LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
"Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
2014-08-01,01:43, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-13,01:16 av {2} Bruno.)
Inlägg: #1
"Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
Introduktion till tråden.
Tänkte att en sån här tråd skulle kunna bli populär och komma till bra användning och vara utvecklande för allas textgame. Vi postar bara våra text-konversationer med det kvinnliga könet och sen hjälper vi varandra att svara på shit tests, sätta upp dejter, få dem att skicka nakenbilder eller vad fan som helst, svårare är det inte.




Jag börjar...

Brud nr 1

Bakgrund: Invandrartjej med lite attityd, ~22år, som jag fingrade och höll på med i helgen och jag vet att hon är väldigt intresserad men försöker nu spela pryd istället för att hänga med på kåtsnacket. Försökte få ut henne på dejt tidigare än nästa fredag men det gick inte och sen gick det så här.

Citat:Editerar här då vi nu fått öppet forum. Sad
Några tips här?
Svara att jag ändå bara tänkt se henne 10min? Säga att jag ändå inte har sex förrän 25 dejter? Ignorera?

Och sen den här jävla bruden...
Brud nr 2

Bakgrund: Blond, 19-åring. Träffade henne igår vid fyllekäk efter krogen och drog till med en kyss inför vännerna inne på Max som typ blev alldeles till sig. Snackade lite om att få ut henne nästa vecka redan igår men tänkte sätta upp det lite mer säkert nu med att höra av mig. Har klippt ihop konvon här nedan.
Solklart shittest?
Men hur ska jag svara? Funderar bara på att ignorera det sista och bara skriva att jag ser henne nästa helg, eller?

[img]Editerar här då vi nu fått öppet forum. Sad

Tacksam för hjälp på vad jag ska svara här gärna lite feedback på vad jag kunde gjort bättre också. Smile
Men bör nog svara på det här senast imorgon lunch typ.
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2014-08-01,15:09, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-01,15:19 av {2} Nicki.)
Inlägg: #2
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
Skitbra tråd, Bruno! Kan vara guld att ha här.

Angående första tjejen så har jag i många år tidigare också varit mycket för att sexta och få bilder osv men nu när jag ändrat approach så vet jag att det är inte något man vill göra om man vill ta det till day 2, sex eller förhållande(whatever egentligen). Om man börjar sexta för mycket och hon har skickat bilder blir det ofta för mycket press på tjejen sen inför träff, hon tror att du förutsätter en solklar sexträff och som du själv skrev senast igår så lever tjejer i stundens känslor och då är det ett rent slumpspel om hon är på humör när du vill träffas. Och eftersom tjejer generellt är som en volymkontroll så måste man lite långsamt bygga upp deras kåthet, dom är inte som killar som är en on/off-knapp.

Därför kör jag mycket fysiskt första gången jag träffar tjejen och bygger upp en stark Connection med henne, sen håller jag mig lekfull och normal i smskontakten efter för att styra upp en ny träff. Då känner hon att det är normalt att vara sexuell med dig men hon känner ingen press i förväg och kan rationalisera mer och därför mindre flakerisk.

Angående den andra tjejen så kan jag inte riktigt uttala mig eftersom ditt textgame där är helt svart vitt mot mitt, haha. Men eftersom du visade henne hur du sprutar henne i ansiktet bör du nog försöka styra till träff direkt. Nämn inte mer sexuella saker í sms nu och ignorera hennes snack om att du bör vara trevligare, och bara fråga efter träff, se vad som händer. Flakerisken är hög om du bara träffa henne snabbt när ni fyllekäka.
2014-08-01,21:19,
Inlägg: #3
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
Hahah den där sms bilden alltså, skön snubbe.

Själv hade jag nog ringt henne, ev skickat något random för att få ett svar och ringt upp direkt. Orka jaga med sms.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-08-02,02:05, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-02,02:57 av {2} confused....)
Inlägg: #4
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
Känns som du övergamear lite samt det Nicki sa. Har börjat upptäcka samma själv senaste tiden. När jag var ny med game så gick jag ifrån typ aldrig få intresse ifrån brudar till att få till dejter till höger och vänster, knullade till och från, hade ofta KKs osv. Jag hade då ett mer neutralt game, där jag typ aldrig försökte styra träffarna direkt hem till mig, och om jag gjorde det så la jag upp det som, "vi kan ta en tur på bio, en promenad + kaffe eller en filmkväll hemma, samma för mig, välj en av dom 3 du" , då utan sex snack. Och när jag la upp det på det sättet så var brudarna mer motagliga för att komma hem på filmkväll, ofta så valde dom filmkvällen och väl där eskalerade jag. Och dom gångerna dom inte gjorde det så gick jag helt enkelt och tog en fika med dom, en promenad eller bio eller vad som helst och efter det var dom mycket mer motagliga för filmkväll på day2, några gånger följde dom t.o.m med hem på filmkväll efter träffen.

