LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Officiella Tindertråden
2014-12-21,05:23,
Inlägg: #41
RE: Officiella Tindertråden
(2014-12-21,05:02)Vetinte Skrev: Är ganska övertygad om att han skämtade Smile


Välj den snyggaste du har på dig. Rätt enkelt.

Svårt att avgöra om folk skämtar eller inte med såna grejer på ett forum likt detta om inte ironin förtydligas med en smiley. Tongue

Är trots allt många som söker sig till pickup som har det jag beskrev som ett riktigt problem och faktiskt misstolkar det jag tog upp.

Kan hända du har rätt, men som sagt så är det många som hade kunnat ställa den frågan seriöst. Så då gav jag seriöst svar. Även om han nu skämta kan jag nästan garantera att någon av alla som läst i tråden undrade samma sak, fast seriöst. Smile
2014-12-21,14:18,
Inlägg: #42
RE: Officiella Tindertråden
(2014-12-09,20:03)Rednales Skrev: Nice job med numret. Men ganska ruttet att ta de vidare om man vet att den andra är otrogen.

What a nice guy
2014-12-23,04:15,
Inlägg: #43
RE: Officiella Tindertråden
Vad svarar man på:

"Om jag nu är en sån liten flicka som du säger, varför slösar du då tid på att prata med mig ? Wink"
2014-12-23,15:17,
Inlägg: #44
RE: Officiella Tindertråden
(2014-12-23,04:15)Set Theory Skrev: Vad svarar man på:

"Om jag nu är en sån liten flicka som du säger, varför slösar du då tid på att prata med mig ? Wink"

Vad var din intention med att kalla henne för "liten flicka"? Försök tänk tillbaka vad var det som fick dig att kalla henne för "liten flicka" så kommer du också ge henne en ärlig svar till hennes fråga.

Anledningen för detta är att min eller nån annans svar eller oneliners kommer inte funka för dig om du inte har rätt inner game. Vad jag försöker komma fram till är att om alla vi hade haft hyfsat riktig grym och komplett inner game så hade du lätt svarat på denna frågan utan att tänka och investera på vad du ska ge för svar.
Och anledningen att du inte vågar svara och försöker leta efter rätt svar är för att du är rädd för hon ska rejecta dig.

Citat:If you suffer from chronic rejection, then you are presenting yourself poorly and/or have poor intentions. In both cases, you’re needy and therefore will always be seen as unattractive until you take care of it.
2014-12-23,15:23,
Inlägg: #45
RE: Officiella Tindertråden
(2014-12-23,15:17)selected Skrev: Vad var din intention med att kalla henne för "liten flicka"? Försök tänk tillbaka vad var det som fick dig att kalla henne för "liten flicka" så kommer du också ge henne en ärlig svar till hennes fråga.

Anledningen för detta är att min eller nån annans svar eller oneliners kommer inte funka för dig om du inte har rätt inner game. Vad jag försöker komma fram till är att om alla vi hade haft hyfsat riktig grym och komplett inner game så hade du lätt svarat på denna frågan utan att tänka och investera på vad du ska ge för svar.
Och anledningen att du inte vågar svara och försöker leta efter rätt svar är för att du är rädd för hon ska rejecta dig.

Jag är helt med dig på din poäng! Just i detta fallet hade jag dock redan svarat och ville mest se vilka alternativa saker man kan svara annars. Hon skrev det typ 1-2 timmar efter att jag skrivit något i stil med att jag inte hade tid med hennes lekar mer och så sa jag hejdå.
2014-12-27,02:45,
Inlägg: #46
RE: Officiella Tindertråden
I oslo och matchade en tajt brud. Försökte få henne på kroken, men hon nappade inte första gången. Några tips på hur jag kan gå vidare med detta?

