LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Officiella Tindertråden
2015-01-09,03:34,
Inlägg: #81
RE: Officiella Tindertråden
Snap har fungerat sjukt bra för mig, tror snarare det blir en trygghet för bruden att se att man inte är något psycho, snabbt ligg eller ej.
2015-01-09,09:07,
Inlägg: #82
RE: Officiella Tindertråden
Om man får nr av brudarna på tinder, ska man ringa då eller värma upp med sms först?
2015-01-09,12:48,
Inlägg: #83
RE: Officiella Tindertråden
Funkar satana inte alls för mig det här med tinder, får en hel del matchningar men knappt några svar... Vettafan vad jag gör fel. Jämfört med Badoo där jag får en hel del svar, så brukar jag öppna upp med att referera till något intresse typ "Sol" -Jasså jaha sol, så inget big fan av sveriges förlamande kyla då? Wink- så hur öppnar ni upp era konvos på Tinder?
Stay calm and play some beerpong
2015-01-09,14:17, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-09,14:19 av {2} ångest101.)
Inlägg: #84
RE: Officiella Tindertråden
(2015-01-09,12:48)Beerpong Skrev: Funkar satana inte alls för mig det här med tinder, får en hel del matchningar men knappt några svar... Vettafan vad jag gör fel. Jämfört med Badoo där jag får en hel del svar, så brukar jag öppna upp med att referera till något intresse typ "Sol" -Jasså jaha sol, så inget big fan av sveriges förlamande kyla då? Wink- så hur öppnar ni upp era konvos på Tinder?

Jag är ingen expert, Men det som gav mig svar väldigt ofta vad så enkelt som
"Wow, het. Vad är du för brud, berätta något kul om dig!"

Oftast så kom svaret som "Haha, något kul.... Vad vill då veta? Jo jag är bra på att bla bla / Jag tycker om att bla bla bla.

Och det blir ganska enkelt att starta en konversation
2015-01-09,14:41,
Inlägg: #85
RE: Officiella Tindertråden
Jag öppnar med något intressant utifrån presentationen. Får alltid svar då.

Annars tycker jag det räcker med ett hej, tjena, tjaa eller liknande. Min uppfattning är att tjejerna är rätt selektiva när de klickar vilket gör allt lättare när man får en match.
2015-01-09,15:01, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-09,15:01 av {2} Set Theory.)
Inlägg: #86
RE: Officiella Tindertråden
Jag brukar öppna med att bara skriva deras förnamn, exempelvis:

Jag: Hanna!
Hon: Set Theory!
Jag: Jag har letat överallt efter dig. Blablabla

Det ger typ alltid svar.
2015-01-09,16:02,
Inlägg: #87
RE: Officiella Tindertråden
lite olika, Tjena har det varit nu senast. om de inte svarar efter några dagar kör jag med valles "har inte din papa lärt dig att svars på tilltal "
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2015-01-09,16:12, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-09,16:13 av {2} ångest101.)
Inlägg: #88
RE: Officiella Tindertråden
(2015-01-09,16:02)Schlinus Skrev: lite olika, Tjena har det varit nu senast. om de inte svarar efter några dagar kör jag med valles "har inte din papa lärt dig att svars på tilltal "

hahah Klassikern
Körde samma
2015-01-09,21:24,
Inlägg: #89
RE: Officiella Tindertråden
(2015-01-09,03:34)sjoggaa Skrev: Snap har fungerat sjukt bra för mig, tror snarare det blir en trygghet för bruden att se att man inte är något psycho, snabbt ligg eller ej.

Word. Kör samma sak. Försöker styra över till snap oftast så fort som möjligt.
2015-01-09,21:58, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-09,22:00 av {2} selected.)
Inlägg: #90
RE: Officiella Tindertråden
(2015-01-09,03:34)sjoggaa Skrev: Snap har fungerat sjukt bra för mig, tror snarare det blir en trygghet för bruden att se att man inte är något psycho, snabbt ligg eller ej.

Då är det inget snabb ligg, att du vill försöka BEVISA att du inte är nån psycho för bruden är ett ännu tecken på needines. Det är inte din uppgift att göra henne bekväm du tar bort all spänning vilket gör att tjejen blir torr som öken.

