LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Är antal ligg viktigt för er?
2014-12-30,14:25,
Inlägg: #1
Är antal ligg viktigt för er?
Sätter ni någon värdering i hur många ligg ni har?

Säg att ni har legat med 1-2 tjejer i erat liv och träffar den perfekta tjejen. Känner ni att ni inte kan stadga er med henne för att ligg-numret är så lågt eller skiter ni i allt vad värdering heter?
Life is a game.
2014-12-30,14:51,
Inlägg: #2
RE: Är antal ligg viktigt för er?
(2014-12-30,14:25)Bubblan Skrev: Sätter ni någon värdering i hur många ligg ni har?

Säg att ni har legat med 1-2 tjejer i erat liv och träffar den perfekta tjejen. Känner ni att ni inte kan stadga er med henne för att ligg-numret är så lågt eller skiter ni i allt vad värdering heter?

Det finns många tjejer som är perfekta för en. Och sen tror jag inte att man själv blir ett så himla bra val för henne om man bara haft 1-2 före henne. Jag kan tycka att en man som kan räknas som attraktiv iaf haft 10 tjejer innan man stadgar sig. Det hör liksom till att man tar för sig.

Personligen är antal ligg viktigt för mig eftersom jag känner att jag vill ha smakat på livet när jag hade möjlighet. Jag vill INTE ligga på min dödsbädd och ångra massa saker jag inte gjort, tror förresten också att det ligger i topp tre hos gamla mäns ångerlista att de inte träffade mer tjejer som unga.

Sen följer det också med en massa positiv personlig utveckling på köpet, man lär sig mycket om sig själv och livet i stort.
2014-12-30,16:57,
Inlägg: #3
RE: Är antal ligg viktigt för er?
(2014-12-30,14:51)TrailBlazer Skrev: Det finns många tjejer som är perfekta för en. Och sen tror jag inte att man själv blir ett så himla bra val för henne om man bara haft 1-2 före henne. Jag kan tycka att en man som kan räknas som attraktiv iaf haft 10 tjejer innan man stadgar sig. Det hör liksom till att man tar för sig.

Är det lätt att säga då? Är en man som legat med 4 åttapoängare mindre attraktiv än en man som legat med 20 5-6poängare?

Citat:Personligen är antal ligg viktigt för mig eftersom jag känner att jag vill ha smakat på livet när jag hade möjlighet. Jag vill INTE ligga på min dödsbädd och ångra massa saker jag inte gjort, tror förresten också att det ligger i topp tre hos gamla mäns ångerlista att de inte träffade mer tjejer som unga.

Sure, men tänk om du ligger på din dödsbädd som 25-åring efter en bilolycka, kommer du då ångra mest att du inte har en tjej du älskar vid sängkanten eller glad att du satte på de 20 tjejerna de senaste åren?

Jag säger inte att du har fel, det är en subjektiv frågeställning, men vad skulle du tänka?
Life is a game.
2014-12-30,17:16, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-30,17:16 av {2} Set Theory.)
Inlägg: #4
RE: Är antal ligg viktigt för er?
Jag lägger ingen större värdering i det, särskilt eftersom jag oftare satsar på långvariga KK-relationer snarare än ONS. Jag har däremot förståelse för att det är något man kan värdera högt. Det fungerar även i vissa fall bra som en kontroll för hur bra man utvecklas för att bli attraktiv.
2014-12-30,17:19,
Inlägg: #5
RE: Är antal ligg viktigt för er?
För att kunna veta vad kvalité är, så måste man ha varit med visst antal, anser jag.
Har man inte det riskerar man att åka dit på oneitis och sätta brudar – som inte förtjänar det - på en piedestal och sen lär du ju dig om hur kvinnor fungerar. När du bara varit med ett fåtal brudar så kommer i princip vem som helst som du får till det med vara ” den perfekta tjejen” och kärlekshormon som oxytocin flödar runt i kroppen och du är fast i en illusion.

Men ska vi samtidigt vara ärliga här och skita i att det här är lite av ett tabu, så är det ju ändå så att när majoriteten killar pratar om game, så syftar de egentligen enbart på att ligga med massa 5or, 6or och den där enstaka 7:an.
När polaren drar den där historian om jättesatsen han la i fejset på den där bruden som han gameade upp från match.com, så rör det sig allt som oftast om ingenting speciellt. Confused
Varför?
Jo, därför att de flesta killar inte är så pass jävla attraktiva att de kan få till det med bättre, men har man legat med en drös 5or kan man ju känna sig rätt pimp i alla fall.
Men i princip vilken man som helst med en liten smula game i sig kan få till ett högt notch-count, det är liksom bara att sänka sin standard tillräckligt mycket och börja knulla trash. Däremot är det extremt få förunnat att sätta på riktigt fina brudar.

