LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Träffa en feminist
2014-08-28,12:07,
Inlägg: #1
Träffa en feminist
Hatar feminister, iaf så hände en rätt rolig sak för ett tag sen.

Går en utbildning i en verkstad, kommer dit en del tjejer ibland och testar på. Dom flesta är fula som stryk, kom en rätt söt liten feminin tjej som sluta efter en vecka, ingen partypingla men liten och nätt såndär man bara vill "ta tag i" av nån anledning.

Gick och hälsa på henne osådär och vår lärare för utbildningen föreslog att hon kunde vara i mitt bås och lära sig under dagen, hennes första.

Direkt försökte hon sätta sig på mig men blev irriterad och visa vem som var boss, hon garva o sådär såklart.

Efter några dagar var hon såld. Saker jag gjorde.

Retade henne konstant för att hon var så liten och svag. Sa att hennes tänder var så söta, drog runt henne fysiskt i nacken, sa åt henne vart hon skulle gå, sitta, knuffa in henne i väggar, nöp henne i rumpan, smekte henne mellan låren etc, hon garvar hela tiden och ber mig "sluuuuuuuttaaaaa Wink Wink.

Uttrycker rasistiska åsikter och berättar för henne att negrerna i verkstaden var XYZ. Hon tyckte absolut inte sååå!
Berättade att vissa killar gillar att våldta tjejer, osv osv.

Dvs jag var en riktig jävla mansgris utav rang emot henne. Endå följer hon efter mig som en liten vante överallt, vill sitta i mitt knä bla bla bla.

Jag tog senare hennes nummer utan problem. Addar henne på facebook efter lite smsande och woila.

Hon har massor av feministiska och antirasistiska inlägg överallt, hon länkar till F! och allt möjligt.

Dessutom är hon förlovad och bor i hus med någon stackars snubbe.

Tur det finns feminister som vill ha "jämställdhet"
HAHA
2014-08-28,14:16,
Inlägg: #2
RE: Träffa en feminist
Ja, deras verklighet faller ofta totalt när dom kommer i kontakt med en "alfa", tror Dhace på forumet har mkt att berätta om sånt här LOL
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-08-28,22:04,
Inlägg: #3
RE: Träffa en feminist
Har faktiskt varit med en feminist, fick dock reda på det i efterhand när hon la till mig på fb. Hon var inte svår att få i säng men det jag märkte under sexakten var att hon försökte dominera sönder mig, blev som en brottningsmatch helt sjukt var det, vet inte om hennes inställning till sex har med hennes politiska åsikt att göra men det var en annorlunda upplevelse.
2014-09-12,02:29,
Inlägg: #4
RE: Träffa en feminist
Feminister, rasister, nazister... Samma extrema skit som bygger på IQ-befriad mentalitet.
2014-09-12,17:00,
Inlägg: #5
RE: Träffa en feminist
(2014-08-28,22:04)sjoggaa Skrev: Har faktiskt varit med en feminist, fick dock reda på det i efterhand när hon la till mig på fb. Hon var inte svår att få i säng men det jag märkte under sexakten var att hon försökte dominera sönder mig, blev som en brottningsmatch helt sjukt var det, vet inte om hennes inställning till sex har med hennes politiska åsikt att göra men det var en annorlunda upplevelse.

Har varit med en halvfeminist, inte F! men vänster ett jävla tjat till höger å vänster om jämställdhet och bla bla, ändå gick hon lydigt ner på knä när jag tittade henne i ögonen och sa med lugn och dominant röst "Gå ner på knä" samtidigt som jag tittade henne i ögonen Angel
Stay calm and play some beerpong
2014-09-12,17:14,
Inlägg: #6
RE: Träffa en feminist
Har en kk som är riktig radikalfemninist, röstar och engagerar sig i F!, sen menar hon att Fi målats upp orättvist med mansskatt etc och är inte så cp som jag brukar tänka mig feminister faktiskt, men vissa drag har hon.
Tjejen har en jävligt skön fitta och najs kropp varför jag fortsätter sätta henne, senaste tiden har vi också börjat prata mer.
Dock har hon aldrig fått orgasm i sitt liv, när vi knullar och jag dominerar henne vågar hon aldrig släppa helt, utan blir det för hårt mentalt så säger hon åt mig att sluta. Kan vara rätt dominant i snacket, greppa väldigt aggressivt och tokdominera, men hon låter det inte ske.

