LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Officiella Tindertråden
2016-12-31,16:14,
Inlägg: #281
RE: Officiella Tindertråden
har läst att om man sveper höger på alla kommer tinder se dig som en bot och skita i att visa dig i flödet..eller iaf inte lika mycket. så testa svepa mer selektivt ifall ni inte redan gör det
2017-01-05,22:00,
Inlägg: #282
RE: Officiella Tindertråden
Nu har jag lyckats fixa ett gäng matches. Står inte hur många, men det är nog 100+ iaf efter att jag tagit bort de hiskeligt fula haha. Har lite blandade foton på mig från bl.a. lite utlandsresor där jag kollar mot lite olika håll, sitter, står etc. Har undvikit stora leendet iom att det tydligen går bort enligt forskning. Skulle dock troligtvis behöva en snygg närbild (alla mina foton är tagna med mig några enstaka meter bort från kameran). Hur som helst är det dags att börja messa tjejerna. Dock vill jag inte klanta till det genom att slösa bort för många konversationer med inledningar som bara kommer att ignoreras. Vissa tjejer har ju texter och bilder som är ganska lätta att kommentera, men många har ju inte det. En del har inget annat än några selfies där man inte kan utröna något av bakgrunden. Någonting inom mig säger att man ska låta bli "tja! läget? vad händer?" etc eller är det okej för sådana typer av profiler? Har ni några exempel på öppningar som ni brukar lyckas med? Gärna några som kan modifieras lite så att jag inte kör exakt samma. Känner att just första meddelandet är min roadblock just nu.
2017-07-06,00:29,
Inlägg: #283
RE: Officiella Tindertråden
Är några mil utanför Krakow i södra Polen just nu och har testat Tinder och Bumble här någon dag.

Noteringar so far:

Avsevärt bättre matchningsprocent med match på ca 40% när jag bara högersvajpade. Mina polare har också fått en klar ökning. Det kan ju iofs bara bero på att man är ny i området och att man således visas mer i flödet...

Fler som börjar nåt liknande med att skriva "Hey" med någon smiley och sen ställer frågor och verkar genuint nyfikna på en och visar mer social kompetens än den nordiska motsvarigheten (som ofta bara besvarar samma skit med haha och inget mer eller korta svar).

Typ inte en enda jävel med snapchat-filter och den där hjärndöda hundvalpsgrejen.

Betydligt fler seriösa med längre profiltexter om sig själva.

Färre riktigt sexiga brudar. Typ inte sett en enda krogbrudsbimbo med feta bröst osv. som är mycket av min typ personligen.

Betydligt bättre kvalitet brudar på Bumble än Tinder. Men fortfarande ytterst få tjejer som kommer över en 8:a.

Det var Tinder och Bumble. Torsdag kväll börjar jag utforska nattlivet också. ????

Och för övrigt är det ju väldigt billigt här i jämförelse med hemma och jag har inte sett en enda flyktinginvandrartyp/kaozbabbe på stan hittills. Inte en endaste alltså, vilket är lite svårt att tro. Sett väldigt många par också hittills.

Trots lite tråkig kvalité så verkar det på många sätt vara en kultur och samhälle som har fördelar kontra Sverige. Det kan man säga direkt.
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2017-07-06,05:39,
Inlägg: #284
RE: Officiella Tindertråden
(2017-07-06,00:29)Bruno Skrev: Är några mil utanför Krakow i södra Polen just nu och har testat Tinder och Bumble här någon dag.

Noteringar so far:

Avsevärt bättre matchningsprocent med match på ca 40% när jag bara högersvajpade. Mina polare har också fått en klar ökning. Det kan ju iofs bara bero på att man är ny i området och att man således visas mer i flödet...

Fler som börjar nåt liknande med att skriva "Hey" med någon smiley och sen ställer frågor och verkar genuint nyfikna på en och visar mer social kompetens än den nordiska motsvarigheten (som ofta bara besvarar samma skit med haha och inget mer eller korta svar).

Typ inte en enda jävel med snapchat-filter och den där hjärndöda hundvalpsgrejen.

Betydligt fler seriösa med längre profiltexter om sig själva.

Färre riktigt sexiga brudar. Typ inte sett en enda krogbrudsbimbo med feta bröst osv. som är mycket av min typ personligen.

Betydligt bättre kvalitet brudar på Bumble än Tinder. Men fortfarande ytterst få tjejer som kommer över en 8:a.

Det var Tinder och Bumble. Torsdag kväll börjar jag utforska nattlivet också. ????

Och för övrigt är det ju väldigt billigt här i jämförelse med hemma och jag har inte sett en enda flyktinginvandrartyp/kaozbabbe på stan hittills. Inte en endaste alltså, vilket är lite svårt att tro. Sett väldigt många par också hittills.

Trots lite tråkig kvalité så verkar det på många sätt vara en kultur och samhälle som har fördelar kontra Sverige. Det kan man säga direkt.