Jag: Du ser tuff ut
Hon: Tuff?
J: Tøff, cool. En "good-girl" med en liten "bad-girl" sida
H: Jeg er ganske tøff
H: Tøffere en deg
J: Det är fire i dig, det gillar jag. Synd att du är brunett bara... (Push/Pull? som misslyckades, hade förväntat mig ett "varför")
H: Ja synd (Klockren kommentar av henne och hon behåller för tillfället gula ledarvästenSmile)

Avvaktat med att svara nu eftersom jag inte riktigt vet vad jag skulle kunna skriv. Men hade varit kul att se om man kan vända på situationen. Kom gärna med seriösa tips här, skiter det sig är det lugnt!
2014-12-27,05:52,
Inlägg: #47
RE: Officiella Tindertråden
(2014-12-27,02:45)vinividivici Skrev: I oslo och matchade en tajt brud. Försökte få henne på kroken, men hon nappade inte första gången. Några tips på hur jag kan gå vidare med detta?

Jag: Du ser tuff ut
Hon: Tuff?
J: Tøff, cool. En "good-girl" med en liten "bad-girl" sida
H: Jeg er ganske tøff
H: Tøffere en deg
J: Det är fire i dig, det gillar jag. Synd att du är brunett bara... (Push/Pull? som misslyckades, hade förväntat mig ett "varför")
H: Ja synd (Klockren kommentar av henne och hon behåller för tillfället gula ledarvästenSmile)

Avvaktat med att svara nu eftersom jag inte riktigt vet vad jag skulle kunna skriv. Men hade varit kul att se om man kan vända på situationen. Kom gärna med seriösa tips här, skiter det sig är det lugnt!

Blondiner har en tendens att vara galnare i sängen, men du kan ju motbevisa mig. Typ
2014-12-28,03:40,
Inlägg: #48
RE: Officiella Tindertråden
(2014-12-27,05:52)sjoggaa Skrev: Blondiner har en tendens att vara galnare i sängen, men du kan ju motbevisa mig. Typ

Rädd för att det blir ngt liknande svar då och att det bara fortsätter så, men ska pröva.
2014-12-28,15:21,
Inlägg: #49
RE: Officiella Tindertråden
Haha, jag fixade tinder när jag var i gbg utan tjejen bara för att testa lite.. Fick lite matches och snackar med några.. Men vette fan haha, svårt att dra det vidare när man har tjej Big Grin

Kul grej ändå, känns bättre än badoo.. Drar snart till norge, kanske slänger upp något då Tongue
2015-01-03,11:47,
Inlägg: #50
RE: Officiella Tindertråden
Tinder funkar inte i Malmö, alla tjejerna bor i Danmark eftersom jag bor runt 2 mil fågelvägen från Ströget.. Av 10 tjejer så är 8 danskjävlar!
2015-01-04,04:24,
Inlägg: #51
RE: Officiella Tindertråden
(2015-01-03,11:47)Nicki Skrev: Tinder funkar inte i Malmö, alla tjejerna bor i Danmark eftersom jag bor runt 2 mil fågelvägen från Ströget.. Av 10 tjejer så är 8 danskjävlar!

Har du testat att ändra i inställningarna, så att det bara är typ 2 km avstånd eller vad du nu vill ha.
2015-01-04,18:18, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-04,18:19 av {2} ångest101.)
Inlägg: #52
RE: Officiella Tindertråden
Kan man inte använda "Bara jag" delade bilder från facebook till tinder?
Har laddat upp på facebook, men tinder hittar dom inte.
2015-01-04,22:21,
Inlägg: #53
Smile  RE: Officiella Tindertråden
Det ska funka. Lägg upp dem direkt på din tidslinje och gör dem privata redan vid uppladdningen. Smile

(2015-01-04,18:18)ångest101 Skrev: Kan man inte använda "Bara jag" delade bilder från facebook till tinder?
Har laddat upp på facebook, men tinder hittar dom inte.
2015-01-04,22:28,
Inlägg: #54
RE: Officiella Tindertråden
(2015-01-04,22:21)Badboll Skrev: Det ska funka. Lägg upp dem direkt på din tidslinje och gör dem privata redan vid uppladdningen. Smile

Är ju precis så jag gör, laddar upp en bild och innan den ska läggas upp på Facebook så väljer man ju "Bara jag" delning.