Nu vet inte jag hur dina konversationer ut men om du pratar om direkt game ft. direkt sexuell så ska man skippa comfort och så fort som möjligt styra upp träff annars rinner all ur sanden.
2015-01-09,22:35,
Inlägg: #91
RE: Officiella Tindertråden
(2015-01-09,21:58)selected Skrev: Då är det inget snabb ligg, att du vill försöka BEVISA att du inte är nån psycho för bruden är ett ännu tecken på needines. Det är inte din uppgift att göra henne bekväm du tar bort all spänning vilket gör att tjejen blir torr som öken.

Nu vet inte jag hur dina konversationer ut men om du pratar om direkt game ft. direkt sexuell så ska man skippa comfort och så fort som möjligt styra upp träff annars rinner all ur sanden.

Haha.. Vad yrar du om?
2015-01-10,02:15,
Inlägg: #92
RE: Officiella Tindertråden
(2015-01-09,21:58)selected Skrev: Då är det inget snabb ligg, att du vill försöka BEVISA att du inte är nån psycho för bruden är ett ännu tecken på needines. Det är inte din uppgift att göra henne bekväm du tar bort all spänning vilket gör att tjejen blir torr som öken.

Nu vet inte jag hur dina konversationer ut men om du pratar om direkt game ft. direkt sexuell så ska man skippa comfort och så fort som möjligt styra upp träff annars rinner all ur sanden.

Antingen förstår du inte innebörden av needines eller så har du druckit. För det första skrev jag att det går sjukt bra genom att köra som jag gör så behöver inte någon upplärning. Att jag drar det vidare så snabbt som möjligt till snapchat är för att bevisa att jag är jag och inte långtradarlennart45 eller wowjocke_95 med fakebilder, vilket får henne att känna sig trygg och jag har styrt flera snabba på det här sättet, for real hur många brudar hookar upp med en dude hon endast skrivit med på Tinder?

Hade en timme kvar på mitt 8h pass när jag matchade med en brud "hanna" på tinder, tog det vidare direkt till snap, hon krökade med sina vänner och bad mig komma ut, sagt och gjort mötte henne ute drack en öl och snackade i en timme sen drog vi hem till mig. Är det inte snabbt styrt så vet inte jag.
2015-01-10,05:40, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-10,06:03 av {2} confused....)
Inlägg: #93
RE: Officiella Tindertråden
(2015-01-09,21:58)selected Skrev: Då är det inget snabb ligg, att du vill försöka BEVISA att du inte är nån psycho för bruden är ett ännu tecken på needines. Det är inte din uppgift att göra henne bekväm du tar bort all spänning vilket gör att tjejen blir torr som öken.

Nu vet inte jag hur dina konversationer ut men om du pratar om direkt game ft. direkt sexuell så ska man skippa comfort och så fort som möjligt styra upp träff annars rinner all ur sanden.

Needyness har inget med komfort att göra. Du kan skriva 100sms om dagen till en tjej utan att vara needy.

Jo det är hans uppgift att göra henne bekväm. Männen är jägarna och tjejerna bytet, det är mannen som tar initiativ, pushar och visar sig stark för tjejerna . DHV. Det är så det fungerar och det hela game i stort handlar om. Du är jägaren och kvinnan bytet är utgångspunkten om du inte har väldigt hög social status eller preselection hos tjejen och helt enkelt raggar på random tjej som inte känner dig.

Tjejer kan få kuk och ligga när dom vil, dom flesta tjejer lever i sexuell abondance. Det är ditt jobb som man att visa högt nog värde för att hon ska kunna tänka sig att möta dig eller ha sex med dig (DHV), och sen bygga comfort så hon känner sig trygg att möta dig och ha sex med dig.

Komfort = få tjejen bekväm med dig och det är som sjoggaa skriver väldigt viktigt, speciellt på internet game när hon ska möta upp random kille hon aldrig träffat. Då är face, nr, snapchat eller vad du vill använda för att bekräfta du är den du utger dig för nästan ett måste.

Needyness = desperat att få sex av henne, desperat att få träffa henne, du har ingen annan, ditt liv lever och dör med henne, osv.......


