LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
smärta på sidan av penisskaftet
2014-05-18,21:38, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-18,21:38 av {2} Beerpong.)
Inlägg: #1
smärta på sidan av penisskaftet
Har i två dagar haft en smärta på sidan av penisskaftet över ett litet område, kuken ser helt vanlig ut men på just det området så känns det ungefär som när man trycker på ett blåmärke, om jag då pillar på det. Annars känns det som en lite domnande smärta på just det området. (Går även ett litet blodkärl i mitten av området) Gör även ont vid det området när jag har erektion. Någon som vet vad det kan vara? traskar inte gärna bort till vården nu under tentaperiod... Har kollat mig för klamme, gonorre å hiv, var negativ på samtliga.
Stay calm and play some beerpong
2014-05-18,22:45,
Inlägg: #2
RE: smärta på sidan av penisskaftet
kört jelq recently?
2014-05-18,23:03,
Inlägg: #3
RE: smärta på sidan av penisskaftet
(2014-05-18,22:45)Rednales Skrev: kört jelq recently?


Aldrig kört jelq
Stay calm and play some beerpong
2014-05-18,23:37,
Inlägg: #4
RE: smärta på sidan av penisskaftet
Har du haft sex nyligen? Haft runk-maraton? Gjort något annat som kan orsakat det? Känns det svullet eller knöligt?

Tror inte det är något allvarligt, vänta nån dag och kolla om det blir bättre, annars ska du såklart uppsöka en vårdcentral. Alternativt kan du ringa 1177 och prata med en sjuksköterska.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2014-05-19,16:22,
Inlägg: #5
RE: smärta på sidan av penisskaftet
(2014-05-18,23:37)Silentshot Skrev: Har du haft sex nyligen? Haft runk-maraton? Gjort något annat som kan orsakat det? Känns det svullet eller knöligt?

Tror inte det är något allvarligt, vänta nån dag och kolla om det blir bättre, annars ska du såklart uppsöka en vårdcentral. Alternativt kan du ringa 1177 och prata med en sjuksköterska.

Näru säger det så runkade jag något mer än vanligt dagen innan smärtan uppkom så mkt möjlig att det är boven bakom dramat Tongue
Stay calm and play some beerpong


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}