LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Officiella Tindertråden
2016-11-23,14:27,
Inlägg: #241
RE: Officiella Tindertråden
Har ni prövat att vara kaxiga? Inte den där roliga, skojjiga öppnaren utan att ni direkt bara är tykna och frammåt, uttråkade av henne, hon ska bevisa sig osv?

Jag får noll matchningar men ska pröva när (om? lol) det väl händer, återkommer.
2016-11-23,19:02,
Inlägg: #242
RE: Officiella Tindertråden
(2016-11-23,14:27)Parafras Skrev: Har ni prövat att vara kaxiga? Inte den där roliga, skojjiga öppnaren utan att ni direkt bara är tykna och frammåt, uttråkade av henne, hon ska bevisa sig osv?

Jag får noll matchningar men ska pröva när (om? lol) det väl händer, återkommer.

Doesn't matter, Tinder is rigged/Trump Dodgy
2016-11-24,01:12,
Inlägg: #243
RE: Officiella Tindertråden
(2016-11-23,10:45)Sex Intelligence Skrev: Går åt helvete, känns som att tinder systemet gett tjejer stormakt o massa orättvisor. Får många fräscha match med 8-10or, vissa brukar inleda konvon först tillomed, men tyvärr 90% dör ut. Finns ingen feeling känns bara som en tävling, provat alla möjliga taktiker men går åt skogen mest troligtvis pga min lathet o upptagna liv.

Inte så lätt att få till träffar, är mer intresserad av kks o snabba ons. Så mycket utbud av törstiga män gör allt mycket komplicerat o svårare, I didnt asked for this -_-

Sen oxå har jag svårt att lita på tjejerna med sina "perfekta bilder", fick besök av en tinder brud som visade sig bra mycket fulare irl, blev pinsamt.

Ibland Saknar man nattstad tiden..

Tinder verkar fullkomligt bisarrt. Sett tjejens polare som har det, FY I SATAN vad matchningar, dom ba öser in hela dagarna hahahaha, typ 40000 killar att välja mellan whenever they feel like it Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2016-11-24,22:50,
Inlägg: #244
RE: Officiella Tindertråden
Märks att konkurrensen hårdnat... mycket svårare att få matchningar/konversationer nu
2016-11-25,01:51,
Inlägg: #245
RE: Officiella Tindertråden
Håller inte riktigt med, tycker det är som förut. Något färre matchningar kanske men det beror mycket på nya "boost" funktionen som jag har hört utklassar tinder plus. Konversationerna är precis som förut, så länge man orkar styr man lätt upp dejter men det går inte att vara idle eller "upptagen" några dagar, då dör deras intresse fort iom utbudet.
2016-11-25,18:08,
Inlägg: #246
RE: Officiella Tindertråden
Kanske är det som är grejen då från min sida... har haft fullt upp och tappat orken å nöta konvos Smile
2016-11-27,21:48,
Inlägg: #247
RE: Officiella Tindertråden
Ok nu har det hänt 3 ggr på mindre än 2 dagar att jag fått ett meddelande av riktigt trevliga brudar (står en notification att jag fått meddelande)... sen trycker jag på meddelandet för att se det, då kommer inget upp, sen är dom borta i min lista...

Sure, dom kan ha tagit bort mig men det känns verkligen inte så på konversationen vi hade, plus varför skulle dom skriva ett meddelande just innan dom deletar?

Senaste hände nyss, fick meddelande sen kollar jag 5 min senare, kovnersationen kommer upp men inget nytt meddelande, går till konversationerna och ser att denna är gone.

Tinder är ju inte direkt känt för att vara stabilt å buggfritt.
2016-11-27,23:39,
Inlägg: #248
RE: Officiella Tindertråden
(2016-11-27,21:48)Cogo Skrev: Ok nu har det hänt 3 ggr på mindre än 2 dagar att jag fått ett meddelande av riktigt trevliga brudar (står en notification att jag fått meddelande)... sen trycker jag på meddelandet för att se det, då kommer inget upp, sen är dom borta i min lista...

Sure, dom kan ha tagit bort mig men det känns verkligen inte så på konversationen vi hade, plus varför skulle dom skriva ett meddelande just innan dom deletar?

Senaste hände nyss, fick meddelande sen kollar jag 5 min senare, kovnersationen kommer upp men inget nytt meddelande, går till konversationerna och ser att denna är gone.

Tinder är ju inte direkt känt för att vara stabilt å buggfritt.

Kan vars fejkprofiler också, stött på en hel del
2016-11-28,10:46,
Inlägg: #249
RE: Officiella Tindertråden
Hade gemensam vän med den senaste.