Helt enkelt bygga komfort och bevisa att man inte är psyko har inget över huvud taget att göra med Needyness. Det är två skilda saker.
2015-01-10,12:39,
Inlägg: #94
RE: Officiella Tindertråden
(2015-01-10,05:40)confused... Skrev: DHV. Det är så det fungerar och det hela game i stort handlar om. Du är jägaren och kvinnan bytet är utgångspunkten om du inte har väldigt hög social status eller preselection hos tjejen och helt enkelt raggar på random tjej som inte känner dig.

Tjejer kan få kuk och ligga när dom vil, dom flesta tjejer lever i sexuell abondance. Det är ditt jobb som man att visa högt nog värde för att hon ska kunna tänka sig att möta dig eller ha sex med dig (DHV), och sen bygga comfort så hon känner sig trygg att möta dig och ha sex med dig.

Har inget att tillägga själva internet-diskussionen, men jag håller inte med där i alla fall.
Det där är klassiskt pickup artist-tänk. Felet du gör är att du utgår från premissen om att det är tjejen som är priset.
Det är då man funderar över Mystery Method och liknande och hur man ska använda trick och tekniker (DHVs, negs osv) för att försöka höja sin status på nåt slags artificiellt vis och kunna få bruden i säng.

Äkta game å andra sidan utgår från premissen om att det är du själv som är priset och handlar om att utveckla sig själv i alla aspekter här i livet. När man har sitt ”shit together” så finns inget behov av att sätta bruden på en piedestal och försöka kvalificera sig själv och bevisa för andra att man har hög status och för att man har nån slags uppfattning om att tjejen ”lever i sexuell abundance”.
Snarare screenar man ifall bruden håller den standard man kräver och ifall hon är DTF.
2015-01-10,12:58, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-10,13:20 av {2} confused....)
Inlägg: #95
RE: Officiella Tindertråden
(2015-01-10,12:39)Bruno Skrev: Har inget att tillägga själva internet-diskussionen, men jag håller inte med där i alla fall.
Det där är klassiskt pickup artist-tänk. Felet du gör är att du utgår från premissen om att det är tjejen som är priset.
Det är då man funderar över Mystery Method och liknande och hur man ska använda trick och tekniker (DHVs, negs osv) för att försöka höja sin status på nåt slags artificiellt vis och kunna få bruden i säng.

Äkta game å andra sidan utgår från premissen om att det är du själv som är priset och handlar om att utveckla sig själv i alla aspekter här i livet. När man har sitt ”shit together” så finns inget behov av att sätta bruden på en piedestal och försöka kvalificera sig själv och bevisa för andra att man har hög status och för att man har nån slags uppfattning om att tjejen ”lever i sexuell abundance”.
Snarare screenar man ifall bruden håller den standard man kräver och ifall hon är DTF.

Fortfarande så handlar det om DHV, och att bygga ett high value liv.

Dom flesta tjejer lever i sexuell abundance, det är ett faktum. Och ska hon välja dig framför andra män måste du demonstrera högt värde för henne, även detta är ett faktum. Sen om du gör det via mm och historier eller om du bygger dig ett liv och självförtroende /kroppsspråk som "automatiskt" undermedvetet ger DHV är lite skitsamma. Oavsett så handlar det om att förmedla högt värde och få tjejen attraherad.

Och så länge du inte har pre selection värde i tjejens ögon för ni har gemensam bekantskapskrets, hon ser dig med massa brudar runt dig på krogen eller du är kändis så kommer det vara väldigt sällan en tjej börjar jaga eller öppnar dig, oavsett om du har ditt shit så together att du är i världsklass eller inte.

Att vara priset är ett mindsett om din attityd och inställning mot tjejer främst när du konverserar med dom. Men det är fortfarande du som kille som måste ha jägar rollen, öppna, visa högt värde, i många fall men inte alltid bygga komfort och sen förföra. Oavsett "be the price" mindsett och/eller natural eller mm approach på game.

Stå och tänka "i am the price" sen vänta på att brudar ska öppna och börja jaga dig funkar inte.

