LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Officiella Tindertråden
2016-11-30,19:34, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-11-30,19:39 av {2} Pienso.)
Inlägg: #261
RE: Officiella Tindertråden
(2016-11-30,02:56)piraten99 Skrev: Nyckeln är att DU föreslår dag o tid.
Tex, jag kan onsdag eller torsdag kväll. Vi kan träffas på medborgarplatsen kl 20, jag har svårt skjorta på mig.

Har alltid (nåja) funkat för mig. Kvinnorasen är obestämd i sin natur, det gäller att som man leda dem. I varje avseende. Och om hon inte kan dem två dagarna så skriver du bara "Inga problem, bara att vi tar det nästa vecka. Kan återkomma i slutet av veckan hur det ser ut för mig".

Jo är man bestämd och planera efter när man SJÄLV kan så antingen nappar dom eller så kan de inte, som du skriver, att det är ingen big deal och får ta det en annan gång.

(2016-11-29,23:34)Sex Intelligence Skrev: av dom 70 matcher jag fått på två veckor har man failat på att få till en träff, även med dom som bor knappt 2 km ifrån mig. Verkar dö ut så fort man styr upp en träff med en man haft en nice konvo.

Ett exempel är här:

Me: vad haru för schema
Her: jaaaduuu det lite oklart mitt schema, man vet inte alltid Smile
Me: Ska man dela på saft o bullar så gäller de att vara klar o bestämd
Her: hahaha sant sant men sånt är livet, finns inget att göra åt de Smile
Me: you right, lets keep it that way child, zzZ

Ungefär så slutar alla invites o sen orkar man inte hålla på mer.
varit under nofap på 1 månad, this hurts my BALLZ....fuck tinder

Försök få bruden att kvalificera sig för dig, var mer direkt, typ, fråga om hon är spontan, svarar hon ja, "lust att ta en spontanöl/fika whatever imorgon".

Säg bara en dag, sen checkar du tid den dagen ni ska träffas, se om hon fortfarande vill ses. Låt henne skriva till dig först. Sen föreslår du en tid bara.
2016-11-30,22:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-11-30,22:23 av {2} Sex Intelligence.)
Inlägg: #262
RE: Officiella Tindertråden
(2016-11-30,19:34)Pienso Skrev: Jo är man bestämd och planera efter när man SJÄLV kan så antingen nappar dom eller så kan de inte, som du skriver, att det är ingen big deal och får ta det en annan gång.


Försök få bruden att kvalificera sig för dig, var mer direkt, typ, fråga om hon är spontan, svarar hon ja, "lust att ta en spontanöl/fika whatever imorgon".

Säg bara en dag, sen checkar du tid den dagen ni ska träffas, se om hon fortfarande vill ses. Låt henne skriva till dig först. Sen föreslår du en tid bara.

HAHAHA "fika/öl ute" grejen är jag inte ute efter, är mer ute efter att dom kommer direkt till mej eller jag hos henne ist. Vill hålla mig low key med att synas mycket med tjejer istan. Har brud och bor i en stad med typ 100.000 pers.

Använder tinder mer för att hitta snabba lays, får typ 1 villig var tredje månad men vill utöka det till mycket mer.
2016-11-30,23:14,
Inlägg: #263
RE: Officiella Tindertråden
(2016-11-30,22:22)Sex Intelligence Skrev: HAHAHA "fika/öl ute" grejen är jag inte ute efter, är mer ute efter att dom kommer direkt till mej eller jag hos henne ist. Vill hålla mig low key med att synas mycket med tjejer istan. Har brud och bor i en stad med typ 100.000 pers.

Använder tinder mer för att hitta snabba lays, får typ 1 villig var tredje månad men vill utöka det till mycket mer.

Okej lol
2016-12-01,12:32, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-12-01,12:33 av {2} zneppo.)
Inlägg: #264
RE: Officiella Tindertråden
(2016-11-30,22:22)Sex Intelligence Skrev: HAHAHA "fika/öl ute" grejen är jag inte ute efter, är mer ute efter att dom kommer direkt till mej eller jag hos henne ist. Vill hålla mig low key med att synas mycket med tjejer istan. Har brud och bor i en stad med typ 100.000 pers.

Använder tinder mer för att hitta snabba lays, får typ 1 villig var tredje månad men vill utöka det till mycket mer.

Ööh okej xDdd
2016-12-08,17:15,
Inlägg: #265
RE: Officiella Tindertråden
Efter att ha dejtat en tjej i nära två månader och hållit mig från att träffa andra har jag nu öppnat upp tinder igen. Sedan mitten av oktober har totalt 96 tjejer skrivit till mig varav ett helt gäng skrivit en andra gång "Men svaara"
Värt att tillägga är att jag swipat men inte öppnat någon.

