LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ökas mina chanser om brudar vet att jag ligger runt.
2014-10-10,14:20,
Inlägg: #1
Ökas mina chanser om brudar vet att jag ligger runt.
Det här är säkert från person till person vad tjejerna vill ha, men tänkte på en grej vi ponerar att jag lägger ut en bild i mystory på snapchat, vilket menas med att alla mina kontakter kan se bilden, den blir inte skickad till en specifik person. Bilden är från real tid på en brud med grym röv som ligger i string, man ser att bilden är tagen i nuet, jag skriver en text typ liknande "älskar utsikten i norge". Alla mina cirka 70 kontakter kommer ta del av bilden, vad tror ni, av majoriteten kommer jag få det lättare eller svårare med de brudar som kollat in bilden?

Kommer kanske testa det här framöver.
2014-10-10,14:42,
Inlägg: #2
RE: Ökas mina chanser om brudar vet att jag ligger runt.
Du vet ju redan svaret själv. Lägg ut den.
2014-10-10,18:25,
Inlägg: #3
RE: Ökas mina chanser om brudar vet att jag ligger runt.
Release the kraken!
2014-10-11,07:51,
Inlägg: #4
RE: Ökas mina chanser om brudar vet att jag ligger runt.
Är det bara ett hypotetiskt fall ovan?

Det hjälper såklart. Många snubbar (och brudar på ett medvetet logiskt plan) kommer ogilla det för att du showar och säga att du är en osäker bekräftelse-hoe. Men ditt värde höjs hos brudfolket Smile
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-10-12,00:57,
Inlägg: #5
RE: Ökas mina chanser om brudar vet att jag ligger runt.
Ja, det är bara en hypotes från min sida, har ofta tänkt på det här när man legat med en brud som är sjukt nice, men känns ändå som att man bränner sina broar lite om det skulle ske.
2014-10-12,01:52, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-10-12,01:53 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #6
RE: Ökas mina chanser om brudar vet att jag ligger runt.
Helt ärligt tror jag inte alla bör göra det. Det beror på din "stil". Är du känd som en player och en allmän lirare med hög socialt värde där du bor har du inget att förlora på det. Men är du den som knullar tjejer diskretare så är det nog kontraproduktivt. Även om det håller på att ändras pga diverse vänsterpolitik så är "horstämpeln" något av det värsta en tjej kan få enligt dom själva. Tjejer vill inte bli outade och vill i 99 % av fallen inte att någon ska få veta att de knullar runt som fan med olika killar.

Alltså. Du kan bränna broar om du gör det på ett sätt (beroende på din situation och din plats på hierarkin) som får dig att framstå som ej diskret.
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-10-12,12:36,
Inlägg: #7
RE: Ökas mina chanser om brudar vet att jag ligger runt.
(2014-10-12,01:52)Ragnarök Skrev: Helt ärligt tror jag inte alla bör göra det. Det beror på din "stil". Är du känd som en player och en allmän lirare med hög socialt värde där du bor har du inget att förlora på det. Men är du den som knullar tjejer diskretare så är det nog kontraproduktivt. Även om det håller på att ändras pga diverse vänsterpolitik så är "horstämpeln" något av det värsta en tjej kan få enligt dom själva. Tjejer vill inte bli outade och vill i 99 % av fallen inte att någon ska få veta att de knullar runt som fan med olika killar.

Alltså. Du kan bränna broar om du gör det på ett sätt (beroende på din situation och din plats på hierarkin) som får dig att framstå som ej diskret.

Jag tror det du skrev nu stämmer väldigt bra, men måste lägga till om det är så att man outar bruden, alltså det framgår vem tjejen är.

Exempel : Man postar på facebook så alla ser. Fan vad härligt med Anna på besök i helgen/ikväll för att 1timme senare lägga ut en rövbild på snapchat. Då kommer alla förstå att det är Annas röv. Alltså inte diskret eller bra.

Exempel 2 : Man skriver "Annas sexiga rumpa" på bilden eller har med ansikte eller andra kännetecken på bilden.



Men, om man däremot gör det diskret, så ingen har en aning om vems röv det är bortsett ifrån kanske ens absolut närmaste vänner som vet vilken brud man har på besök den kvällen. Så tror jag det hjälper, det ger pre selection samtidigt som brudar inte behöver vara rädd för horstämpel.
2014-10-12,14:49,
Inlägg: #8
RE: Ökas mina chanser om brudar vet att jag ligger runt.
LOL JA du kommer få det mycket lättare
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-10-13,00:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-10-13,00:24 av {2} sjoggaa.)
Inlägg: #9
RE: Ökas mina chanser om brudar vet att jag ligger runt.
Kommer givetvis inte outa bruden på något vis, skulle ändå vara kul att gå emot strömmen av "vanliga" killar och bara visa att jag gör vad fan jag vill. Blir detta experiment på nästa norska.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Mina 3 principer StayHungry 3 2,136 2016-08-31,19:11
Senaste inlägg:: Tiger
Rainbow Mina Eviga Mappar Seaturtle 1 1,590 2015-01-26,03:57
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Mina Dagliga Rutiner Seaturtle 24 15,493 2015-01-21,23:21
Senaste inlägg:: Seaturtle

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}