Hon har betett sig rätt egoistiskt med det hon vill ha många gånger, och eg tänkt skita i henne, men vi har bra sexuell kemi. Anyway, kan skriva mer om henne om folk vill höra.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-09-12,17:16,
Inlägg: #7
RE: Träffa en feminist
(2014-08-28,12:07)Fuckzoned Skrev: Hatar feminister, iaf så hände en rätt rolig sak för ett tag sen.

Går en utbildning i en verkstad, kommer dit en del tjejer ibland och testar på. Dom flesta är fula som stryk, kom en rätt söt liten feminin tjej som sluta efter en vecka, ingen partypingla men liten och nätt såndär man bara vill "ta tag i" av nån anledning.

Gick och hälsa på henne osådär och vår lärare för utbildningen föreslog att hon kunde vara i mitt bås och lära sig under dagen, hennes första.

Direkt försökte hon sätta sig på mig men blev irriterad och visa vem som var boss, hon garva o sådär såklart.

Efter några dagar var hon såld. Saker jag gjorde.

Retade henne konstant för att hon var så liten och svag. Sa att hennes tänder var så söta, drog runt henne fysiskt i nacken, sa åt henne vart hon skulle gå, sitta, knuffa in henne i väggar, nöp henne i rumpan, smekte henne mellan låren etc, hon garvar hela tiden och ber mig "sluuuuuuuttaaaaa Wink Wink.

Uttrycker rasistiska åsikter och berättar för henne att negrerna i verkstaden var XYZ. Hon tyckte absolut inte sååå!
Berättade att vissa killar gillar att våldta tjejer, osv osv.

Dvs jag var en riktig jävla mansgris utav rang emot henne. Endå följer hon efter mig som en liten vante överallt, vill sitta i mitt knä bla bla bla.

Jag tog senare hennes nummer utan problem. Addar henne på facebook efter lite smsande och woila.

Hon har massor av feministiska och antirasistiska inlägg överallt, hon länkar till F! och allt möjligt.

Dessutom är hon förlovad och bor i hus med någon stackars snubbe.

Tur det finns feminister som vill ha "jämställdhet"
HAHA

Det sådär man skapar attraktion Big Grin...

Om någon nybörjare läser detta, så aima på att göra som Fuckzoned, vilkenstil ni än kör, släng in lite retsamma komplimanger och jävlas med brudarna. Det visar på att ni inte tar tjejen på så jävla stort allvar samt att hon blir "normalizerad" av att du behandlar henne som du själv väljer att behandla henne, och inte behandlar henne som hon förväntar att du skall behandla henne.


PSSadtill nybörjare) Fuckzones stil funkar inte om ni går in i ett 4set av brudar på krogen, för då måste tjejen "försvara" sig själv inför hela gruppen. Han hade aldrig kommit undan med rasistiska/extrema åsikter där...
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-09-12,20:36,
Inlägg: #8
RE: Träffa en feminist
Haha snackade med en feminist på badoo och hon var ABSOLUT inte någon tjej som gav ut sig själv direk eller skickade bilder på sig själv osv. Det tog mig c:a 30 min sen hade hon skickat en fittbild...


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Träffa denna dam? Archidas 3 2,102 2016-03-15,21:09
Senaste inlägg:: Mindful
  Den där underbara känslan när en tjej argumenterar skiten ur en feminist Carragher 7 3,172 2012-02-17,16:02
Senaste inlägg:: Vettorazzi

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}