LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Officiella Tindertråden
2016-07-06,07:17,
Inlägg: #221
RE: Officiella Tindertråden
(2016-07-04,23:50)joak Skrev: Någon som testat Bumble? Som Tinder fast tjejen måste starta konversationen inom 24 h annars försvinner matchningen. Det verkar mest vara amerikaner som har den än så länge. Gillar idén, hoppas den slår igenom i Europa snart.

Bra tips där. Smile

Fixade grejen så fort jag läste det här och knappt ett dygn senare fick jag äntligen känna på hur det känns att vara en het brud för en dag - "Hej Blush".
Så funkar bra i köpenhamn i varje fall.

Tror det gäller att vara med från start på sådana här dejtingsajter/appar, fått det intrycket iaf.
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2016-07-07,01:41, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-07-07,01:48 av {2} joak.)
Inlägg: #222
RE: Officiella Tindertråden
(2016-07-06,07:17)Bruno Skrev: Bra tips där. Smile

Fixade grejen så fort jag läste det här och knappt ett dygn senare fick jag äntligen känna på hur det känns att vara en het brud för en dag - "Hej Blush".
Så funkar bra i köpenhamn i varje fall.

Tror det gäller att vara med från start på sådana här dejtingsajter/appar, fått det intrycket iaf.

Nice Smile själv befinner jag mig i Prag, typ 10 tjeckiskor och resten amerikanska turister på appen så rätt så dött här än så länge. Fått några matchningar men ingen som öppnat ännu. Hoppas på lite mer liv längre fram i sommar/höst.
2016-07-07,03:41,
Inlägg: #223
RE: Officiella Tindertråden
why is this the most active thread? wtf why arent you people going out, writing frs/lrs, posting questions, contributing with your own concepts, theories, idea etc. you poeple show zero drive, i remmeber back in the day when i was coming up, together with godsgift, we would not even look in the internet section of forums. we just went out, came back, analysed, posted some ideas and questions, and repeat. for a few years. every damn day. if youre not closing you shouldnt be spending time perfecting tinder. get out in the real world. pimp it. do the hard shit. its sickening. i hate seeing the laziness in the communit nowadays. its actually OK in america and australia. they do tinder AND go out. but here seems to be tinder only. faggot swedes lol. im not judging because i can be lazy sometimes too. but its still disgusting, do you guys even want results?

not directed to bruno though i read your journal, youre doing shit. and if anyone here happens to only post in this thread while going out a lot then take no offense but PLEASEPLEASEPLSEASE stop posting in THIS thread alone and start contributing to the damn forum. fuck.
2016-07-07,11:31,
Inlägg: #224
RE: Officiella Tindertråden
(2016-07-07,03:41)ridiculousbeast Skrev: why is this the most active thread? wtf why arent you people going out, writing frs/lrs, posting questions, contributing with your own concepts, theories, idea etc. you poeple show zero drive, i remmeber back in the day when i was coming up, together with godsgift, we would not even look in the internet section of forums. we just went out, came back, analysed, posted some ideas and questions, and repeat. for a few years. every damn day. if youre not closing you shouldnt be spending time perfecting tinder. get out in the real world. pimp it. do the hard shit. its sickening. i hate seeing the laziness in the communit nowadays. its actually OK in america and australia. they do tinder AND go out. but here seems to be tinder only. faggot swedes lol. im not judging because i can be lazy sometimes too. but its still disgusting, do you guys even want results?

not directed to bruno though i read your journal, youre doing shit. and if anyone here happens to only post in this thread while going out a lot then take no offense but PLEASEPLEASEPLSEASE stop posting in THIS thread alone and start contributing to the damn forum. fuck.

Jag tror det är för att trenden som jag såg var, fuck tekniker. Trial and error och var aktiv i din vardag fungerar bättre... Inte så intressant med fältrapporter då.
2016-07-07,13:43,
Inlägg: #225
RE: Officiella Tindertråden
Jag använder det som ett komplement även om jag innerst inne ogillar internetgame som koncept. Det är för långt ifrån hur attraktion faktiskt fungerar i verkligheten. Men visst det är ytterligare ett sätt för att träffa fler tjejer så varför inte. Imo är det dock 100gr roligare att dra ut, pusha sig själv, ha roliga och galna dagar/kvällar/nätter att minnas än att ligga i sängen och swipea höger och vänster.