Och även i dom tillfällen du öppnar bruden, screenar henne och hon är down to fuck för du är så jävla alfa i hennes ögon så kommer hon väldigt sällan ta din hand och dra med dig in på toa för att sen be dig knulla henne eller fråga dig om du vill följa med henne hem ikväll och sätta på henne. Visst det kommer hända om du verkligen byggt ett kroppsspråk och attityd som är the shit men i dom flesta fall så även här måste du som kille ta initiativet vid en cold approach.
2015-01-10,16:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-10,16:49 av {2} selected.)
Inlägg: #96
RE: Officiella Tindertråden
(2015-01-10,05:40)confused... Skrev: Needyness har inget med komfort att göra. Du kan skriva 100sms om dagen till en tjej utan att vara needy.

Det påståd jag heller aldrig, läs igen vad jag skrev, jag skrev att komfort dödar den sexuella spänningen iaf om han gett ut sig för att vara mega sexuell från början och polariserat bra.



Citat:Jo det är hans uppgift att göra henne bekväm. Männen är jägarna och tjejerna bytet, det är mannen som tar initiativ, pushar och visar sig stark för tjejerna . DHV. Det är så det fungerar och det hela game i stort handlar om. Du är jägaren och kvinnan bytet är utgångspunkten om du inte har väldigt hög social status eller preselection hos tjejen och helt enkelt raggar på random tjej som inte känner dig.

Det blir hans uppgift endast om tjejen i sig är blyg eller om han märker att hon är rädd för internet dudes.

Citat:Tjejer kan få kuk och ligga när dom vil, dom flesta tjejer lever i sexuell abondance. Det är ditt jobb som man att visa högt nog värde för att hon ska kunna tänka sig att möta dig eller ha sex med dig (DHV), och sen bygga comfort så hon känner sig trygg att möta dig och ha sex med dig.

Är man verkligen här för att lära sig natural game så anser jag att man ska skippa dessa trams snack om DHV, push o pull o negs.. jobba istället mer på inner game och mindset.

Citat:Needyness = desperat att få sex av henne, desperat att få träffa henne, du har ingen annan, ditt liv lever och dör med henne, osv.......

Bland annat, men om han visar det genom att han istället Vill_Ha sex och träffas och inte behöver.

Här är bra defition på needyness:

Neediness is defined by being more highly invested in other people’s perceptions of you than your perception of yourself.



Citat:Helt enkelt bygga komfort och bevisa att man inte är psyko har inget över huvud taget att göra med Needyness. Det är två skilda saker.


Vilket återspeglar till det han sa att han måste visa för tjejen att han inte är nån psyko dvs. han var investerad i tjejens uppfattning om honom. Om man är självsäker och istället fokuserar på sina intentioner så kommer heller hon inte se dig som creepy/galning.
2015-01-10,17:12,
Inlägg: #97
RE: Officiella Tindertråden
Att bygga komfort har ingenting med att bry sig eller vara intresserad om vad bruden tycker om dig att göra. Du kan totalt skita i vad hon tycker om dina tankar och åsikter och ändå bygga komfort utan att vara ett gram needy.

Du har totalt missförstått begreppet. Bygga komfort är för att få bruden att känna sig säker och trygg med dig. Detta är som skrivits extra viktigt på online game och ennu viktigare vid direkta sex träffar eftersom bruden inte har en aning om hur du är i verkligheten eller om du kanske t.o.m sitter på fejk konto. Men ja vill du inte lyssna och fortsätta tro bygga komfort = needy så får du väl göra det.
2015-01-10,22:28,
Inlägg: #98
RE: Officiella Tindertråden
Behöver input.

Snackat med en brud på tinder, tog det vidare till facebook. Haft varandra där i kanske en vecka och jag har varit ganska passiv (vettefan varför, inte pallat vara så drivande), vi har snackat lite då och då. Jag nämnde lite vagt att vi borde ses efter jag kommit hem från en resa jag ska göra nu varpå hon kontra med att vi borde ses ikväll. Jag pallade ärligt talat ej, det är kallt och jag ska upp tidigt så jag skrev det.

Till frågan: Blir brudar, speciellt från tinder, sjukt avtända när man avböjer en träff sådär?
2015-01-11,00:49,
Inlägg: #99
RE: Officiella Tindertråden
(2015-01-10,12:58)confused... Skrev: Fortfarande så handlar det om DHV, och att bygga ett high value liv.