Går (oftast) hellre hem ensam en kväll efter att ha försökt på de finaste brudarna än att trycka nån 6a som jag bara vill försöka fly från dagen efter. Samtidigt bör man väl börja någonstans, problemet är att de flesta dudes verkar bli kvar vid att bara knulla 6or och 7or.
2014-12-30,17:37, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-30,17:39 av {2} Vetinte.)
Inlägg: #6
RE: Är antal ligg viktigt för er?
Jag gjorde det och det handlade mycket om bekräftelse. Insåg jag väl både nu och då men jag accepterade att jag kände att jag behövde det och brydde mig inte så mycket.

Med tiden har det naturligtvis släppt även om det finns kvar. Ibland när jag känner mig nere kan jag gå längs gatan och titta underlugg på alla män som passerar och tänka att jag har legat med fler än de någonsin kan drömma om. Egentligen inget långsiktigt sätt att få självkänsla och må bra men det fungerar i stunden så man kan nog säga att det fortfarande spelar roll men på ett annat plan Smile

Skulle jag bara svara ja eller nej så blir svaret ja. Alla gamla ligg är något jag ofta lutar mig tillbaka mot och en stor del av mitt självförtroende är byggt på att jag så länge jag kan minnas har legat bra till hos tjejer.

I stundens hetta bryr jag mig däremot ingenting. Att gå iväg från ett säkert kort är inga problem bara för att jag skulle förlora ett streck i boken.
2014-12-30,18:14, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-30,18:15 av {2} Cogo.)
Inlägg: #7
Rainbow  RE: Är antal ligg viktigt för er?
Både och i mitt fall. På ett sätt bryr jag mig inte längre då jag legat med rätt många, så skulle lätt kunna stadga mig och känna mig hyfsat nöjd. På ett annat sätt inte då de flesta jag legat med varit 6-8or och jag har en bit kvar innan jag blir stabil och får mer erfarenhet av 9-10or, dvs de riktigt läckra brudarna (har höga standards så anser att bara väldigt få är på den nivån).

Finns många tjejer som är 7-8 ish som jag lätt skulle tycka om och kunna vara tillsammans med (och kunna landa), men samtidigt känner jag att jag går miste om nåt då jag aldrig riktigt kunnat landa speciellt många 9-10or... Blir lite av "gräset är grönare på andra sidan"-tänket. Utseendemässigt iaf... personlighetsmässigt är det nog fler 6-8or som är vettiga än 9-10or.
2014-12-30,18:47,
Inlägg: #8
RE: Är antal ligg viktigt för er?
(2014-12-30,14:51)TrailBlazer Skrev: Det finns många tjejer som är perfekta för en. Och sen tror jag inte att man själv blir ett så himla bra val för henne om man bara haft 1-2 före henne. Jag kan tycka att en man som kan räknas som attraktiv iaf haft 10 tjejer innan man stadgar sig. Det hör liksom till att man tar för sig.

Skilsmässotalen är högre för folk som haft många sexpartners (både för kvinnor och män) enligt statistik från USA (Sverige no idea, men säkert samma här). Så jag är inte säker på det.

I dagens samhälle tror jag dock det är bra ändå att ha haft många partners som man, med tanke på hur få anständiga tjejer det finns är det bra med erfarenhet och PUA knowledge för att kunna sålla agnarna från vetet.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-12-30,19:39,
Inlägg: #9
RE: Är antal ligg viktigt för er?
(2014-12-30,18:47)TonightIsTheNight Skrev: I dagens samhälle tror jag dock det är bra ändå att ha haft många partners som man, med tanke på hur få anständiga tjejer det finns är det bra med erfarenhet och PUA knowledge för att kunna sålla agnarna från vetet.

Håller med här, man vill inte sitta där om 10 år, skild och där man får träffa barnen någon helg i månaden
2014-12-30,20:32,
Inlägg: #10
RE: Är antal ligg viktigt för er?
Äsch jag tror fan inte det spelar någon roll. "Samma fitta resten av livet".. Ja men känner man så, ja då älskar man ju inte tjejen tillräckligt mycket...
Hittar man någon som är tillräckligt klar i skallen och inte för trög så bör man ta chansen och se vart det leder och skita i hur många man har legat med innan... Funkar det så funkar det och funkar det inte så börja knulla runt igen...
2014-12-30,21:09, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-30,21:11 av {2} Willson.)
Inlägg: #11
RE: Är antal ligg viktigt för er?
För mig handlar det om en enda sak: passion.

Kan jag tillåta mig själv att vara fullt ut passionerad med en gudinna till kvinna om jag har få fjädrar i hatten? Maybe, maybe not.