Sen skulle jag förbättra mitt game, vart mer och mer influerad av alfa och bad boy, mer rakt på sak, bestämd och på, mer likt sättet Bruno skriver på, och det blev bara mindre och mindre träffar med brudar.

Jag började även sexprata mer och mer, vilket jag länge trodde funkade också eftersom brudarna skrev hur kåta dom blev, imponerade över hur duktig jag var på att kåta upp dom osv osv, fick massa possitiva kommentarer ifrån brudar om mitt sexting, dom skrev att dom ville ha sex med mig osv, dom skickade t.o.m lättklädda bilder eller naken bilder till mig när jag enbart skrev halva sexting medellanden enbart för att få höra andra delen. Men även här, nu lång tid efter så när jag ser tillbaka på det, exakt ALLA brudar jag kört sexting med, oavsett hur bra det gått och hur kåta brudarna blivit, så har dom sen flakeat vid träff.

Som Mystery sa i något video klipp jag såg för några år sen och som jag även själv lärt mig nu, kommer inte ihåg exakta orden han använde men han sa något liknande "something i learned over the days is that the more mondane the activity are, the more likely she is to show up"

Iaf, jag håller på och ska försöka gå tillbaka till mitt text game jag hade i början av min game karriär, eller kanske försöka hamna på någon mellanpunkt på det och där jag är nu, så jag är lite mer cocky/kaxig än jag var då samt köra lite sexprat men mer allmänt och inte direkt riktat mot henne för att få henne kåt, alltså sexting.

Några riktlinjer jag ska försöka hålla en tid framöver och se hur det funkar.

-Sexprat, men inte för mycket och mer generellt likt det sätt man pratar med en kill kompis, alltså inte direkt riktat mot henne och försöka kåta upp henne(sexting).

-ALDRIG bestämma ren sexträff med en brud jag aldrig haft sex med tidigare.

-Alltid föreslå en neutral vardags aktivitet med en brud jag aldrig haft sex med tidigare och aldrig enbart ha filmkväll som mål, risken är då av tidigare erfarenheter även större att hon faktiskt kommer på filmkväll utan att flakea.

-Inte köra för mycket rakt på sak och alfa, är man 100% känslokall och bad ass och eventuellt försöka trycka ner bruden, då framstår man lätt som socialt handikappad snarare än alfa och självsäker. Självklat vara lite cocky och självsäker när tillfälle att vara det kommer men den generella tonen i samtalen ska vara positiva och glada och försöka få bruden att ha en trevlig stund när hon pratar med mig.

Hon ska känna : Fan vad självsäker, småkaxig och rolig kille jag pratar med.

Hon ska inte känna : Fan vad dryg, överdrivet kaxig och socialt handikappad kille jag pratar med.

Balansen mellan dom två är dock många gånger hårfin.

-Aldrig skicka SMS två gånger på kort tid, som natural polare sa till mig nyligen "jag orkar inte bry mig om sånt trams om vem som skickar medelande först, gillar jag en brud skickar jag SMS dagen efter och säger det var trevligt att ses, men jag skickar FAN INTE ett nytt SMS om hon inte svara på det, då tar jag bort henne ifrån telefon, är hon intresserad svarar hon"


Tror du kan ha nytta av att försöka tänka på dessa punkter en stund du med Bruno.



Angående brudarna. Först och främst, svårt att säga på det lilla, hur passande dina svar är kan skilja sig väldigt mycket beroende på tidigare konversation och vilken stämning du och bruden har med varandra.

Brud 1 : Jag uppfattar det som att du på överdrivet kaxigt sätt bestraffar och pushar iväg henne samtidigt som du försöker få henne att invistera mer med att skicka bilder. När hon faktiskt satt av tid och bestämt träff med dig.