Nu jävlar ska dom få ligga allihopa.
/L
2016-12-09,00:45,
Inlägg: #266
RE: Officiella Tindertråden
(2016-12-08,17:15)Linnros24 Skrev: Efter att ha dejtat en tjej i nära två månader och hållit mig från att träffa andra har jag nu öppnat upp tinder igen. Sedan mitten av oktober har totalt 96 tjejer skrivit till mig varav ett helt gäng skrivit en andra gång "Men svaara"
Värt att tillägga är att jag swipat men inte öppnat någon.

Nu jävlar ska dom få ligga allihopa.

u sexi brah?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2016-12-09,04:29,
Inlägg: #267
RE: Officiella Tindertråden
(2016-12-08,17:15)Linnros24 Skrev: Efter att ha dejtat en tjej i nära två månader och hållit mig från att träffa andra har jag nu öppnat upp tinder igen. Sedan mitten av oktober har totalt 96 tjejer skrivit till mig varav ett helt gäng skrivit en andra gång "Men svaara"
Värt att tillägga är att jag swipat men inte öppnat någon.

Nu jävlar ska dom få ligga allihopa.

Behöver man ens surfa in på CL när man har det så bra?? Tongue
2016-12-09,22:55,
Inlägg: #268
RE: Officiella Tindertråden
(2016-12-08,17:15)Linnros24 Skrev: Efter att ha dejtat en tjej i nära två månader och hållit mig från att träffa andra har jag nu öppnat upp tinder igen. Sedan mitten av oktober har totalt 96 tjejer skrivit till mig varav ett helt gäng skrivit en andra gång "Men svaara"
Värt att tillägga är att jag swipat men inte öppnat någon.

Nu jävlar ska dom få ligga allihopa.

Lägg upp vilka bilder du kör med nu på riktigt.

Annars känns det som random inlägg vem som helst kan skriva...
Winning Beats the Game

Be Selfish
2016-12-22,22:32, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-12-22,22:34 av {2} tvbordet.)
Inlägg: #269
RE: Officiella Tindertråden
Har inte läst hela tråden men gissar på att många säger att det är ytligt Tinder. Självklart är det just precis det. Men vi måste också förstå att vi kan använda tinder till vår stora fördel genom att veta vad för typer av bilder som går hem. Fixar du en bild som genererar en känsla hos tjejen så är sannolikheten mycket större att hon kommer swipa rätt. Lägg ut bilder där du bevisar att du är en kille som lever ett intressant liv och njuter riktigt jävla mycket. Då får du mycket gratis.

Tips på selfie 1:
Öva på spegeln hur dina ögon ser ut när du är riktigt jävla glad. Öva in så du kan få dina ögon att se ut så här när du vill. Så ska ögonen va när du tar selfies och varje tjej kommer säga "oooj vilka fina ögon du har" Pisslätt lifehack.

Tips på selfie 2
När du tar sefie i snapchat eller instagram kameran så spegelvänder den ditt ansikte. Använd inte en spegelvänd bild som selife. Du själv tycker denna selfie är bra mycket snyggare eftersom det är så du ser dig själv i spegeln varje dag men alla i din omgivning kommer tycka du ser "konstig" ut, då de inte är vana med att se dig spegelvänd.
2016-12-23,00:06,
Inlägg: #270
RE: Officiella Tindertråden
(2016-12-22,22:32)tvbordet Skrev: Har inte läst hela tråden men gissar på att många säger att det är ytligt Tinder. Självklart är det just precis det. Men vi måste också förstå att vi kan använda tinder till vår stora fördel genom att veta vad för typer av bilder som går hem. Fixar du en bild som genererar en känsla hos tjejen så är sannolikheten mycket större att hon kommer swipa rätt. Lägg ut bilder där du bevisar att du är en kille som lever ett intressant liv och njuter riktigt jävla mycket. Då får du mycket gratis.

Tips på selfie 1:
Öva på spegeln hur dina ögon ser ut när du är riktigt jävla glad. Öva in så du kan få dina ögon att se ut så här när du vill. Så ska ögonen va när du tar selfies och varje tjej kommer säga "oooj vilka fina ögon du har" Pisslätt lifehack.

Tips på selfie 2
När du tar sefie i snapchat eller instagram kameran så spegelvänder den ditt ansikte. Använd inte en spegelvänd bild som selife. Du själv tycker denna selfie är bra mycket snyggare eftersom det är så du ser dig själv i spegeln varje dag men alla i din omgivning kommer tycka du ser "konstig" ut, då de inte är vana med att se dig spegelvänd.

Superbra tips!
2016-12-23,02:54,
Inlägg: #271
RE: Officiella Tindertråden
(2016-12-22,22:32)tvbordet Skrev: Har inte läst hela tråden men gissar på att många säger att det är ytligt Tinder. Självklart är det just precis det. Men vi måste också förstå att vi kan använda tinder till vår stora fördel genom att veta vad för typer av bilder som går hem. Fixar du en bild som genererar en känsla hos tjejen så är sannolikheten mycket större att hon kommer swipa rätt. Lägg ut bilder där du bevisar att du är en kille som lever ett intressant liv och njuter riktigt jävla mycket. Då får du mycket gratis.