Men tinder hittar dom inte, och det är inte direkt facebook-kvalitet på bilderna
2015-01-04,23:11, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-04,23:11 av {2} selected.)
Inlägg: #55
RE: Officiella Tindertråden
Hur går det för er angående matchningar? Har ni fått mycket? tror jag kört över 1000 "Likes" med bara 6 matchningar. Det mesta som kommer fram är Danskar när man är i Skåne.
2015-01-04,23:44, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-04,23:58 av {2} ångest101.)
Inlägg: #56
RE: Officiella Tindertråden
(2015-01-04,23:11)selected Skrev: Hur går det för er angående matchningar? Har ni fått mycket? tror jag kört över 1000 "Likes" med bara 6 matchningar. Det mesta som kommer fram är Danskar när man är i Skåne.

Hart det 1 vecka, 20 st matchningar. Brukar sitta och bara lika alla som kommer upp när jag sitter och skiter/ligger i sängen och lyssnar musik, så vet inte hur många jag tryckt like på eller så.

Men bättre uppfattning än badoo. På tinder svarar tjejerna oftare för att dom tror det är "speciellt" att man får en matchning.

Dom förstår nog inte än att man bara sitter och pepprar än
2015-01-05,00:11, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-05,00:13 av {2} selected.)
Inlägg: #57
RE: Officiella Tindertråden
ah, men du kanske befinner dig i sthlm o då är det annorlunda. Badoo är ett skämt, för nåra år sen var badoo riktig bra då man drog mer brudar, nu svarar knappt nån o känns att alla brudar är bara där för uppmärksamhet och bekräftelse.
2015-01-05,00:17, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-05,00:19 av {2} ångest101.)
Inlägg: #58
RE: Officiella Tindertråden
(2015-01-05,00:11)selected Skrev: ah, men du kanske befinner dig i sthlm o då är det annorlunda. Badoo är ett skämt, för nåra år sen var badoo riktig bra då man drog mer brudar, nu svarar knappt nån o känns att alla brudar är bara där för uppmärksamhet och bekräftelse.

Håller med angående Badoo, aldrig mer!
Lika snapchat, också en värdelös app som är till för attention-whoring enbart.
2015-01-05,13:23, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-05,13:25 av {2} Nicki.)
Inlägg: #59
RE: Officiella Tindertråden
Ja, Badoo är definitivt kasst. Vet att alla tjejer 6:or och uppåt får upp emot hundra meddelanden där dagligen, det leder till onaturligt beteende hos dom. Jag har closat tjejer från Badoo men det var senast över 2 år sedan tror jag och det var när det var nytt och det fanns vettiga brudar där.

Jag har gett det några intensiva försök då och då men det spelar ingen roll vad fan jag än gör, kan inte komma någonstans öht där.
2015-01-05,16:26, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-05,16:28 av {2} ångest101.)
Inlägg: #60
RE: Officiella Tindertråden
(2015-01-05,13:23)Nicki Skrev: Ja, Badoo är definitivt kasst. Vet att alla tjejer 6:or och uppåt får upp emot hundra meddelanden där dagligen, det leder till onaturligt beteende hos dom. Jag har closat tjejer från Badoo men det var senast över 2 år sedan tror jag och det var när det var nytt och det fanns vettiga brudar där.

Jag har gett det några intensiva försök då och då men det spelar ingen roll vad fan jag än gör, kan inte komma någonstans öht där.

Exakt samma här, fick några lays för 1,5 år sedan ca. Nu tror varenda random-fetto att dom är modeller på den där sidan.
Tinder känns som det ligger helt rätt i tiden. Det är nytt och tjejerna tror fortfarande att det är personligt vid matchningar.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}