Fair enough. Verkar som det enda du ville säga var att det är mannen som måste se till att det händer, så jag tror det inte är någon fundamental skillnad i åsikter här men när du formulerar dig som att vi män måste visa högt värde för en brud och att det är vårat jobb att göra det, lät det lite väl mycket PUA. Går man ut med inställningen att man måste göra någonting, försöka hävda sig, trycka på hennes knappar och spela clown så har man redan förlorat. Det är ändå det mindset som de allra flesta dudes har, speciellt sådana som är jävligt inne i RSD, har jag märkt.

Angående det ni snackar om komfort, så behövs det naturligtvis någon form av det men det är oftast grovt överskattat imo.
Själv småpratar jag pratar bara lite grann, vilket jag antar räknas som komfort. Så har jag även wingat med killar från RSDnation som velat prata med en brud minst trekvart för att "bygga komfort" och "skapa rapport" och fått PM om hur jag gjort fel när jag är ute därför att jag glömmer att applicera det 3:e steget i att "skapa attraktion", men det där är bara ren PUA-nördmojja imo.

Sen är det väl lite av en annan grej på internet och i text när saker och ting kan framstås på ett helt annat vis.

(2015-01-10,22:28)Set Theory Skrev: Till frågan: Blir brudar, speciellt från tinder, sjukt avtända när man avböjer en träff sådär?

Aldrig kört Tinder men det är tvärtom, enligt min erfarenhet.
Kvinnor diggar som bekant players. De delar hellre en "alfa" än att bli påstatt av en trogen beta och till skillnad från de flesta andra beta providers som hon snackat med, som agerar desperat (speciellt i dessa tider), så visar du att du förmodligen har alternativ på tjejfronten. Du är lite frånvarande och har inte något jättebehov av att se henne. Även fast du indikerat att du vill göra det nån gång.
Så hamsterhjulet börjar snurra och hon får fantisera och fundera över vilken brud du hellre valt att spendera en lördagkväll med.

Tänker särskilt på en brud (~ 6:a) jag fick till det med i somras och som senare hörde av sig med jämna mellanrum och ville ses. Jag var dock alltid jävligt kort i svaren och sket i att svara ibland - vad hände? Jag hon hörde av sig med ännu kortare mellanrum och sa sen att jag bara "play hard to get" och att jag försökte "playa" henne. Lättare ligg än så får man nog leta efter.

Just den där ångesten de känner av att - kanske - konkurrera med andra kvinnor om en snubbe ger ju sexuell spänning. Just därför som den brukar dö ut när par fått knulla varandra i ett par månader då bruden känner att hon är hans enda och hon inte längre känner har den där konkurrensen.

I sådana här fall behöver du faktiskt inte förklara dig alls för henne.
Jättelånga harang om varför du avböjer och ursäktar dig kommer inte göra att det vattnas därnere. Var bara kort och säg att du inte har tid så får hon fantisera istället.
2015-01-11,04:20, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-11,05:11 av {2} confused....)
Inlägg: #100
RE: Officiella Tindertråden
Well det är ett evolutionärt faktum att män måste visa DHVs för tjejer. Det är vårat jobb som män att visa oss starka och bygga ett liv med högt värde. Survival of the fittest.

Den starkaste är den som får ligga mest.

Sen måste man inte ha inställning att man måste clowna för tjejer för det. Men visar du inte högt värde för en tjej så kommer hon inte vilja ligga med dig. Så enkelt är det.

Sen kan man som sagt göra det på olika sätt. Men även om du inte gillar mm och demonstrera värde med historier och olika tekniker och väljer en mer natural approach så är det fortfarande ditt jobb som man att visa högt värde för tjejer. Natural game går ut på att bygga ett state och innergame så man får ett kroppsspråk och attityd som förmedlar högt värde istället för som mm mer går ut på att med ord och historier demonstrera högt värde.

En man utan värde är i en tjejs ögon en oattraktiv man. Det är helt enkelt ditt jobb som man att visa högt värde.

Allt innom game oavsett metod och approach du väljer har en stark gemensam grundpelare dvs hur du som man ska förmedla högt värde för tjejer och få dom sexuellt intresserade. Det är vi som är jägarna och tjejerna är bytet.

Edit: Även i dom flesta fall där bruden är kåt och vill ligga så är det du som man som måste ta initiativet till seduce lokation samt sen sex och "fånga" henne.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}