LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Kvinnomisshandel
2014-11-28,20:06,
Inlägg: #21
RE: Kvinnomisshandel
(2014-11-28,19:36)Ragnarök Skrev: En sak att däremot betänka är att det är antagligen fler våldsamma och kvinnomisshandlande män som har heta tjejer efter sig att välja och vraka mellan jämfört med en random nörd som fnissar passivt i närheten av högstatuskillar och inte kan hålla ögonkontakten med sitt target.

Kan ha fel men jag tror det har absolut noll eller närapå noll att göra med själva grejen att dom misshandlar brudar att göra, utan för att en sån person som är totalt empatilös,skiter fullständigt i vad bruden ifråga tycker och tänker, totalt opåverkad av hennes närhet och håller inte tillbaka med något kombinerat med självsäker och dominant attityd mot tjejer.

Dom har helt enkelt en självsäker och dominant attityd mot tjejer och kör sitt eget race medans en random datanörd är osäker och underlägsen och tofflar efter tjejer.

Ofta så är kvinnomisshandlande män snälla i början och blir mer och mer kontrollerande och börjar efter en stund slå osv.

Jag räknar inte in en man som ger en kaxig tjej en örfil som kvinnomisshandlande utan män som slår på sina tjejer ordentligt.
2014-11-28,20:14,
Inlägg: #22
RE: Kvinnomisshandel
(2014-11-28,20:06)confused... Skrev: Kan ha fel men jag tror det har absolut noll eller närapå noll att göra med själva grejen att dom misshandlar brudar att göra, utan för att en sån person som är totalt empatilös,skiter fullständigt i vad bruden ifråga tycker och tänker, totalt opåverkad av hennes närhet och håller inte tillbaka med något kombinerat med självsäker och dominant attityd mot tjejer.

Dom har helt enkelt en självsäker och dominant attityd mot tjejer och kör sitt eget race medans en random datanörd är osäker och underlägsen och tofflar efter tjejer.

Ofta så är kvinnomisshandlande män snälla i början och blir mer och mer kontrollerande och börjar efter en stund slå osv.

Jag räknar inte in en man som ger en kaxig tjej en örfil som kvinnomisshandlande utan män som slår på sina tjejer ordentligt.

Helt med dig. Hade tänkt tillägga det i inlägget men blev distraherad.
Extreme Living
Never complain - never explain


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}