LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
"Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
2016-07-27,21:05, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-07-27,21:07 av {2} Bruno.)
Inlägg: #47
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat)
(2016-07-25,20:41)Ragnarök Skrev: Bruno: Jag skulle ironiserat över hennes rädsla. Överdriv vilken festkille du är, eller överdriv vilken chode du är som gillar att vara hemma hos mamma och baka kakor och dricka saft eller nåt. Detta kan neutralisera hennes rädsla för pump/dump.

Mm. Ungefär så jag skrev, passerade fint.

(2016-07-25,20:41)Ragnarök Skrev: Kommer skriva exakt vad ni vill att jag ska skriva. Utnyttja chansen väl Smile

Hört av dig än?

Om inte så tycker jag att du kan la testa en halvlöjlig variant av att sända "fel" jag testat, som funkat fler ggr än man kan tro.
Basically, sänd henne ett sms men få det att verka som att det egentligen var menat till en annan brud. Big Grin

Hör av dig mellan fre-lör natt och skriv nåt i stil med:

Ragnarök 01:05: "aa lämande alla nu. ses om ca 10 Wink"

Hon kanske svarar direkt i stil med "haha va??" och då svarar du bara "oj haha. sände fe1 Kajsa. kan höras sean".

Hennes hamsterhjärna tillåts börja springa igång och fundera på vad du egentligen hade för dig. Tanken på att du kanske skulle på booty-call med nån annan (pre-selection), kan få henne att öka uppmärksamheten fall hon känner på sig att nån annan brud vill få dig på kroken också. Eller så får hon väl bara tänk att du var ute med polare igen (dvs. social snubbe med status). Oavsett, ger det ju lite mystiskt och oberäkneligt intryck helt enkelt.

Lördag E.M. börjar du skriva i stil med:

"Heh hård kväll. hur e läget med dig då, Kajsa?"

och sen lite småsnack blablabla och styr sen upp en träff när du kan.

Asså ska ju vara ganska subtilt så att det inte blir för uppenbart att du bara låtsas. Tongue
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.


Meddelanden
RE: "Vad ska jag texta nu?!"-tråden (för oss som fastnat) - av Bruno - 2016-07-27,21:05

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}