LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Text gaming
2012-02-27,00:45,
Inlägg: #1
Text gaming
Jag vill kunna vara tillgänglig på så många platser som möjligt, och en plats som jag har svårast för, är just text gaming/internet gaming.

Jag vill därför se två exempel på gaming från er grabbar!!!

Den ena är indirekt text gaming och den andra är en direkt text gaming. Vill gärna analysera dessa två lite och försöka förstå dom. Vi är ju i lite av en underläge bakom apparaterna tycker jag så vill höra "vad" som är schystast att köra typ.

Så ge gärna lite exempel!!! =D
2012-02-27,03:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-02-27,03:49 av {2} Silentshot.)
Inlägg: #2
Text gaming
En konversation mellan mig och en brud som jag aldrig snackat med innan. Har ett helt A4 därefter med mer text som utspelade sig några dagar efteråt, men detta var väl mer själva öppningen. Vikten av en schysstprofil var väl mest givande här kan man säga, men såhär kan det se ut när man är mer direkt.

SILENT
damn u're sexy!
TJEJ
I know, du är sjukt fin!
__________________________
Redan här ett IOI, drar igång med kvalificering direkt innan jag går för nummer.
__________________________
SILENT
Självsäker också, gillar tjejer som har lite pondus och som vågar ta för sig, speciellt näre ska sexxas, hur är dudå?
TJEJ
Givetvis! Jag älskar att ta för mig, ibland får man vara lite ego själv?
SILENT
Nice. Hmm jag? Alldeles för beroende utav sex, gillar färgen blå, föredrar spontant och en smula för stort ego (Subkommunicering - Tar mig inte alltför på stort allvar, sexuell etc.)
TJEJ
Asum! Wink Hah vem e inte beroende av de? sex o choklad är de bästa..
SILENT
True story, men du glömde Öl och fotboll också Wink Ge mig ditt nummer så chittchattar vi dära!
TJEJ
Wtf? be snällt ;o (Shit-test, var bara att ignorera och vänta ut)
073xxxxxxxx Wink
SILENT
Spanks, ska slänga mig i sängen nu och sova, trött som en jävla jew. Hörs på phånen !
TJEJ
blir fint de! Wink


Efteråt i smsandet, började jag anklaga henne för att hon gjorde mig sexuellt upphetsad, och höll mig vaken etc. Dröjde inte alltför lång tid innan hon skulle börja teasa mig genom att skicka ett par nude pics, med röven svankandes etc.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-02-27,04:03,
Inlägg: #3
Text gaming
Aaah, *Stolt över silents progress*
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-27,04:12,
Inlägg: #4
Text gaming
Btw, har skrivit någon text-FR i fieldreports delen, bara å kolla in!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-27,06:56,
Inlägg: #5
Text gaming
Du kan ju passa på att läsa The Ultimate Guide to Text and Phone Game om du vill fördjupa dig lite. Det är en bra bok med mycket tekniker och exempel. Den finns att ladda ner.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Text game. Vad funkar för er? Clubbin 1 1,429 2016-07-27,12:59
Senaste inlägg:: fisk
  RIKTIGT bra text om kvinnor Evilvalle 28 16,117 2014-11-16,17:31
Senaste inlägg:: WALL-E
  Grym text ang. acceptence and being godsgift 4 2,422 2013-10-11,11:27
Senaste inlägg:: illdan
  Duke Nukem Text-game Jesus Resurrected 6 2,225 2012-03-27,16:28
Senaste inlägg:: Common sense

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}