LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Skapa attraktion genom andra killar!
2014-06-15,11:07, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-30,16:42 av {2} Nicki.)
Inlägg: #1
Skapa attraktion genom andra killar!
.............
2014-06-15,13:18,
Inlägg: #2
RE: Skapa attraktion genom andra killar!
Häftigt. Du kanske blev mindre needy när du fokuserade på killarna och inte aktivt sprang runt och jagade fitta, men även såklart att tjejerna såg att du hade värde genom hur killarna reagerade på dig Tongue.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-06-15,13:31,
Inlägg: #3
RE: Skapa attraktion genom andra killar!
Yes, din erfarenhet stämmer in på hur även jag uppfattat att attraktion kan funka.
Nice Smile
2014-06-16,20:26,
Inlägg: #4
RE: Skapa attraktion genom andra killar!
Hemligheten som feministerna är så rädda för.

Social dynamik.
2014-06-16,21:03,
Inlägg: #5
RE: Skapa attraktion genom andra killar!
ok TS du hade 15-20 tjejer som ville ha dig. Låg du med ngn av dom?
2014-06-16,21:19,
Inlägg: #6
RE: Skapa attraktion genom andra killar!
Pre selection i dess olika former är den utan tvekan största attraktionsfaktorn.
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-06-16,23:25, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-16,23:26 av {2} Nicki.)
Inlägg: #7
RE: Skapa attraktion genom andra killar!
(2014-06-16,21:03)xxxaaa Skrev: ok TS du hade 15-20 tjejer som ville ha dig. Låg du med ngn av dom?


Nej, har redan 2 av dom klara till när jag har tillfälle för det.

Om du fråga detta för att få bevis på attraktion så tro mig, vi som hänger här kan se vilka tjejer som är attraherade eller ej, väldigt simpelt när man pushat på ett tag.
2014-07-04,14:26,
Inlägg: #8
RE: Skapa attraktion genom andra killar!
(2014-06-15,11:07)Nicki Skrev: Zupp! Jag valde att inte fokusera på tjejerna som jag brukar utan hälsade bara lite slött på alla och började sen snacka med killarna. Jag var extremt dominant, hela tiden armarna runt dom och skrattade högt.

Jag dominerade fullständigt alla samtal och fick alla killarna att leta bekräftelse av mig.

Kan du detaljera lite mer hur du gjorde detta?
2014-07-06,17:38,
Inlägg: #9
RE: Skapa attraktion genom andra killar!
(2014-07-04,14:26)vinividivici Skrev: Kan du detaljera lite mer hur du gjorde detta?

Sure.
Jag pratade högt, skrattade högt.

Berömde vissa för olika saker men gjorde det från en dominant plats, alltså "Jag ser att du är bra på blablabla(Whatever)! Grymt!" Med såna kommentarer och med en självsäker framtoning gör jag personen jag berömmer upprymd men samtidigt visar jag att jag är överlägsen på alla sätt eftersom jag säger detta för att lyfta honom närmare mig, men absolut inte över mig. Förstår du hur jag menar här? Jag är kungen som delar ut belöning till dom som jag tycker förtjänar det.

Sen när jag skrattade med dom så klappade jag ofta till dom lite grann och när jag pratade så rörde jag vid deras axlar eller knän för att tvinga fram deras koncentration på vad jag sa.

Efter detta började dom flesta rövslicka mig och tystna varje gång jag pratade och därför blev jag en sjukt tydlig ledare varpå tjejerna blev ruggigt intresserade.

Det är inte svårt att vara alfa. Om man dessutom har lite intellekt till att kunna föra diskussionerna till intressanta vyer med lite glimt i ögat så trivs dessutom dom flesta andra med att låta en styra och ställa. Det finns ju få saker som förstör mer för fester än en hjärndöd alfakille som inte tillför något från sin position.

Inser att detta kan låta douchigt men eftersom att det är ett PU-forum tror jag ni är med på allt jag säger?
2014-07-06,19:14,
Inlägg: #10
RE: Skapa attraktion genom andra killar!
(2014-07-06,17:38)Nicki Skrev: Sure.
Jag pratade högt, skrattade högt.

Berömde vissa för olika saker men gjorde det från en dominant plats, alltså "Jag ser att du är bra på blablabla(Whatever)! Grymt!" Med såna kommentarer och med en självsäker framtoning gör jag personen jag berömmer upprymd men samtidigt visar jag att jag är överlägsen på alla sätt eftersom jag säger detta för att lyfta honom närmare mig, men absolut inte över mig. Förstår du hur jag menar här? Jag är kungen som delar ut belöning till dom som jag tycker förtjänar det.

Sen när jag skrattade med dom så klappade jag ofta till dom lite grann och när jag pratade så rörde jag vid deras axlar eller knän för att tvinga fram deras koncentration på vad jag sa.

Efter detta började dom flesta rövslicka mig och tystna varje gång jag pratade och därför blev jag en sjukt tydlig ledare varpå tjejerna blev ruggigt intresserade.

Det är inte svårt att vara alfa. Om man dessutom har lite intellekt till att kunna föra diskussionerna till intressanta vyer med lite glimt i ögat så trivs dessutom dom flesta andra med att låta en styra och ställa. Det finns ju få saker som förstör mer för fester än en hjärndöd alfakille som inte tillför något från sin position.

Inser att detta kan låta douchigt men eftersom att det är ett PU-forum tror jag ni är med på allt jag säger?

Indeed, värsta folket som finns är de som tar så jävla mycket plats men inte tillför något värde med all plats de tar.

Tycker inte det låter de minsta douchigt, och indeed som en mycket bra stratergi Big Grin



En grej att tillägga som kan va viktigt att tänka på när man pratar inför en grupp är det viktigt att ge alla som lyssnar lite ögonkontakt, även fast du egentligen bara pratar till en specifik person i gruppen.

Detta är enligt mig en väldigt viktig sak, som jag märkt många människor inte tänker på.
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-07-06,20:00,
Inlägg: #11
RE: Skapa attraktion genom andra killar!
Lead the men and the women will follow // Mystery

Detta är legit stuff, minns jag gjorde en tråd om detta på CR för flera år sedan, när det uppenbarade sig för mig att sålänge man var dominant bland killarna så i stort sett slängde sig brudarna över en. Någon "dominans" måsta inte uppvisas mot tjejerna, men mot killarna i .. "flocken", så att säga.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Skapa attraktion på Fika dejt! Beerpong 22 13,840 2014-01-02,19:13
Senaste inlägg:: Ragnar

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}