Jag kan dock förstå de som bara kör tinde; fixa grymma bilder, få många matchningar, styr upp träffar, ligg och öka resultatet den vägen. Det krävs lite tid och pengar. Varför spendera pengar på alkohol och inträden på nattklubbar eller spendera timmar på (att bli grym på) DG när du kan plocka tjejer enkelt via en app.
2016-07-07,19:09,
Inlägg: #226
RE: Officiella Tindertråden
(2016-07-07,13:43)Fiskarn Skrev: Jag använder det som ett komplement även om jag innerst inne ogillar internetgame som koncept. Det är för långt ifrån hur attraktion faktiskt fungerar i verkligheten. Men visst det är ytterligare ett sätt för att träffa fler tjejer så varför inte. Imo är det dock 100gr roligare att dra ut, pusha sig själv, ha roliga och galna dagar/kvällar/nätter att minnas än att ligga i sängen och swipea höger och vänster.

Jag kan dock förstå de som bara kör tinde; fixa grymma bilder, få många matchningar, styr upp träffar, ligg och öka resultatet den vägen. Det krävs lite tid och pengar. Varför spendera pengar på alkohol och inträden på nattklubbar eller spendera timmar på (att bli grym på) DG när du kan plocka tjejer enkelt via en app.

Dem flesta kör väl dock båda två.

Inte använt badoo lr liknande på typ 3 år, kanske dags att testa tinder.
find it, fuck it, forget it.
2016-07-24,15:25,
Inlägg: #227
RE: Officiella Tindertråden
https://www.rooshvforum.com/thread-57222.html

Snubbe påstår sig träffat tinder-utvecklare som avslöjat hemligheter, testat lite av det han säger där innan och stämmer överens med mina erfarenheter.

Skriv gärna om hur det går om någon testar.
2016-08-03,01:40,
Inlägg: #228
RE: Officiella Tindertråden
Senaste veckan har jag fått känslan att tinder valt ut alla de fulaste profiler de kunde hitta och lagt ut en efter en. Alltså 9 av 10 som dyker upp är riktigt jävla motbjudande. Vad är det frågan om? Kanske ett tecken på att man ska lägga ner skiten och satsa allt på irl istället
2016-08-03,18:01,
Inlägg: #229
RE: Officiella Tindertråden
(2016-08-03,01:40)joak Skrev: Senaste veckan har jag fått känslan att tinder valt ut alla de fulaste profiler de kunde hitta och lagt ut en efter en. Alltså 9 av 10 som dyker upp är riktigt jävla motbjudande. Vad är det frågan om? Kanske ett tecken på att man ska lägga ner skiten och satsa allt på irl istället

Lika barn leka bäst Wink
find it, fuck it, forget it.
2016-08-03,20:13,
Inlägg: #230
RE: Officiella Tindertråden
Var nog så dom tänkte!!

Problemet löst iaf, behövde bara svepa vänster på 100 st först
2016-08-24,16:46,
Inlägg: #231
RE: Officiella Tindertråden
(2016-08-03,20:13)joak Skrev: Var nog så dom tänkte!!

Problemet löst iaf, behövde bara svepa vänster på 100 st först

Hur går det på Tindermarknaden?
2016-09-13,20:30,
Inlägg: #232
RE: Officiella Tindertråden
(2016-08-24,16:46)piraten99 Skrev: Hur går det på Tindermarknaden?

