LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad är erat syfte med pick up?
2014-12-12,19:28, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-12,19:43 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #1
Vad är erat syfte med pick up?
Tänkte vi kan diskutera lite vad för olika syften och mål vi har med att lära oss pick up.

Jag börjar.

Mitt mål har aldrig varit att hitta den rätta. Mitt mål har ständigt varit att öka mina chanser att knulla med heta tjejer.

DJupt inne i mitt sinne vill jag ha ett harem av tjejer som bor med mig och som möjliggör att jag kan ägna mig åt självförverkligande på heltid medan de sköter hushållet och tillfredställer mig. Givetvis kan jag inte göra det i Sverige i dagens samhälle. Harem är dock ett vanligt förekommande i länder utanför väst. Det förhindrar mig såklart inte från att ha svenska tjejer i mitt harem. Känner faktiskt en svensk kvinna som är en av 20 (eller fler, minns ej) fruar till en arabisk prins.

Mitt mål har alltså utvecklats till det slutmålet. Vill dö omringad av min stora familj och nära vänner.

Har dock ingen stress och det är inte jätteviktigt att jag uppnår det målet då jag är rätt nöjd över hur mitt liv ser ut i dagsläget. Inget prioriterat mål alltså, men inte desto mindre något att sträva efter när det gäller mitt förhållningssätt till kvinnor.
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-12-12,20:09,
Inlägg: #2
RE: Vad är erat syfte med pick up?
Ha ett intressant liv

Hålla igång drivet i mig, inte sugas in i samhällsnormen utan se och bryta sociala normer.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-12-13,23:02,
Inlägg: #3
RE: Vad är erat syfte med pick up?
Detta är kanske den viktigaste frågan man bör ställa sig, inte bara i pick-up utan i allt man gör. Fråga sig på riktigt på djupet, ta sig tid och låta sig känna efter, varför man gör de saker man gör.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-12-15,19:23,
Inlägg: #4
RE: Vad är erat syfte med pick up?
Jag ser det som sociala experiment, intressant på ett biologiskt vis att försöka lära sig hur kvinnor fungerar.
Sen såklart kunna få hetare och hetare tjejer.
2014-12-15,21:49,
Inlägg: #5
RE: Vad är erat syfte med pick up?
Få brudar! I mängder, gärna snygga men inte nödvändigtvis så, utan mer halvsnygga brudar med heta kroppar, typ som porrskådisar. Detta får mig att känna mig manlig och framgångsrik, mycket mer än att skaffa karriär och sånt.
Utöver det så vill jag fylla mitt liv med häftiga erfarenheter, mest inriktat på sex då. Och bli mer trygg i sociala sammanhang.
2014-12-15,23:41,
Inlägg: #6
RE: Vad är erat syfte med pick up?
Kunna få tjejer enkelt så jag kan fokusera på annat. När man känner sig ensam och inte kan få ligga är det lätt hänt att det är det ända man tänker på. Var jävligt bitter när jag var yngre över det. När jag läste game och kom på att man kan ändra på sig och utvecklas till att bli attraktiv kände jag en enorm lättnad
2014-12-16,10:57,
Inlägg: #7
RE: Vad är erat syfte med pick up?
När jag började så var mitt mål enbart att få ligga med massa brudar.
Nu för tiden har jag ett helt annat fokus, satsar fortfarande att ligga med massa heta brudar men det är knappast prio ett för mig. Fokuset är nu för tiden, att utveckla mig innan om alla olika områden i mitt liv, så att jag kan bli den mannen jag vill vara.

Vet inte det är bara något som jag har börjat märka för att jag har själv verkligen börjat satsa på min utveckling, men det känns som många här, har kommit till det läget där dom känner att dom vill utveckla sig till att vara så bra som möjligt och inte bara inom PUA. Har sett flera bloggar här, som man kan se väldigt tydligt vilken produktivitet och utveckling dom har/kommer få, vilket jag tycker är riktigt bra.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}