En mellan raderna grej är också att när ni bestämt träff på fredag och du vill ha bilder om du ska vänta, att lägga upp det på det sättet framstår som lite desperat och ger ett intryck av att du helt enkelt är desperat och går i sexuell torka.

Angående svar till henne hade jag försökt vända det mot henne. Typ "Vem har sagt något om mer än drinkar? Nu drömmer du sött och fantiserar vilt, fyy på dig! ;P"

Brud 2 : Där framstår du helt enkelt som väldigt needy som skickar SMS flera gånger per dag och när hon svara på andra försöker du kvalificera dig för henne (skryta om sig själv "jag är en bra kille" och liknande är ett big NO NO, det avskyr tjejer)

Efter det när hon inte visar något mot intresse och ställer fråga tillbaka till dig så försöker du ifrån din needy frame där du försöker kvalificera dig för henne med själv skryt att eskalera till en träff.

Så ja, som du skriver får du då ett solklart och svårt shit test, tror det blir svårt att rädda upp sig ifrån det där. Någon annan kanske har förslag du kan testa.

-----------------------

Något jag dock märkt efter att blivit sur på brudar ett gäng gånger när dom ska hålla på med sina spel för mycket är att om man skäller ut dom eller diskvalificerar dom så dom blir lite ledsna och sårade efterföljt med att säga upp kontakten med dom, då när man sen hör av sig ett par dagar eller någon vecka senare när den ilskan dom får för att du sårat dom släppt och övergått till att dom bara är lite ledsna, då så är dom fan mycket mer responsiva än vad dom var innan. Dock beroende på situation kan det dock krävas att du då ber om ursäkt och erkänner du betedde dig dåligt och kanske över reagerade lite, men hon har halva skulden och ska be om ursäkt hon med.

Kan vara till stor del detta som gör att brudar fastnar för riktiga mansgrisar som slår brudar osv, dom trycker ner bruden och sårar henne ordentligt för att en tid senare komma och be om ursäkt. Göra liknande upplägg fast mycket mildare och med enbart ord helt enkelt.

Kanske något för dig att testa nästa gång en brud flakear dig 2gånger Bruno. Big Grin


En av dom snyggaste brudarna jag fått till dejt med, 8poängare fick jag träff med på det sättet, hon flakea och tramsade massa, satte ner foten och sa jag inte accepterar sånt, skällde ut henne lite för hennes tramsande och sa upp kontakten med henne, några dagar senare när jag hörde av mig igen var hon plötsligt helt förändrad, då var det hon som kom med förslag på träff, var orolig för att jag skulle flakea henne osv.

Brudar är fan sjuka. :S
2014-08-02,17:16,
Inlägg: #5
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
(2014-08-02,02:05)confused... Skrev: Känns som du övergamear lite samt det Nicki sa. Har börjat upptäcka samma själv senaste tiden. När jag var ny med game så gick jag ifrån typ aldrig få intresse ifrån brudar till att få till dejter till höger och vänster, knullade till och från, hade ofta KKs osv. Jag hade då ett mer neutralt game, där jag typ aldrig försökte styra träffarna direkt hem till mig, och om jag gjorde det så la jag upp det som, "vi kan ta en tur på bio, en promenad + kaffe eller en filmkväll hemma, samma för mig, välj en av dom 3 du" , då utan sex snack. Och när jag la upp det på det sättet så var brudarna mer motagliga för att komma hem på filmkväll, ofta så valde dom filmkvällen och väl där eskalerade jag. Och dom gångerna dom inte gjorde det så gick jag helt enkelt och tog en fika med dom, en promenad eller bio eller vad som helst och efter det var dom mycket mer motagliga för filmkväll på day2, några gånger följde dom t.o.m med hem på filmkväll efter träffen.

Sen skulle jag förbättra mitt game, vart mer och mer influerad av alfa och bad boy, mer rakt på sak, bestämd och på, mer likt sättet Bruno skriver på, och det blev bara mindre och mindre träffar med brudar.

Jag började även sexprata mer och mer, vilket jag länge trodde funkade också eftersom brudarna skrev hur kåta dom blev, imponerade över hur duktig jag var på att kåta upp dom osv osv, fick massa possitiva kommentarer ifrån brudar om mitt sexting, dom skrev att dom ville ha sex med mig osv, dom skickade t.o.m lättklädda bilder eller naken bilder till mig när jag enbart skrev halva sexting medellanden enbart för att få höra andra delen. Men även här, nu lång tid efter så när jag ser tillbaka på det, exakt ALLA brudar jag kört sexting med, oavsett hur bra det gått och hur kåta brudarna blivit, så har dom sen flakeat vid träff.