Inte alls. Kör gratisversionen men verkar som man numer måste betala för att dyka upp i tjejers flöde. Eller så har alla sagt nej men känns inte troligt eftersom jag fick skapligt med matchningar med samma bilder tidigare.
2016-09-14,10:46,
Inlägg: #233
RE: Officiella Tindertråden
Okidoki! Jag har kommit till några dejter men väl där har jag sållats bort.
Det är hårda bud i denna gaming värld.
2016-09-14,12:04,
Inlägg: #234
RE: Officiella Tindertråden
Yeah tinder och liknande appar suger egentligen.
- Det gör oss lata för det är så lätt att sitta hemma och swipa ist för att gå ut och ragga upp den söta blondinen i matkön
- Det snabbar på processen över att mediokra/halvfula tjejer som tror de är "the shit" och deras egon blåses upp till gigantiska proportioner
- Det sätter pressen att varje dejt ska vara amazing iom att det är så lätt att träffas. Gör du inte fet impact på något sätt så går hon lätt bara vidare (förutsatt att du vill ha henne) till nästa "matchning".

Med det sagt tycker jag att det är ett bra verktyg för en nybörjare som vill få in mer erfarenhet med tjejer och bli mer komfortabel i sociala situationer, vilket i sin tur förbättrar ens game och ökar ens självförtroende då det är lätt att bara nöta in dejter och experimentera. Men det ska alltid bara vara ett komplement till att gå ut och vara aktiv.
2016-09-14,13:43,
Inlägg: #235
RE: Officiella Tindertråden
Jo, det har du rätt i Bcude.
2016-09-15,18:13,
Inlägg: #236
RE: Officiella Tindertråden
Känns oxå så fake när 98% av alla bilder är snapchat-filter
2016-09-15,20:24,
Inlägg: #237
RE: Officiella Tindertråden
(2016-09-13,20:30)joak Skrev: Inte alls. Kör gratisversionen men verkar som man numer måste betala för att dyka upp i tjejers flöde. Eller så har alla sagt nej men känns inte troligt eftersom jag fick skapligt med matchningar med samma bilder tidigare.

Upplevt samma sak på sistone, får inte i närheten lika mkt matchningar nu... samma bilder, samma allt.
2016-11-21,20:12,
Inlägg: #238
RE: Officiella Tindertråden
Hur går det för folk här? Vet att ångest101 hade ett riktigt bra tempo på tinder-dejter förr, någon som är riktigt aktiv?
2016-11-22,13:32,
Inlägg: #239
RE: Officiella Tindertråden
(2016-11-21,20:12)Parafras Skrev: Hur går det för folk här? Vet att ångest101 hade ett riktigt bra tempo på tinder-dejter förr, någon som är riktigt aktiv?

Jag är totalt värdelös men använder tinder sällan. Tappat det mesta av mitt internetgame när jag varit utomlands. Nu på hemmaplan får jag väääldigt lite matchningar och inget som leder någonstans vilket iofs är mitt fel då jag tar dagar på mig att svara, knappt leder och inte initierar en dejt. Ett ointresse helt enkelt för internetgame, en lathet att lyfta röven och kanske träffa någon, samt en uppgivenhet mot hur enkelt det var i en världsdel en 10 timmars flygresa bort..

Men äääschh...Jag fortsätter latköra tinder och nöjer mig med om jag får en bonus. Det är ändå förbaskat mycket roligare IRL..
2016-11-23,10:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-11-23,11:09 av {2} Sex Intelligence.)
Inlägg: #240
RE: Officiella Tindertråden
Går åt helvete, känns som att tinder systemet gett tjejer stormakt o massa orättvisor. Får många fräscha match med 8-10or, vissa brukar inleda konvon först tillomed, men tyvärr 90% dör ut. Finns ingen feeling känns bara som en tävling, provat alla möjliga taktiker men går åt skogen mest troligtvis pga min lathet o upptagna liv.

Inte så lätt att få till träffar, är mer intresserad av kks o snabba ons. Så mycket utbud av törstiga män gör allt mycket komplicerat o svårare, I didnt asked for this -_-

Sen oxå har jag svårt att lita på tjejerna med sina "perfekta bilder", fick besök av en tinder brud som visade sig bra mycket fulare irl, blev pinsamt.

Ibland Saknar man nattstad tiden..


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}