LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
När hon säger kanske?
2014-07-01,11:33,
Inlägg: #1
När hon säger kanske?
Har snurrat runt lite på badoo. Slängde iväg nått meddelande till en sjukt söt tjej. Vi utbytte ett par meddelanden, jag föreslog att vi skulle gå och ta en öl som riktiga människor istället för att chatta i evigheter. Vilket hon svarade "javisst!" på. Jag sa att hon skulle slänga över sitt nr vilket hon var lite tveksam till, ville att vi skulle skriva mer till varandra först men innan jag hann svara på det så skrev hon typ fuck it, vi kör på! och skickade nr.

Vi messade lite sen föreslog jag öl på y ställe på antingen ons eller tors. Hon svarade tillbaka "är upptagen på tors blabla men kanske ons!"

så eh, hur svarar jag på det?
2014-07-01,12:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-01,12:33 av {2} Bruno.)
Inlägg: #2
RE: När hon säger kanske?
Nu är jag ingen auktoritet på nätdejting så jag vet inte hur lätt det är att få ut brudar på Badoo men bäst hade ju varit att ringa upp henne direkt efter att hon skrivit det där. Då vet du att hon sitter med mobilen i handen och du kunde styrt upp logistiken med henne på telefon.

Men du kan väl dra iväg något liknande det här typ

"ok. är du med på att ta en drink/fika/glass/hänga nån dag så är det bara att höra av dig"

Så får hon faktiskt bemöda sig att investera och jobba lite grann också ifall hon ska få ha en chans med en sådan superkille som kball. Wink
2014-07-01,14:01, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-01,14:12 av {2} kball.)
Inlägg: #3
RE: När hon säger kanske?
Alright. Hon är ny (vad hon sa iaf) på nät-dejting så hon var väl lite tveksam till det hela så jag tror att lägga över bollen direkt på henne gör nog att hon kommer låta det rinna ut i sanden, eller? Tänkte att om jag istället skulle skriva typ "vi kan höras på tors o kolla läget helt enkelt". Så föreslår man något spontant på torsdagen. Kan hon inte då så lägger jag över bollen på henne.

För jag vet inte om hon menar "kanske" till att träffas eller "kanske" till att hon kan på just onsdag. Vet att hon jobbar till sena tider, till 21-22 är vanligt tydligen. Vad tror du om planen? Blir det upplagt för flake kanske? man vill ju inte vara för på heller.
2014-07-01,18:13,
Inlägg: #4
RE: När hon säger kanske?
Av egen erfarenhet så tycker jag att ringa nätbrudar före man träffas har haft en positiv effekt på flake-ration.
"He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man"
2014-07-02,01:08,
Inlägg: #5
RE: När hon säger kanske?
(2014-07-01,18:13)WALL-E Skrev: Av egen erfarenhet så tycker jag att ringa nätbrudar före man träffas har haft en positiv effekt på flake-ration.

For sure


Själv värmde jag upp den enda bruden jag träffat från Hot or not i fan över 20 timmar över telefon innan vi sågs o låg Big Grin...
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-07-02,19:08,
Inlägg: #6
RE: När hon säger kanske?
(2014-07-02,01:08)illdan Skrev: For sure


Själv värmde jag upp den enda bruden jag träffat från Hot or not i fan över 20 timmar över telefon innan vi sågs o låg Big Grin...

haha hade aldrig orkat
2014-07-04,12:50, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-04,14:04 av {2} kball.)
Inlägg: #7
RE: När hon säger kanske?
Alright, det blev inget med henne. Svarade på hennes "kanske ons!" med att "vi kan höras på ons o kolla läget då" och så frågade jag ngt random vi hade nämnt på badoo chatten. Vilket inte gav ett svar. Och hon hörde inte av sig på ons (inte jag heller förvisso). Finns det något sätt att ta upp tråden med henne? Hon verkade intressant. Hon la till mig på facebook när hon gav sitt nr också. Hon är jävligt snygg fan. Hjälp mig grabbar Big Grin

jag är ju förfan snygg. det ska inte vara såhär svårt. går mkt bättre i verkligheten. god damnit.
2014-07-04,19:33,
Inlägg: #8
RE: När hon säger kanske?
Gå vidare och återkom till henne om nån månad eller två.
2014-07-04,19:36,
Inlägg: #9
RE: När hon säger kanske?
Next!!!!
2014-07-04,21:31,
Inlägg: #10
RE: När hon säger kanske?
Alright! Jävla oflyt hela tin
2014-07-06,18:23,
Inlägg: #11
RE: När hon säger kanske?
Du får flakes eller "kansken" när du saknar respekt för din egen tid samt saknar sexuell vibb
2014-07-10,21:39,
Inlägg: #12
RE: När hon säger kanske?
Skit i henne, finns fler kvinnor.
"He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man"
2014-07-10,21:47, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-10,21:49 av {2} ångest101.)
Inlägg: #13
RE: När hon säger kanske?
Hoppa på mitt spår på badoo (Började idag lol)

10 chattar igång.
Tillslut kommer någon vilja knulla och släppa nummer eller något.

Copy/pasta allt som fungerat till lite olika tjejer, spä på med något krims-krams som får dom att tro dom är unika.
Inled med något sexigt/porrigt fort så hon förstår att man har stake, sedan är du dig själv och trevlig. Sen byter du om till knull-hunk växlar igen till trevlig.

Verkar fungera riktigt bra!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då" slyngel 9 6,070 2013-10-25,21:29
Senaste inlägg:: Badboll
  Säger ni ö.h.t. någonting på dansgolvet och i så fall, vad säger ni? Donjohan 4 1,478 2012-08-13,23:36
Senaste inlägg:: Evilvalle

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}