LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Arnold o du store Schwarzenegger! En hyllningstråd
2016-03-22,16:14,
Inlägg: #21
RE: Arnold o du store Schwarzenegger! En hyllningstråd
(2016-03-22,15:54)tay Skrev: Vill gärna höra exempel.

Yeah ang Tyler, jag skulle säga att Tyler är störd I huvet på RIKTIGT, vilket jag tror en hel del som är åtminstonne en aning RSD-kritisk hade hållt med om. Så jag litar Inte heller speciellt mycket på honom. Det är så mycket manipulativ marketing skit RSD företaget håller på med.

Alla skumma microexpressions han sysslar med när han snackar med nervösa skratt och ansiktsuttryck osv är typiskt personer som ljuger. Sen har han gjort en del bra material med men krävs en del kritiskt tänkande för att kunna plocka russinen ur kakan.

Off topic, du bör hålla koll på utrymmet i din PM inbox.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2016-03-22,20:15, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-03-22,20:16 av {2} tay.)
Inlägg: #22
RE: Arnold o du store Schwarzenegger! En hyllningstråd
(2016-03-22,16:14)TonightIsTheNight Skrev: Alla skumma microexpressions han sysslar med när han snackar med nervösa skratt och ansiktsuttryck osv är typiskt personer som ljuger. Sen har han gjort en del bra material med men krävs en del kritiskt tänkande för att kunna plocka russinen ur kakan.

Off topic, du bör hålla koll på utrymmet i din PM inbox.

Hahaha du är on point där med microexoressions och RSD tyler, Han är fan känd för Det du beskriver och väldigt många (på olika forum) har redan sett igenom Hans lögner. Tyler är förmodligen psykopat plus massa annat psyk skit skulle jag säga.

Oh ok, skall fixa min PM box Smile


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}