LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Mr. Oteknisk (Tinder)
2014-12-26,15:32,
Inlägg: #1
Mr. Oteknisk (Tinder)
Dagens stora I-landsproblem!

Har problem med tinder, verkar som att jag inte är "upptäckbar" hela tiden.

Har på platstjänster på mobilen och på tinder men verkar som att så fort jag går tillbaka till menyn så försvinner navigationspilen högst upp till höger. Vad säger det mig?

Tänkte att det säkert finns några tekniker här som kan hjälpa mig?

Anledningen till min förundran är att jag första 5h fick 5 matchningar på ett fåtal swipes, sedan har jag maxat och har endast fått en matchning häromdagen och det var när bruden samtidigt var inne på tinder. Sannolikheten att jag inte skulle få någon mer matchning är rätt liten alltså... Så jag tror jag bara är upptäckbar när jag är inne på Tinder helt enkelt. Och yes jag har bra bilder på Tinder!

Tacksam för hjälp och upplysningar om min problematiska situation Smile
2014-12-26,17:39,
Inlägg: #2
RE: Mr. Oteknisk (Tinder)
Kanske ska lägga till att det är en iphone 4s jag har, om det nu spelar roll
2014-12-27,02:34,
Inlägg: #3
RE: Mr. Oteknisk (Tinder)
Tror jag löste det, var tvungen att stänga av programmet tinder så kom "likesen" eller så var det bara en tillfällighet. Men kanske kan vara bra för någon att få reda på, haha.
2014-12-27,06:10,
Inlägg: #4
RE: Mr. Oteknisk (Tinder)
Fick själv 4 matchningar när jag startade, sen stoppade det helt. Och nu när jag loggade ut och loggade in igen så blev jag matchad igen.

Samma sak när jag klickade i upptäckbar rutan så att jag inte blev upptäckbar. Och sedan klickade igång den igen så ploppa de upp lite matchningar.
2014-12-27,12:42,
Inlägg: #5
RE: Mr. Oteknisk (Tinder)
Fått samma skit. Som att man blir helt osynlig fast det rullade in som fan i början
2015-08-15,14:55,
Inlägg: #6
RE: Mr. Oteknisk (Tinder)
Första dygnet fick jag fem matchningar, nu har det varit dött i sex dagar. Har provat att logga ut och logga in igen, men inget händer. Funderar på att ominstallera appen, men är rädd att mina nuvarande matchningar ska försvinna. Vad göra?
2015-08-16,10:47,
Inlägg: #7
RE: Mr. Oteknisk (Tinder)
Googlar man runt så är det tydligt att detta inte är ovanligt. Det jag vill är att få en lösning på problemet. Jag tror det är så enkelt att jag inte syns när jag inte är inloggad. Pilen uppe till höger på min iPhone är borta så fort jag stänger ner Tinder. Till vinividivici: vad menade du med att "stänga av programmet"?
2015-08-16,11:10,
Inlägg: #8
RE: Mr. Oteknisk (Tinder)
Händer samma för mig, kan likea typ 100 st, allt från fula till asheta, får ingen match öht... sen ibland kan jag få 10 match i rad... sjukt skumt. Sen försvinner meddelanden också ibland. jävligt buggigt


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tinder fail, help a brotha out? dobarj3 2 1,371 2017-08-21,22:34
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Tinder feedback Ted 5 5,214 2015-05-07,09:03
Senaste inlägg:: confused...

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}