Som Mystery sa i något video klipp jag såg för några år sen och som jag även själv lärt mig nu, kommer inte ihåg exakta orden han använde men han sa något liknande "something i learned over the days is that the more mondane the activity are, the more likely she is to show up"

Iaf, jag håller på och ska försöka gå tillbaka till mitt text game jag hade i början av min game karriär, eller kanske försöka hamna på någon mellanpunkt på det och där jag är nu, så jag är lite mer cocky/kaxig än jag var då samt köra lite sexprat men mer allmänt och inte direkt riktat mot henne för att få henne kåt, alltså sexting.

Några riktlinjer jag ska försöka hålla en tid framöver och se hur det funkar.

-Sexprat, men inte för mycket och mer generellt likt det sätt man pratar med en kill kompis, alltså inte direkt riktat mot henne och försöka kåta upp henne(sexting).

-ALDRIG bestämma ren sexträff med en brud jag aldrig haft sex med tidigare.

-Alltid föreslå en neutral vardags aktivitet med en brud jag aldrig haft sex med tidigare och aldrig enbart ha filmkväll som mål, risken är då av tidigare erfarenheter även större att hon faktiskt kommer på filmkväll utan att flakea.

-Inte köra för mycket rakt på sak och alfa, är man 100% känslokall och bad ass och eventuellt försöka trycka ner bruden, då framstår man lätt som socialt handikappad snarare än alfa och självsäker. Självklat vara lite cocky och självsäker när tillfälle att vara det kommer men den generella tonen i samtalen ska vara positiva och glada och försöka få bruden att ha en trevlig stund när hon pratar med mig.

Hon ska känna : Fan vad självsäker, småkaxig och rolig kille jag pratar med.

Hon ska inte känna : Fan vad dryg, överdrivet kaxig och socialt handikappad kille jag pratar med.

Balansen mellan dom två är dock många gånger hårfin.

-Aldrig skicka SMS två gånger på kort tid, som natural polare sa till mig nyligen "jag orkar inte bry mig om sånt trams om vem som skickar medelande först, gillar jag en brud skickar jag SMS dagen efter och säger det var trevligt att ses, men jag skickar FAN INTE ett nytt SMS om hon inte svara på det, då tar jag bort henne ifrån telefon, är hon intresserad svarar hon"


Tror du kan ha nytta av att försöka tänka på dessa punkter en stund du med Bruno.



Angående brudarna. Först och främst, svårt att säga på det lilla, hur passande dina svar är kan skilja sig väldigt mycket beroende på tidigare konversation och vilken stämning du och bruden har med varandra.

Brud 1 : Jag uppfattar det som att du på överdrivet kaxigt sätt bestraffar och pushar iväg henne samtidigt som du försöker få henne att invistera mer med att skicka bilder. När hon faktiskt satt av tid och bestämt träff med dig.

En mellan raderna grej är också att när ni bestämt träff på fredag och du vill ha bilder om du ska vänta, att lägga upp det på det sättet framstår som lite desperat och ger ett intryck av att du helt enkelt är desperat och går i sexuell torka.

Angående svar till henne hade jag försökt vända det mot henne. Typ "Vem har sagt något om mer än drinkar? Nu drömmer du sött och fantiserar vilt, fyy på dig! ;P"

Brud 2 : Där framstår du helt enkelt som väldigt needy som skickar SMS flera gånger per dag och när hon svara på andra försöker du kvalificera dig för henne (skryta om sig själv "jag är en bra kille" och liknande är ett big NO NO, det avskyr tjejer)

Efter det när hon inte visar något mot intresse och ställer fråga tillbaka till dig så försöker du ifrån din needy frame där du försöker kvalificera dig för henne med själv skryt att eskalera till en träff.

Så ja, som du skriver får du då ett solklart och svårt shit test, tror det blir svårt att rädda upp sig ifrån det där. Någon annan kanske har förslag du kan testa.

