LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
The powah of unreactive
2012-02-27,17:04, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-02-27,21:58 av {2} devil.)
Inlägg: #1
The powah of unreactive
Alright ingen tid för nått långt men bara ett exempel av en klassisk situation som kan uppstå och som hände mig nyligen när en tantrum bitch fick för sig att flippa. Detta är förövrigt en tjej som ja har träffat under en längre period.

Vi är hemma hos en kompis. Hon, jag och min vän. Vi tittar på alice i underlandet och röker nikotinfritt.
Hon börjar bli tyst och kall. Jag ignorerar.Hon somnar.
Efter filmen går min vän och lägger sig i sin dubbel säng och säger att vi 2 också kan ligga där. Jag tänker att ja knullar henne först i soffan och sen lägger vi oss där så ja försöker strula med henne men hon är iskall och ger inget tillbaka.
Tjejen börja bitcha om att hon inte vill ligga i nån annans säng.
Jag berättar att ja tänker lägga mig där och att hon kan ligga på utkanent medan ja ligger i mitten.
Hon blir sur och går och lägger sig i soffan och jag lägger mig i sängen.
Börjar få massa sms på min lur från henne. "kom" "kan du komma" "snälla kom!" "fuckyou kan du komma"
jag går ut och hon börjar bitcha om att ja beter mig konstigt mot henne. Jag fattar va det är hon håller på med så ja lyfter på ögonbrynet och till och med börja små skratta lite. Hon lackar ur och börja säga att min kompis har sagt massa skit om mig som inte ens är sant! jag svarar "pfff haha aldrig, han e skit nära vän till mig sådär skulle han aldrig säga" och går och lägger mig igen.
Hon kommer in i rummet "Devil!... DEVIL kan du komma! MEN KAN DU KOMMA" i 2 min.
Jag ligger och blundar i min haze och total ignorerar henne.
Hon : ahaa då går jag då. (Klockan 5 på morgonen ute i en jävla förort)
Jag får en lite nervös känsla i magen. Inte för att hon e på väg att dra men för att det är jävligt farligt ute på den här platsen just den här tiden men vill hon dra är det hennes val.
Jag hör ytterdörren smällas igen så ja går ut i hallen och låser dörren och lägger mig igen.
Får ett samtal 20 sekunder efter : "ahhh hur går man härifrån nu då?"
Devil : fan vet jag. va håller du på me? Kom upp!
HB : nån har låst dörren.
Devil : jaa? det var jag.
HB : Va? Vafan låser du för?!?
Devil : kom upp nu!

Ja öppnar dörren och hon kollar på mig helt chockad och frågar varför jag låste dörren.
Devil : Du skulle ju gå?

Hon fattar ingenting för hon trodde ja skulle springa efter henne.

Devil : Gå och lägg dig nu

Och jag ser att hon är påväg att börja gråta och BAM där börjar tårarna komma.

Jag tänker : hahaha men lägg av. Fyfan vilken manipulativ lite attention hoe hon är så ja garvar och går och lägger mig.

Hör massa snyftningar i hallen ett tag. Sen blir det tyst. Sen kommer hon in och sliter ut mig i hallen och försöker få mig att bli sur på min kompis genom att ljuga om honom vilket ja totalt inte tror på.
När hon inser att hon inte kan påverka mig så förändras hennes ansikts uttryck på EN sekund från arg och gråtfärdig till busigt leende och kåt och hon sliter ner mig i soffan och börjar dra av mig kläderna och ber om att få bli knullad av mig.

Jag kan knappt börja knulla för ja får en jävla skratt-attack för hur jävla patetisk hon är.
Hon tror ja skrattar av nån annan anledning och börjar också skratta.



Fan va långt tjejer kan gå för uppmärksamhet. Ajuste en annan rolig grej. En av den här tjejens favorit uttryck är "Jag orkar inte med drama"

mmmhh yeah right!
2012-02-27,19:29,
Inlägg: #2
The powah of unreactive
Hahahahah!! Alltså det där ögonblicket är ju så jävla nice, SNAP så är hon en kåt duktig flicka i stället för en surfitta. Patetiskt beteende ja, såna här tjejer är inga man vill ha en kärleksrelation med. Knulla är ju en annan sak, däremot.
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt
2012-02-27,19:55,
Inlägg: #3
The powah of unreactive
Japp, shit-tests passed. Hon försökte med verkligen allt, men det gick inte! Wink = KÅTHET
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-27,19:58,
Inlägg: #4
The powah of unreactive
NICE! Tänkte passa på att fråga också: Hur mycket drama pallar ni med? Var drar ni gränsen mellan ett "okej" shit test bombardment och PSYCHO?
2012-02-27,20:21,
Inlägg: #5
The powah of unreactive
Bra jobbat. Smile
2012-02-27,22:00,
Inlägg: #6
The powah of unreactive
Carragher Skrev:Hahahahah!! Alltså det där ögonblicket är ju så jävla nice, SNAP så är hon en kåt duktig flicka i stället för en surfitta. Patetiskt beteende ja, såna här tjejer är inga man vill ha en kärleksrelation med. Knulla är ju en annan sak, däremot.

Förstår va du menar och aa ja vet inte hur ja ska göra me henne.
Dock har ja inte så mkt erfarenhet av längre relationer men ja har för mig att nästan alla tjejer mer eller mindre gör såhär. Har jag fel? Ligger det inte i deras natur att testa killen på hans "manlighet". Finns det ens tjejer som aldrig för såhär?
2012-02-27,22:07,
Inlägg: #7
The powah of unreactive
Dude!
Jag kommer inte att kunna se henne i ögonen efter detta.
2012-02-27,23:04,
Inlägg: #8
The powah of unreactive
devil Skrev:Förstår va du menar och aa ja vet inte hur ja ska göra me henne.
Dock har ja inte så mkt erfarenhet av längre relationer men ja har för mig att nästan alla tjejer mer eller mindre gör såhär. Har jag fel? Ligger det inte i deras natur att testa killen på hans "manlighet". Finns det ens tjejer som aldrig för såhär?
Mjo det ligger till viss del i deras natur, men det betyder inte att alla gör det. Tjejer som gång på gång på gång råkat ut för killar som inte "walk their talk" så att säga, kommer att ha en högre benägenhet att testa sina partners. Tjejer som däremot varit med snubbar som levt upp till den manlighet de projicerat har inte samma behov av att få detta bekräftat. Sen finns det ju psycho bitches som gör det ur ett rent bekräftelsebehov, ofta med djupa problem med självkänslan. Om såna saker du skriver om ovan förekommer hyfsat frekvent skulle jag säga psycho bitch. Om det hänt nån gång under några månader då ni lärt känna varandra skulle jag gissa på det första.
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt
2012-02-28,00:21, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-02-28,18:16 av {2} devil.)
Inlägg: #9
The powah of unreactive
hennes stil brukar vara att spela söt och ynklig för att hon ska få som hon vill och får hon inte det spelar hon små ledsen.
Tantrums har ingen effekt men ynklig söt tjej fasaden är ja lite mer svag för... blir ju för fan kåt när tjejer gör så men låter det ändå inte påverka mig
2012-02-28,22:20,
Inlägg: #10
The powah of unreactive
hahah, bra skit! Kul läsning. Tjejer e som barn ibland. Kan vända från ett humör till ett annat på en sekund


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}