Varför skulle nån skapa fejkprofil, skriva lite, skicka ett sista meddelande och sen deleta?
2016-11-28,11:23,
Inlägg: #250
RE: Officiella Tindertråden
Fejkprofiler skickar bara ett (!) färdigt spam-mess, men kommunicerar aldrig. De har alltid amerikanska namn och ofta 3-4 bilder. Stacy, Megan osv.

Låter mer som slump Cogo, aldrig hört att konversationer försvinner pga bugg sådär, men buggar ju på många andra sätt...
2016-11-28,20:09,
Inlägg: #251
RE: Officiella Tindertråden
Har hänt precis samma för mig, att de skickar meddelande och sen försvinner, såg inte ut som fejkprofiler.
2016-11-28,20:52,
Inlägg: #252
RE: Officiella Tindertråden
Antingen är dom retards å skriver nåt hejdå-meddelande och fattar inte att konversationerna försvinner när mam deletar, eller så äre nån bugg. Eller så deletar dom å man får en meddelandenotification pga bugg, även fast dom ej skrivit nåt. Dock är det väääldigt sällan jag varit med om att tjejer tagit bort konversationen efter att den dött. Har väldigt många döda konvon som bara ligger där. Tjejer verkar spara dom.
2016-11-28,22:23,
Inlägg: #253
RE: Officiella Tindertråden
Varit med om detta 5-6 ggr, är nästan säker på att det är någon bugg.
2016-11-29,20:40, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-11-29,20:51 av {2} ångest101.)
Inlägg: #254
RE: Officiella Tindertråden
Tinder är totalt broken nu av min erfarenhet, väldigt slöseri med tid om du inte sticker ut som fan på något vis/Riktigt bra bilder. Testade för några veckor sedan och det är något sjukt mycket svårare, även om man får matchningar så slutar typ 9/10 att svara pga att brad pitt-Kopian kommer in mitt i ens konversation och vill kö analt med tjejen nu på studs. (Haha!!)

Känns som slutet för appen med alla nya betalfunktioner också.

Är ju annat IRL såklart Smile

2016-11-29,21:16,
Inlägg: #255
RE: Officiella Tindertråden
Nån som har tips på bra komplement till Tinder? Badoo, HP, MP, Bamble?
2016-11-29,21:17,
Inlägg: #256
RE: Officiella Tindertråden
Irl
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2016-11-29,21:47,
Inlägg: #257
RE: Officiella Tindertråden
borde räcka med tinder och badoo. Funkar det inte så bör det se över profil, bilder, och ditt sätt att skriva. Finns nog gamla trådar som behandlat ämnet tidigare. Tror bl.a. Evilvalle har gått igenom det en del.
2016-11-29,23:28,
Inlägg: #258
RE: Officiella Tindertråden
Äh, har inte fått samma uppfattning.
Tycker snarare jag fått ett signifikant uppsving av matchningar senaste tiden. Möjligtvis att det blivit lite mindre på helger (vilket jag gärna vill tro är den här nya boostens fel hehe).

Fast kanske det bara är för att det håller på att bli vinter och att jag ses som en betaprovider som man kan gosa med i kylan istället för att ha primitivt grottmänniskoalfahane-sex... Undecided
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2016-11-29,23:34, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-11-29,23:38 av {2} Sex Intelligence.)
Inlägg: #259
RE: Officiella Tindertråden
av dom 70 matcher jag fått på två veckor har man failat på att få till en träff, även med dom som bor knappt 2 km ifrån mig. Verkar dö ut så fort man styr upp en träff med en man haft en nice konvo.

Ett exempel är här:

Me: vad haru för schema
Her: jaaaduuu det lite oklart mitt schema, man vet inte alltid Smile
Me: Ska man dela på saft o bullar så gäller de att vara klar o bestämd
Her: hahaha sant sant men sånt är livet, finns inget att göra åt de Smile
Me: you right, lets keep it that way child, zzZ

Ungefär så slutar alla invites o sen orkar man inte hålla på mer.
varit under nofap på 1 månad, this hurts my BALLZ....fuck tinder
2016-11-30,02:56,
Inlägg: #260
RE: Officiella Tindertråden
Nyckeln är att DU föreslår dag o tid.
Tex, jag kan onsdag eller torsdag kväll. Vi kan träffas på medborgarplatsen kl 20, jag har svårt skjorta på mig.

Har alltid (nåja) funkat för mig. Kvinnorasen är obestämd i sin natur, det gäller att som man leda dem. I varje avseende. Och om hon inte kan dem två dagarna så skriver du bara "Inga problem, bara att vi tar det nästa vecka. Kan återkomma i slutet av veckan hur det ser ut för mig".


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}