-----------------------

Något jag dock märkt efter att blivit sur på brudar ett gäng gånger när dom ska hålla på med sina spel för mycket är att om man skäller ut dom eller diskvalificerar dom så dom blir lite ledsna och sårade efterföljt med att säga upp kontakten med dom, då när man sen hör av sig ett par dagar eller någon vecka senare när den ilskan dom får för att du sårat dom släppt och övergått till att dom bara är lite ledsna, då så är dom fan mycket mer responsiva än vad dom var innan. Dock beroende på situation kan det dock krävas att du då ber om ursäkt och erkänner du betedde dig dåligt och kanske över reagerade lite, men hon har halva skulden och ska be om ursäkt hon med.

Kan vara till stor del detta som gör att brudar fastnar för riktiga mansgrisar som slår brudar osv, dom trycker ner bruden och sårar henne ordentligt för att en tid senare komma och be om ursäkt. Göra liknande upplägg fast mycket mildare och med enbart ord helt enkelt.

Kanske något för dig att testa nästa gång en brud flakear dig 2gånger Bruno. Big Grin


En av dom snyggaste brudarna jag fått till dejt med, 8poängare fick jag träff med på det sättet, hon flakea och tramsade massa, satte ner foten och sa jag inte accepterar sånt, skällde ut henne lite för hennes tramsande och sa upp kontakten med henne, några dagar senare när jag hörde av mig igen var hon plötsligt helt förändrad, då var det hon som kom med förslag på träff, var orolig för att jag skulle flakea henne osv.

Brudar är fan sjuka. :S

Riktigt bra inlägg.

En sak jag vill tillägga är något jag hörde Braddock säga häromdagen i Love Systems interview series jag lyssnade på under en promenad är:

"Good game is like: Normal, normal, normal, spike, normal, spike, normal, normal spike. Its not: Spike, spike, spike, normal, spike, normal, spike spike" etc.

Dvs grunden är att vara normal, kunna föra en normal konversation på ett komfortabelt sätt. Game handlar bara om att kunna spika till konversationen då och då så att spänningen upprätthålls.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-08-02,18:23,
Inlägg: #6
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
Bra skit ni fyller på med. (Y)

Sen kan man väl också tilläga att det känns som många lägger för stor vikt vid smsgamet? Fokus ska ligga på att skapa attraktion vid första träffen, för då KOMMER hon svara sen. Sms ska ju också bara vara för att styra ny träff, alltså känns begreppet textgame rätt overkill om det inte rör sig om internetdating.

Många av mina vänner är helt besatta med nummer för att börja köra på via sms senare. En av mina närmaste kommer jag att tänka på nu; Vi kan sitta på en uteservering och han stannar en tjej som går förbi, hälsar och ber nästan direkt om hennes nummer. När han får numret tackar han för sig och kommer tillbaka till bordet med ett segerleende... WTF liksom, stanna och prata med henne 5-10 minuter, bygg stark rapport och avsluta med kissclose om det går. Tänkte på just han eftersom han har noll AA och samlar på sig tonvis av nummer men lyckas aldrig träffa tjejer och ta det vidare.
2014-08-02,18:41, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-02,18:46 av {2} Bruno.)
Inlägg: #7
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
(2014-08-01,15:09)Nicki Skrev: Angående den andra tjejen så kan jag inte riktigt uttala mig eftersom ditt textgame där är helt svart vitt mot mitt, haha.

På vilket vis?

(2014-08-01,15:09)Nicki Skrev: Men eftersom du visade henne hur du sprutar henne i ansiktet bör du nog försöka styra till träff direkt. Nämn inte mer sexuella saker í sms nu och ignorera hennes snack om att du bör vara trevligare, och bara fråga efter träff, se vad som händer. Flakerisken är hög om du bara träffa henne snabbt när ni fyllekäka.

Yup. Gjorde också så och styrde upp att hon skulle dra med sig sina vänner ute o festa. Får väl se nu hur det blir med det...

(2014-08-01,21:19)SvaMp_ Skrev: Hahah den där sms bilden alltså, skön snubbe.

Själv hade jag nog ringt henne, ev skickat något random för att få ett svar och ringt upp direkt. Orka jaga med sms.

Är vad jag gör normalt sett.
Den första bruden har jag redan snackat med på telefon och försökt styra upp med men hon jobbade då och vi tog det hela på sms.
Den andra bruden tillhör smartphone-generationen som typ aldrig svarar direkt när man ringer så, och då jag bara höll på med henne en kortare stund tar jag det på text istället.

