ge mitt ringfinger bling-bling och sprit tills jag uppför mig som haddock i tintin.
2014-05-08,23:24,
Inlägg: #3
RE: Arbetskamrat, hjäääälp!
jaha vad är problemet? Svara på det sen gå på "dejten" bara, gör det inte svårare för dig själv.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-05-09,13:39,
Inlägg: #4
RE: Arbetskamrat, hjäääälp!
Ser inga problem, kör på en dejt, ha trevligt, doppa den och sedan se vad som händer efter åt!

Du skall inte sätta något högt värde på henne bara för att du tycker hon är en tia, det lättaste du kan göra är att börja tänka så här.
Ja hon skulle jag kunna knulla eller nej henne skulle jag inte kunna knulla.
Då kommer du sakta men säkert ta bort henne från det höga värdet för att hon är snygg och attraktiv och istället vara killen som har högre värde och är jävligt cool.

//Aioo
Keep it up!
2014-05-09,15:28,
Inlägg: #5
RE: Arbetskamrat, hjäääälp!
U are so fucked...
2014-05-09,16:28,
Inlägg: #6
RE: Arbetskamrat, hjäääälp!
(2014-05-09,13:39)Aioo Skrev: Ser inga problem, kör på en dejt, ha trevligt, doppa den och sedan se vad som händer efter åt!

Du skall inte sätta något högt värde på henne bara för att du tycker hon är en tia, det lättaste du kan göra är att börja tänka så här.
Ja hon skulle jag kunna knulla eller nej henne skulle jag inte kunna knulla.
Då kommer du sakta men säkert ta bort henne från det höga värdet för att hon är snygg och attraktiv och istället vara killen som har högre värde och är jävligt cool.

//Aioo

Precis som aioo skriver här. Sätter du henne på en piedestal och kallar henne tiopoängare, då måste du tro och veta att du också är en tiopoängare, annars kommer ditt undermedvetna säga "hon är bättre än mig"/"jag förtjänare inte henne" osv.
ge mig cash, ge mitt ringfinger bling-bling och sprit tills jag uppför mig som haddock i tintin.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}