LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tillfällig meltdown
2012-02-27,01:47,
Inlägg: #1
Tillfällig meltdown
Jag tänker inte beskriva särskilt långt. Men jag och mitt ex gick skillda vägar för sista gånger för ganska precis 2 månader sedan. Vi hade harvat fram och tillbaka ett tag men när hon strulade upp en snubbe mitt framför ögonen en gång när vi var ute så tog jag så klart totalt avstånd.

Veckorna gick och hon skickade sms och hörde av sig i stilen "älskar dig", "vill ha dig tillbaka" osv. Jag svarade aldrig när hon smsade eller ringde. Detta fortsatte ungefär någon gång i veckan. Och samtidigt som det var en liten egoboost varje gång hon hörde av sig så blev jag också sentimental och ville svara.

Hon fyllde år nu igår (kl är över 12) och jag gick länge och funderade på om jag skulle kontakta henne med ett grattis-sms. Jag tänker fortfarande på om jag ska skicka ett grattis i efterskott-sms. Hon hörde ju trots allt av sig på mig. Jag är just nu lite instabil och sentimental eftersom jag blev dissad av en annan donna som jag skulle bowlat med nu i helgen och därför att mitt ex nu inte hört av sig på en och en halv vecka. Hennes ständiga sms har ju tydligen haft någon omedveten push&pull effekt på mig.

Vet inte riktigt vad jag vill med denna post. Men känner mig allmänt nere och instabil. Jag har fortfarande känslor för henne och tror hon har det för mig. och nu har ju ilskan över det hon gjorde börjat lägga sig så kan inte luta mig tillbaka på den. Tror aldrig det skulle funka mellan oss. Men är så sjukt sugen på att skicka iväg ett sms.
2012-02-27,02:30,
Inlägg: #2
Tillfällig meltdown
Don't. Det går över. Fokus på något annat så länge. Tanka ned en skön serie oh streckglo tilla du somnar om du inte kan få henne ur huvudet på sekunden.
2012-02-27,02:44,
Inlägg: #3
Tillfällig meltdown
Yeah I know your right. Alla mina polare säger samma sak. Men får tankar som "vad kan ett oskyldigt sms skada?" och jag känner någonstans att jag inte vill bränna alla broar för alltid. Det kanske jag iof inte gör bara för att jag inte grattar henne på hennes bday?
Har du varit i någon liknande situation någon gång?
2012-02-27,03:35,
Inlägg: #4
Tillfällig meltdown
Du behöver knulla andra donnor... seriöst... det hjälper... jag lovar!
Tänk först ut varför du ens vill skicka ett "grattis sms"
2012-02-27,03:53,
Inlägg: #5
Tillfällig meltdown
Jag vet att det hälper. Men framförallt tillfälligt. Jag har knullat med tre tjejer de senaste två månaderna sedan jag sa upp kontakten.
Vet inte varför jag har så svårt att släppa henne helt. Tror det är lite därför att hon har hört av sig ungefär en gång i veckan och givit mig
lite egoboost. Det är nog lite därför jag vill höra av mig, för att jag halvt undermedvetet vill att hon ska fortsätta höra av sig vilket hon verkar
ha slutat med. Typ lite föda för att hon ska fortsätta vilja investera. Men jag vet inte. Känns som att jag genuint saknar henne och fortfarande
har känslor. Vet bara inte hur fan jag ska tänka eller göra. Just nu känns det plötsligt riktigt tungt.
2012-02-27,04:46,
Inlägg: #6
Tillfällig meltdown
Fakkin aye! kan inte sova. Upp om typ 3 timmar. Ingen som är online som har några tips på hur fan man tar sig ur en sån här melt down, eller hur jag borde agera/tänka i detta?
2012-02-27,10:00,
Inlägg: #7
Tillfällig meltdown
Har beslutat mig för att skicka ett grattisiefterskott-sms eller via facebook till henne. Inte med några speciella motiv utanför att jag vill vara en sån man som kan gratta sitt ex på födelsedagen och ge värde utan att behöva analysera allt till tusen. Man måste också kunna vara förlåtande. Dessutom känns det som att det är ett måste för att jag ska få det ur huvudet.

Någon som tycker att detta är en katastrofal idé? Speak now before its too late!
2012-02-27,10:16, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-02-27,10:24 av {2} Silentshot.)
Inlägg: #8
Tillfällig meltdown
Ska strax dra men gör en snabb input
Do it om det känns rätt, men förvänta dig inget tillbaka. Själv hade jag inte gjort att.
Du säger själv att det antagligen inte skulle hålla med er två och dude för att vara ärlig, don't go over there, om du känner så nu så kommer det antagligen vara så, jag var i typ samma sits som du när jag började med game och jag lärde mig en hel jävla del med den tjejen, men och andra sidan tog det mig hell of a time för att få fingret ur och glömma henne och verkligen kunna satsa mer på mig själv och min egna utveckling. Du låter som en hel del investerad i denna tjej, vilket inte är helt optimalt för ditt egna välmående, vilket kommer hålla tillbaka din utveckling litegranna.