(2014-08-02,02:05)confused... Skrev: (...)

Tack för att du tog dig tid, kvalité i inlägget. Håller med i väldigt mycket här, många bra grejer. Men jag har dock varken tid, telefonpengar eller lust att hålla på att dra ut på processen och tänker fortsätta gå i princip rakt på logistik för att få ut dem.
Jag är ju Bruno. Wtf liksom, tvekar de så har jag andra valmöjligheter.

(2014-08-02,02:05)confused... Skrev:
Brud 1 : Jag uppfattar det som att du på överdrivet kaxigt sätt bestraffar och pushar iväg henne samtidigt som du försöker få henne att invistera mer med att skicka bilder. När hon faktiskt satt av tid och bestämt träff med dig. En mellan raderna grej är också att när ni bestämt träff på fredag och du vill ha bilder om du ska vänta, att lägga upp det på det sättet framstår som lite desperat och ger ett intryck av att du helt enkelt är desperat och går i sexuell torka.
Angående svar till henne hade jag försökt vända det mot henne. Typ "Vem har sagt något om mer än drinkar? Nu drömmer du sött och fantiserar vilt, fyy på dig! ;P"

Mm. Svår fucking balansgång det där. Vill heller inte få frameat att jag är någon jävla hundvalp som svansar runt och bara väntar på att matte ska komma tillbaka. Ville mer göra det klart för henne, än jag ville ha några bilder faktiskt.
(2014-08-02,02:05)confused... Skrev: Brud 2 : Där framstår du helt enkelt som väldigt needy som skickar SMS flera gånger per dag och när hon svara på andra försöker du kvalificera dig för henne (skryta om sig själv "jag är en bra kille" och liknande är ett big NO NO, det avskyr tjejer)

Hon och kanske främst hennes vänner såg mig ragga upp 2-3 andra brudar under samma tid och få en del bra konversationer med andra brudar och jag var totalt oseriös med henne då vi snackade o bara flamsade o snackade dynga i princip, så jag vet inte hur needy det är.
Saken är att den där sprut-smileyen har visat sig vara en grym grej att ha i bakfickan på brudar som jag inte snackat med på länge/ignorerat lite.

Men jag håller med, skulle nog svarat annorlunda så här i efterhand.

(2014-08-02,02:05)confused... Skrev: En av dom snyggaste brudarna jag fått till dejt med, 8poängare fick jag träff med på det sättet, hon flakea och tramsade massa, satte ner foten och sa jag inte accepterar sånt, skällde ut henne lite för hennes tramsande och sa upp kontakten med henne, några dagar senare när jag hörde av mig igen var hon plötsligt helt förändrad, då var det hon som kom med förslag på träff, var orolig för att jag skulle flakea henne osv.

Har prövat det där med att typ sätta ner foten och typ poängtera deras bullshit, grejen är dock att (dagens) brudar inte kunde bry sig mindre ifall man som kille blir less på att de flakear och spelar spel eftersom (ifall de är hyfsat vackra) har i princip obegränsad tillgång på kuk på alla fronter och har för mkt luft under vingarna.
De skiter fullständigt i hur en kille mår av att hon flakear och håller på, det enda dessa egocentrerade varelser är intresserade av är deras egna känslor och hur de själva mår för stunden.

(2014-08-02,17:16)Evilvalle Skrev: En sak jag vill tillägga är något jag hörde Braddock säga häromdagen i Love Systems interview series jag lyssnade på under en promenad är:

"Good game is like: Normal, normal, normal, spike, normal, spike, normal, normal spike. Its not: Spike, spike, spike, normal, spike, normal, spike spike" etc.

Dvs grunden är att vara normal, kunna föra en normal konversation på ett komfortabelt sätt. Game handlar bara om att kunna spika till konversationen då och då så att spänningen upprätthålls.

Stämmer bra. 90% är ju i princip bara småprat och kunna föra konversationen som en man och visa självsäkerhet, medan de andra 10% är vad som gör att man skiljer sig från mängden och fixar ligg.
2014-08-03,17:12, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-03,17:20 av {2} russel.)
Inlägg: #8
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
Fin info av vall och confused

Undrar hur många man har wasteat bort rätt tidigt pga att man har kört alldeles för mkt spikes i prop till normalt.