Coolt! Du är i Polen nu alltså? Haru testat nå approaching på daygame
eller club game och lagt märke till skillnader i responsen som du får från
tjejerna jämfört med bortskämda nordiska tjejer? Har själv funderat på
Polen just för tjejgrejen. De verkar mindre sociala media-skadade så säg.
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.
2017-07-06,21:19,
Inlägg: #285
RE: Officiella Tindertråden
Lär ju vara hetare brudar i de större städerna. Polacker (tjejer främst antar jag) är väldigt nyfikna av sig. Genuina lixom, det finns något att ta på (personlighetsmässigt). Till skillnad från svenska tjejer generellt (som du noterar).
2017-07-08,10:28,
Inlägg: #286
RE: Officiella Tindertråden
(2016-12-31,16:14)joak Skrev: har läst att om man sveper höger på alla kommer tinder se dig som en bot och skita i att visa dig i flödet..eller iaf inte lika mycket. så testa svepa mer selektivt ifall ni inte redan gör det

Kan verkligen bekräfta detta, svepte höger på allt som fanns och det resulterade i någon enstaka matchning här och var. Förra året hade jag en mer försiktig approach, kollade profiler och var mer genuin i vilka jag svepte på, det resulterade i ett 60 tal matchningar.

Det ligger någonting i det du säger.
2017-07-08,13:14,
Inlägg: #287
RE: Officiella Tindertråden
Har samma erfarenhet
2017-07-09,17:45,
Inlägg: #288
RE: Officiella Tindertråden
Givet att man har ett pluskonto, går det att ändra lokation till någon byhåla 100 mil bort, toksvepa vänster för att lura systemet och sedan hoppa tillbaka till sin ort?

Någon som testat?

Det är ju lätt att bli ganska givmild efter ett tag haha..
2017-07-10,22:50, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-07-10,22:52 av {2} bcude.)
Inlägg: #289
RE: Officiella Tindertråden
Fiskarn, det ska gå bra. Appen och algoritmen ser dig ju som ny på den orten då = går före i kön under en viss tid. Tycker tinder blivit en öken i Stockholm senaste året, vattenhålet har börjat torkat ut lol

ps. men ta inte mitt ord för det, inte testat
2017-07-16,11:19,
Inlägg: #290
RE: Officiella Tindertråden
Pratade med en kompis som har provat det där med att byta location och byta tillbaka. Det blev faktiskt ingen skillnad i matchningsraten. De kanske gjort så med flit nu så att man måste betala för såna där "boost" för att bli sedd mer under en kortare tid.
2017-09-01,13:28,
Inlägg: #291
RE: Officiella Tindertråden
Inte læst igenom tråden, men ær det nån som justerat med att lægga till bilder dær man ær med snygga brudar (førsøka kommunicera pre-selection), dær de ser ut att gilla en, och fått någon førbættring med det?
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2017-10-23,11:41,
Inlägg: #292
RE: Officiella Tindertråden
Läste i denna tråd igår på RooshV forum (och diskuterade med en annan CL-medlem, som också blev inspirerad):

https://www.rooshvforum.com/thread-45167.html

Är skeptisk, men måste säga att det är en mycket intressant text, trots allt är 99 % av män värdelösa på att ta bilder, så utan att vara biologiskt vacker kanske det går att bli signifikant mer konkurrensduglig 0nline.

Så, är det nån som är en 4.3-5.9 eller liknande i utseende som testat det han föreslår - och fått effekt av detta?

Jag tänker, om det inte funkar på tinder, så kan man i värsta fall använda bilderna till att marknadsföra sig själv med 0nline.

Diskutera.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2017-10-23,12:50,
Inlägg: #293
RE: Officiella Tindertråden
(2017-10-23,11:41)TonightIsTheNight Skrev: Läste i denna tråd igår på RooshV forum (och diskuterade med en annan CL-medlem, som också blev inspirerad):

https://www.rooshvforum.com/thread-45167.html

Är skeptisk, men måste säga att det är en mycket intressant text, trots allt är 99 % av män värdelösa på att ta bilder, så utan att vara biologiskt vacker kanske det går att bli signifikant mer konkurrensduglig 0nline.

Så, är det nån som är en 4.3-5.9 eller liknande i utseende som testat det han föreslår - och fått effekt av detta?

Jag tänker, om det inte funkar på tinder, så kan man i värsta fall använda bilderna till att marknadsföra sig själv med 0nline.

Diskutera.


Länken funkar inte för mig men vad är det han rekommenderar? Går det klista in?
2017-10-23,12:58,
Inlägg: #294
RE: Officiella Tindertråden
(2017-10-23,12:50)tvbordet Skrev: Länken funkar inte för mig men vad är det han rekommenderar? Går det klista in?