BTW, var ni tsms när hon strulade upp den där killen?

Men om du vill ha henne som KK och samtidigt satsa på dig själv och träffa ny tjejer, by all means go for it.

Om det var en gammal kompis, från lågstadiet, skulle du smsa honom och gratta honom? lite så resonerar jag, det är ett kapitel som är förbi, ni har gått vidare utan varandra i era liv.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-02-27,10:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-02-27,10:26 av {2} xChocolate.)
Inlägg: #9
Tillfällig meltdown
det du känner nu har alla känt någon gång, det är en tillfällig känsla som kan ta mellan 1 dag till 6år att komma över, beror helt på om du låser in dig eller gör något åt saken. keep strong. life goes on. du kommer träffa massa fina flickor =)



edit: skicka smset om det känns rätt, var ute med polare när du smsar, vänta inte på respons från henne.
2012-02-27,10:29,
Inlägg: #10
Tillfällig meltdown
Tack för ditt snabba svar mannen!
Jag är investerad i henne tankemässigt tyvärr. Efter två månader tänker jag fortfarande mycket på henne. Det är hon som har hört av sig hela tiden. Jag har inte svarat en enda gång. Nu var det ett tag sen hon hörde av sig. Så det är väl dels därför, dels för att hon grattade mig på födelsedagen, som jag får lust att höra av mig. Inte bränna alla broar så att säga. Hur lång tid tog det för dig?
2012-02-27,10:38,
Inlägg: #11
Tillfällig meltdown
Silentshot: Nej vi var inte tillsammans men vi var mer än KK och hade precis firat jul ihop. Hon visste att jag hade känslor för henne osv.
Känner mig sjukt confused just nu. Kunde fan inte sova inatt. Trodde nästan jag hade gått vidare men nu känns det som ruta ettSad
2012-02-27,10:52,
Inlägg: #12
Tillfällig meltdown
Det är självklart att du tänker på henne, du älskde henne, eller hur? acceptera att det kommer ta tid, men se till att ALDRIG stänga in dig. Min första kärlek tog 1,5 - 2år att komma över. Låg med andra, men tänkte fortf på henne då och då. Fråga dig själv vad du vill göra, vill du glömma henne? Då får du var berädd att offra all kontakt med henne.
2012-02-27,10:56,
Inlägg: #13
Tillfällig meltdown
Jag älskade henne helt sjukt mycket. Och tror jag i viss mån gör det fortfarande.
Skit så lång tid. Jag har ett par trevliga år att se fram emot alltså? Sad
Jag vet knappt vad jag vill. Må bra antar jag? Bli bra med tjejer? Men jag saknar bara henne helt plötsligt, mer än innan. Vet inte var det kommer ifrån.
Vi har ju ingen kontakt nu alls. Hon har hört av sig nån gång i veckan men har aldrig svarat vare sig när hon ringer eller smsar efter det hon gjorde.
Nu verkar hon dock ha slutat höra av sig.
2012-02-27,11:17,
Inlägg: #14
Tillfällig meltdown
Du kanske lyckas släppa henne helt nästa vecka. Det är sjukt individuellt. Det var min första tjej, tyvärr trodde jag att hon var den enda i världen, tills jag började game:a =)
2012-02-27,12:47,
Inlägg: #15
Tillfällig meltdown
Tack mannen! Smile

En till sak som jag undrar är ju också det om folket här tycker jag har överreagerat? Jag menar, för mig känns det som fruktansvärt sadistiskt att strula med någon framför ögonen på mig. Därför har jag mycket av självrespekt totalt dissat henne och nu (iaf inte än) grattat hennes födelsedag som var igår.
2012-02-27,15:35,
Inlägg: #16
Tillfällig meltdown
Om du vill ha tillbaka din destruktiva flickvän med en personlighetsstörning (ej validerad), så visst skriv till henne men snälla tänk efter. Vill du verkligen ha tillbaks henne? Du skriver själv att hon har ett oerhört manipulativt beteende och att hon har brytit ner dig. Jag tycker du ska läsa igenom din egna tråd

http://www.casanovalounge.se/showthread....ll-of-text

och sedan fundera på om du verkligen vill ha henne tillbaka eller ens vara "vän" med henne eller vad du nu vill göra. För ärligtalat så tror jag att du förtjänar en bättre tjej.
Next stop, to the top..
2012-02-27,19:42,
Inlägg: #17
Tillfällig meltdown
Final advice

[video=youtube;bWimkHEdEGc]http://www.youtube.com/watch?v=bWimkHEdEGc[/video]


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}