LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
"Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
2014-08-29,00:09, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-29,00:12 av {2} Bruno.)
Inlägg: #19
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
Tänkte jag postar följande här då jag är nöjd med den och då den ledde till dejt (med brud ~ 8,5a) och senare bang på hotellrum. Jag har väl märkt mer och mer att mindre faktiskt är mer.
Jag såg medvetet till att ha absolut MINIMAL text(går iofs att ha lite mindre) som möjligt och bara gå på logistik... är rätt nöjd med hur jag skötte det nästan hela vägen, jag satte ju upp dejten men visade ingen neediness med väldigt korta svar medan hon har massa "haha" och skit:

---------------------------------------------------------------------------------------
Fredagnatt/Lördag tidig morgon (Någon timme efter jag raggat upp henne på klubben...)

Jänkarbrud: What's my name?
Bruno: Twat?
Jänkarbrud:... Close but no. Sad
Bruno: Chelsea. talk 2 u latr
Jänkarbrud: Sounds good hah ok
Jänkarbrud: Youre a weirdo

Lördag (dagen efter vi sågs på klubben)
Bruno: im way cooler than you and you know it
Jänkarbrud: Hm haha I don't know about that one

[Sen försöker jag ringa upp direkt efteråt men då svarar hon inte precis som typ 75% av alla andra brudar under 25 när jag kör den här standarden. Alltså i vanliga fall sätter jag ju upp dejter per telefon.]

3h senare...

Jänkarbrud: Hey sorry missed your call earlier what're you up too?

Söndag

Bruno: hang out next week
Jänkarbrud: Yeah that should work for me
Bruno: lemme think of a place and i hit u up tuesday
Jänkarbrud: Sounds good.. pick a good one! Haha

Tisdag

Bruno: Bang&jensen bar near cen. station at 9
Jänkarbrud: Heyy you know I came here last week. I think I get lost getting there would you mind meeting closer to the lakes? Haha
Bruno: Norreport 9:30
Jänkarbrud: Haha yeah norreport I can manage to get to easily! Sounds good!
Jänkarbrud: Lemme know when ya there
* Vi möter upp*


Meddelanden
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat) - av Bruno - 2014-08-29,00:09

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}