Tror det är en bieffekt av den sköna viben dom ofta uppstår mellan en själv och henne när man slänger ut det dom vi kallar för spikes. Jag kan ibland känna att det är lite som en" drog" och det gör att man helst kanske vill skippa det "normala" snacket, drar sig gärna ifrån det, för man vill ha" mer" av det andra.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-08-04,02:37, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-04,02:38 av {2} Player.)
Inlägg: #9
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
Angående hennes svar så är ju svaret ja. Sedan kan du svara "snäll kan jag vara på dejten" beroende på hur mycket ni snackat eller nåt
2014-08-05,22:23, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-13,01:17 av {2} Bruno.)
Inlägg: #10
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
Äh. Vore bara kul att höra vad nån annan här tycker om den här konvon jag hade för ett tag sen och ifall det är någonting här ni kanske hade gjort annorlunda med en tidigare flakebrud.

Bakgrund:
Så en brud som flakeat mig förut och nu hör av sig efter 3 veckor då hon hävdar att hon varit ute och rest o massa skit o tidigare varit kall på telefonen.
Men fan, tänkte jag prövar få henne i säng ändå då hon är kvalité.
Börjar iaf konvon här med att låtsas att jag deletat hennes nummer, som hämnd för tidigare flake.

[

(det är whatsapp som används sen om nu nån undrade)
2014-08-05,22:37,
Inlägg: #11
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
Well, viben i konvon talar absolut för att hon är på. Bara styr det logiskt till träff.
2014-08-05,22:39,
Inlägg: #12
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
Känns tryhard. "hämnden" hade räckt med att svara kort och oneedy typ, så hon inser att hon hade sin chans och att du inte jagar henne mer. Antagligen börjar hon investera mer och kanske t.o.m styr upp, eller så kan du göra det när du känner att du har övertaget.

Jag blir alltid osäker på texting osv, men det är mina tankar iaf och så hade jag gjort.
2014-08-05,22:44, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-05,23:08 av {2} Bruno.)
Inlägg: #13
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
(2014-08-05,22:37)Nicki Skrev: Well, viben i konvon talar absolut för att hon är på. Bara styr det logiskt till träff.

Jaså?
Jag vet inte än, det är en jla flakebrud trots allt. Hon har egentligen jävligt bra game, se som hon håller sig kort hela tiden och ger inga riktiga text-IOIs.
Fan... mitt liv skulle nog bli sisådär 75% bättre ifall jag fick henne i säng. Jävla skit....

(2014-08-05,22:39)fisk Skrev: Känns tryhard. "hämnden" hade räckt med att svara kort och oneedy typ, så hon inser att hon hade sin chans och att du inte jagar henne mer. Antagligen börjar hon investera mer och kanske t.o.m styr upp, eller så kan du göra det när du känner att du har övertaget.

Jag blir alltid osäker på texting osv, men det är mina tankar iaf och så hade jag gjort.

Skrev typ bara vad jag hade i huvudet först och struntade hur fan det gick och bara jävlades med henne, men sen blev jag mer needy och ser ju att jag har bra mycket längre text i mina svar än henne o är mer investerad om man säger så (hon e dock snabbare på att svara).
Men fan, behöver inte överanalysera och nörda till det här mer utan jag måste bara se till att göra henne.

Läxan av det här blir dock att försöka ha ännu kortare svar o låta flakebrudar investera mer innan jag ser till att styra upp något.
2014-08-05,23:13,
Inlägg: #14
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
(2014-08-05,22:44)Bruno Skrev: Fan... mitt liv skulle nog bli sisådär 75% bättre ifall jag fick henne i säng. Jävla skit....

Farliga tankar, kill em´before they lay eggs! Wink

Kör inte massa rutiner på henne nu mer eller försöka få ut mer av sms, styr träff. Flakear hon så fuck henne och kör vidare bara?
2014-08-05,23:26, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-05,23:43 av {2} krokodilen.)
Inlägg: #15
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
hehe reta henne lite kanske.. nämn något om att hon bör sluta vara så oförskämd och fråga om att gå ut och sen inte kunna bestämma sig. Kortare svar bör du absolut inrikta dig på tillsvidare. Eller så kan du helt enkelt skippa att svara efter hennes "maybe" tills hon kommer med ett bättre önskat svar.