Tips på selfie 1:
Öva på spegeln hur dina ögon ser ut när du är riktigt jävla glad. Öva in så du kan få dina ögon att se ut så här när du vill. Så ska ögonen va när du tar selfies och varje tjej kommer säga "oooj vilka fina ögon du har" Pisslätt lifehack.

Tips på selfie 2
När du tar sefie i snapchat eller instagram kameran så spegelvänder den ditt ansikte. Använd inte en spegelvänd bild som selife. Du själv tycker denna selfie är bra mycket snyggare eftersom det är så du ser dig själv i spegeln varje dag men alla i din omgivning kommer tycka du ser "konstig" ut, då de inte är vana med att se dig spegelvänd.

Sjukt bra! Nu händer det!
2016-12-23,14:11,
Inlägg: #272
RE: Officiella Tindertråden
Fick jag till det ??

[Image: gOCPpf6.png]

Naa, rätt tveksamt det där. Kanske bara jag som börjar bli gammal men jag ser inte hur sådana bilder skulle vara nån bevis på att man "lever ett intressant liv och njuter riktigt jävla mycket"?
I min bok står inte (riktiga) män seriöst och övar in ansiktsselfies och poserar fram sina bästa sängkämmarblicksögon till olika hundvalpsfilter eller vad det är på snapchat. Eller nån duckface för den delen. Tongue

DÄR har man väl ändå passerat gränsen. Nån måtta.
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2016-12-23,17:38,
Inlägg: #273
RE: Officiella Tindertråden
(2016-12-23,14:11)Bruno Skrev: Fick jag till det ??

[Image: gOCPpf6.png]

Naa, rätt tveksamt det där. Kanske bara jag som börjar bli gammal men jag ser inte hur sådana bilder skulle vara nån bevis på att man "lever ett intressant liv och njuter riktigt jävla mycket"?
I min bok står inte (riktiga) män seriöst och övar in ansiktsselfies och poserar fram sina bästa sängkämmarblicksögon till olika hundvalpsfilter eller vad det är på snapchat. Eller nån duckface för den delen. Tongue

DÄR har man väl ändå passerat gränsen. Nån måtta.

Snickisnacki! Såklart det fungerar. Det gäller bara att träna på den rätta blicken ytterligare...och glöm fan inte att spegelvända - rookie mistake.
2016-12-23,21:56,
Inlägg: #274
RE: Officiella Tindertråden
(2016-12-23,17:38)piraten99 Skrev: Snickisnacki! Såklart det fungerar. Det gäller bara att träna på den rätta blicken ytterligare...och glöm fan inte att spegelvända - rookie mistake.

Heh. Fungerar kanske, men frågan är väl hur mycket i självrespekt man är beredd att sjunka enbart för att försöka fixa fler tinderhoes?

Har ingen större fjollskräck själv men att försöka få till den perfekta selfien är väl ändå lite väl mkt attentionwhoring och någonting som snarare tillhör dagens generation kvinnor. Och jag vidhåller att det inte direkt ger bilden av att man "lever ett intressant liv och njuter jävligt mycket".

Hände med att bara be nån i närheten ta ett foto medan du gör nåt kul istället?
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2016-12-23,22:25,
Inlägg: #275
RE: Officiella Tindertråden
Är det någon som har provat Tinder Boost?? Vågar inte lägga 30 kr i onödan för 30 min, de overpricey. Värt?
2016-12-24,06:02, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-12-24,06:04 av {2} bcude.)
Inlägg: #276
RE: Officiella Tindertråden
(2016-12-23,22:25)Sex Intelligence Skrev: Är det någon som har provat Tinder Boost?? Vågar inte lägga 30 kr i onödan för 30 min, de overpricey. Värt?

Av det jag läst då jag skummade lite hastigt i den långa tinder-tråden på flashback var att boost är nya plus och klart värt det men har aldrig provat och kommer förmodligen inte göra det heller. Har du inte bra bilder är det nog ingen större mening dock.
2016-12-24,13:26,
Inlägg: #277
RE: Officiella Tindertråden
Är tinder svårt nu för tiden? Bara fått 8 matchningar sen jag skaffa tinder den 7e december
2016-12-24,15:43,
Inlägg: #278
RE: Officiella Tindertråden
(2016-12-24,13:26)Show boat Skrev: Är tinder svårt nu för tiden? Bara fått 8 matchningar sen jag skaffa tinder den 7e december

Japp x10 ggr svårare än när den var ny vid 2014. Ofattbart tomt på krogen oxå, back to virgin life again. JOIN MGTOW OR DIE Dodgy
2016-12-24,16:06,
Inlägg: #279
RE: Officiella Tindertråden
(2016-12-23,14:11)Bruno Skrev: Fick jag till det ??

[Image: gOCPpf6.png]

HAHAHAHAHA, ser du ut sådär på riktigt är det bara att lägga ner forumet xD.

But im know your trolling Cool
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2016-12-25,09:46,
Inlägg: #280
RE: Officiella Tindertråden
Mycket svårare nu än för några månader sen när matningar rullade in. Man får se till sommaren


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}