Är bilder i tråden o s v så bättre gå in på artikeln. Tråden heter "Attracting Girls Online: A Guide to Good Photos, Why They Matter, and How To Get Them"

... och du finner den i Roosh V Forum / Main / Game /

Smile
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2017-10-25,20:34,
Inlägg: #295
RE: Officiella Tindertråden
(2017-10-23,12:58)TonightIsTheNight Skrev: Är bilder i tråden o s v så bättre gå in på artikeln. Tråden heter "Attracting Girls Online: A Guide to Good Photos, Why They Matter, and How To Get Them"

... och du finner den i Roosh V Forum / Main / Game /

Smile

Läst igenom inlägget nu och måste säga att jag är lite neutral emot det.
Tycker han har rätt i att bilderna ska ge en "känsla" men att hyra in en profisionell fotograf demonstrerar i mig lite "needingness". Om fotograden kan få bilderna att se äkta och genuina ut så kan det nog bli fett dock.
Viktigt för att få bra bilder är att ge bra ögon. Bra ögon på bilder är A och O.
2017-10-25,23:40,
Inlägg: #296
RE: Officiella Tindertråden
Det är inte needy, du investerar i dig själv och bilderna har en bättre chans att kommunicera högstatus och attraktiva egenskaper än random bild eller selfie folk lägger upp som istället kommunicerar negativa ting (om du inte är snygg). Hur väl det funkar vet jag dock inte. Tål att tas reda på.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2017-10-26,00:18, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-10-26,00:20 av {2} bcude.)
Inlägg: #297
RE: Officiella Tindertråden
Läste också inlägget, riktigt bra för övrigt när han bjuder på exempel. Det där funkar, det har jag hört i teorin förr och sett i praktiken själv av en polare som har riktigt _högkvalitativa_ bilder (och hans matchrate är helt sinnessjuk). Precis som ute handlar det om att stå ut, det säger sig självt egentligen. Ha tråkiga selfies i dålig kvalité som alla andra eller professionella bilder som står ut, tagna av ett proffs som framhäver dina bra sidor på en plattform där tjejer bara kan gå efter utseende.

Med det sagt har jag själv alltid varit för lat för att styra upp det men jag blev inspirerad av detta. Om någon vet någon vettig fotograf i Stockholm så bjud gärna på tips!
2017-10-26,00:39,
Inlägg: #298
RE: Officiella Tindertråden
Bra inlägg bcude, precis sånt svar jag letade efter.

Tänker själv göra det om några mån, cirka till vårkanten. Har lite annat fokus just nu, och ska tappa en del fett så käke blir mer framträdande samt köpa en del kläder först, är villig dra till Sthlm om det krävs för att finna kompetent fotograf (ingen aning om det finns här). Men det står på min lista.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2017-10-27,00:12,
Inlägg: #299
RE: Officiella Tindertråden
Intressant. Kan nog vara värt att lägga några tusen på det vid tillfälle. Känns som det är en hårfin linje mellan try hard och bra bilder dock när man hyr in en proffsfotograf. Såg en kille på en FB-grupp om online game som tagit professionella bilder där han framstod som EXTREMT try hard. Han stod och poserade som en modell i parker och sånt. Svårt att förklara men var verkligen cringe.

Ett tips är att gå med i modellbilder.se annars, där kan man lätt få kontakt med fotografer som tar bilder gratis mot att de får använda dom i sin portfolio. Varierande kvalitet kanske men finns en del skickliga ifall man vill köra budgetalternativet.
2017-10-27,10:22,
Inlägg: #300
RE: Officiella Tindertråden
(2017-10-27,00:12)joak Skrev: Intressant. Kan nog vara värt att lägga några tusen på det vid tillfälle. Känns som det är en hårfin linje mellan try hard och bra bilder dock när man hyr in en proffsfotograf. Såg en kille på en FB-grupp om online game som tagit professionella bilder där han framstod som EXTREMT try hard. Han stod och poserade som en modell i parker och sånt. Svårt att förklara men var verkligen cringe.

Ett tips är att gå med i modellbilder.se annars, där kan man lätt få kontakt med fotografer som tar bilder gratis mot att de får använda dom i sin portfolio. Varierande kvalitet kanske men finns en del skickliga ifall man vill köra budgetalternativet.

Det låter som en bra idé att gå med modellbilder.se eftersom du kan få ett utbyte med blivande fotografer som självfallet vill göra ett så bra arbete som möjligt för att ha något att visa upp i sin portfölj.

Sedan undrar jag över killars motsvarighet till catfish: kan vi killar ta så snygga fotografier att tjejen får liknande reaktion när man träffas IRL? Eller är tanken att så länge man "fått in foten" via Tinder tack vare bilder så äré rätt skitsamma om bilden är en del annorlunda från IRL? T.ex. mer fett som syns irl, ens faktiska hudton i dagligt ljus, synligare imperfektioner som blemishes osv.

Någon med erfarenhet kring använda proffsbilder och sedan mötas upp IRL från Tinder som kan säga något om just detta?
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}