Satan textar en jävligt fräsch brud från cph nu.. flera år yngre dessutom hehe. Jävlar vilka shittests hon slänger på mig.. tar aldrig slut Sad haha
2014-08-06,01:36,
Inlägg: #16
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
(2014-08-05,23:26)krokodilen Skrev: Satan textar en jävligt fräsch brud från cph nu.. flera år yngre dessutom hehe. Jävlar vilka shittests hon slänger på mig.. tar aldrig slut Sad haha

Posta här! Smile
2014-08-06,10:24,
Inlägg: #17
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
Haha, fattar inte hur hon står ut med dina SMS... Dom make:ar ju inte sense..

Hon: Im leaving 16th
Du: No youre not
Hon: yes i am?!
Du: The stupidest thing ive ever heard( VA?!?! VARFÖR DÅ!?! DONT MAKE SENSE)
This is a great conversation to have balblaba( YEAH, RIKTIGT JÄVLA AWESOME ATT DISKUTERA ATT HON LÄMNAR DEN 16ONDE, FAST DU SÄGER ATT HON INTE GÖR DET)
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-08-06,13:16, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-06,13:31 av {2} Bruno.)
Inlägg: #18
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
(2014-08-06,10:24)illdan Skrev: Haha, fattar inte hur hon står ut med dina SMS... Dom make:ar ju inte sense..

Antagligen för att det inte behöver "makea" så mycket sense då hon vet att jag bara vill styra träff för att knulla henne? Big Grin

(2014-08-06,10:24)illdan Skrev: Du: The stupidest thing ive ever heard( VA?!?! VARFÖR DÅ!?! DONT MAKE SENSE)
[/quote]

Hon är dum nog att tro att jag låter henne lämna och åka bort på en 3e, 4e resa och vänta på henne som någon hundvalp igen, ergo, klart det är dumheter då jag ska se till att hon stannar kvar i stan här med mig.

I övrigt tänker jag skita i att svara eller styra upp någonting med henne nu. Vill hon se mig så hör hon av sig själv.
2014-08-29,00:09, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-29,00:12 av {2} Bruno.)
Inlägg: #19
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
Tänkte jag postar följande här då jag är nöjd med den och då den ledde till dejt (med brud ~ 8,5a) och senare bang på hotellrum. Jag har väl märkt mer och mer att mindre faktiskt är mer.
Jag såg medvetet till att ha absolut MINIMAL text(går iofs att ha lite mindre) som möjligt och bara gå på logistik... är rätt nöjd med hur jag skötte det nästan hela vägen, jag satte ju upp dejten men visade ingen neediness med väldigt korta svar medan hon har massa "haha" och skit:

---------------------------------------------------------------------------------------
Fredagnatt/Lördag tidig morgon (Någon timme efter jag raggat upp henne på klubben...)

Jänkarbrud: What's my name?
Bruno: Twat?
Jänkarbrud:... Close but no. Sad
Bruno: Chelsea. talk 2 u latr
Jänkarbrud: Sounds good hah ok
Jänkarbrud: Youre a weirdo

Lördag (dagen efter vi sågs på klubben)
Bruno: im way cooler than you and you know it
Jänkarbrud: Hm haha I don't know about that one

[Sen försöker jag ringa upp direkt efteråt men då svarar hon inte precis som typ 75% av alla andra brudar under 25 när jag kör den här standarden. Alltså i vanliga fall sätter jag ju upp dejter per telefon.]

3h senare...

Jänkarbrud: Hey sorry missed your call earlier what're you up too?

Söndag

Bruno: hang out next week
Jänkarbrud: Yeah that should work for me
Bruno: lemme think of a place and i hit u up tuesday
Jänkarbrud: Sounds good.. pick a good one! Haha

Tisdag

Bruno: Bang&jensen bar near cen. station at 9
Jänkarbrud: Heyy you know I came here last week. I think I get lost getting there would you mind meeting closer to the lakes? Haha
Bruno: Norreport 9:30
Jänkarbrud: Haha yeah norreport I can manage to get to easily! Sounds good!
Jänkarbrud: Lemme know when ya there
* Vi möter upp*
2014-08-29,00:32,
Inlägg: #20
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
(2014-08-29,00:09)Bruno Skrev: TEXT

Jag gillar no bullshit approachen. Blir att experimentera mer med detta


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}