LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Utomlandsdaygametråden
2014-09-05,20:34,
Inlägg: #1
Utomlandsdaygametråden
Har kört daygame ett tag och börjar bli sugen på att göra lite daygameresor, så jag vill helt enkelt ha tips på ställen att åka till och daygame-a.

Kan ge korta recensioner om dom ställen jag kört på:
Stockholm(600+ approaches): Bra, ganska mycket snygga tjejer på de större shoppinggatorna.

Göteborg(1 dag, 8 approaches): Var där med 2 icke dgpolare och körde bara runt en timme, men tyckte det kändes riktigt lovande i nordstan.

Köpenhamn(1 dag 5-8 approaches): Stråket(stråget?) kändes riktigt bra, lång och många tjejer. Blev inte så intensivt där eftersom logistiken inte fanns och tyckte det var lite problem med språket, försökte med svenska, men det är nog bäst att köra engelska från början.
(kommer åka hit igen, och se till att bo riktigt centralt)

Malta(1 vecka, ~10 approaches) Trevlig stad men värdelöst att köra daygame här, dåligt med snygga tjejer och de flesta snygga av dom jag approacha var svenskar. I paceville på kvällen har jag för mig att det fanns en del snygga tjejer, fegade ur på att köra "nightgame" dock(skärpning).

Tror det vara alla ställen, fyller på om jag glömde något.

Det jag är mest sugen på nästa är London, men vill nog bli lite bättre först, det är dyrt att bo centralt i London och det är ett måste.

Intresserad av alla tips, ni måste inte kört själva om stället ni tipsar. T.ex kanske det finns en enorm shoppinggata i Prag med massor av folk, då är det antagligen bra där.
2014-09-11,09:04,
Inlägg: #2
RE: Utomlandsdaygametråden
Alla stora städer måste väl vara bra.. Tänker typ Paris, London och Rom tex. Där måste ju vara högre frekvens av snygga tjejer? Det gäller väl för alla huvudstäder. Försök hitta mer än en 9:a i timmen om du står på centralt ställe i Malmö liksom..
2014-09-11,12:01,
Inlägg: #3
RE: Utomlandsdaygametråden
(2014-09-11,09:04)Nicki Skrev: Alla stora städer måste väl vara bra.. Tänker typ Paris, London och Rom tex. Där måste ju vara högre frekvens av snygga tjejer? Det gäller väl för alla huvudstäder. Försök hitta mer än en 9:a i timmen om du står på centralt ställe i Malmö liksom..

Alla stora städer går ju att köra i men är olika bra. T.ex. så tror jag dom är rätt kassa på engelska i Paris och i Rom så har jag hört att det är lite tuffare eftersom italienska killar är ganska orädda och tjejer är vana vid att bli approachade, dessutom är dom väl katoliker där vilket jag antar gör det svårare att fixa snabba ligg.
En stor stad som är väldigt utbredd utan stora shoppinggator är inte heller optimal, jag ska ju promenera runt Smile


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}