Antalet spelar nog mindre roll. Hur du som person är, spelar all roll.

(2014-12-30,18:47)TonightIsTheNight Skrev: I dagens samhälle tror jag dock det är bra ändå att ha haft många partners som man, med tanke på hur få anständiga tjejer det finns är det bra med erfarenhet och PUA knowledge för att kunna sålla agnarna från vetet.

Vad är en anständig tjej enligt dig?
2014-12-30,22:12, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-30,22:17 av {2} Bubblan.)
Inlägg: #12
RE: Är antal ligg viktigt för er?
(2014-12-30,20:32)Dean Skrev: Äsch jag tror fan inte det spelar någon roll. "Samma fitta resten av livet".. Ja men känner man så, ja då älskar man ju inte tjejen tillräckligt mycket...
Hittar man någon som är tillräckligt klar i skallen och inte för trög så bör man ta chansen och se vart det leder och skita i hur många man har legat med innan... Funkar det så funkar det och funkar det inte så börja knulla runt igen...

Det är lite det här jag tänker på. Ponera att ni hittar en tjej som ni klickar med, tycker är underbar, smart o allt vad det heter, väljer ni att satsa på den tjejen eller är det egna egot (för att uttrycka det hårt) så stort att man väljer att kasta tillbaka henne i skön för ligga med fler brudar (för fler fjädrar i hatten som Willson sa)?

(2014-12-30,17:19)Bruno Skrev: Däremot är det extremt få förunnat att sätta på riktigt fina brudar.

Går (oftast) hellre hem ensam en kväll efter att ha försökt på de finaste brudarna än att trycka nån 6a som jag bara vill försöka fly från dagen efter. Samtidigt bör man väl börja någonstans, problemet är att de flesta dudes verkar bli kvar vid att bara knulla 6or och 7or.

Det är i stort sett den attityden jag har också. Nackdelen är ju just som titeln säger, mindre streck i boken men fördelen är ju brudar man faktiskt kan tänka sig hänga med i nyktert tillstånd.

Däri ligger det diskussionen; En kille som legat med 5 tjejer som ser ut som Megan Fox eller killen som legat med 30-40 tjejer som, inte är fula, men ser helt alldagliga ut, vad sätter man mest värdering i?
Life is a game.
2014-12-30,22:18,
Inlägg: #13
RE: Är antal ligg viktigt för er?
(2014-12-30,21:09)Willson Skrev: Vad är en anständig tjej enligt dig?

Kysk.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-12-31,01:27,
Inlägg: #14
RE: Är antal ligg viktigt för er?
(2014-12-30,22:12)Bubblan Skrev: Däri ligger det diskussionen; En kille som legat med 5 tjejer som ser ut som Megan Fox eller killen som legat med 30-40 tjejer som, inte är fula, men ser helt alldagliga ut, vad sätter man mest värdering i?

Jag har dock märkt att det är sällan är fallet med en kille som har legat med väldigt få men med bara heta brudar. Oftast har jag märkt att de som verkligen ligger med snygga brudar, har rätt hög count där dom har jobbat sig uppåt med snyggare brudar ju fler brudar dom har legat med.

Har även märkt att de få killar som har låg count men har för det mesta bara legat med riktigt snygga brudar, oftast blir väldigt känslomässigt fast (one-itis) med brudarna.

Själv ser jag inga anledningar för att komma in i ett förhållande på ett långt tag, dock är det inte för att jag vill bara få en högre count utan av många andra anledningar.
2014-12-31,02:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-31,02:26 av {2} confused....)
Inlägg: #15
RE: Är antal ligg viktigt för er?
Jävla viktigt för mig, av flera anledningar.

Ska ta dom jag kommer på på rak arm.

- Blev mobbad för jag var ful när jag var liten plus hade det dåligt hemma så gick ofta i gamla och/eller slitna/fula kläder så var riktigt låg status, kombinera detta = alla brudar avskydde mig. Men jag vägrar fan acceptera detta, så av ren ego grej har jag gett mig fan på att jag ska fan lyckas sätta på fler brudar än genomsnittet och bli den killen i umgängeskretsen som har player rykte.

- Har man dejtat/varit med extremt få tjejer och kärar ner sig i första bästa tjej som visar intresse så är det närapå omöjligt att veta om man träffat "den rätta" eller om man har träffat en riktigt speciell tjej i sitt eget tyke som man genuint vill vara med och kanske bilda familj med. För ja, man har helt enkelt erfarenhet av så få tjejer så man har inget att grunda en uppfattning på. Desto fler man detjat/knullat och varit med desto bättre kan man avgöra om tjejen faktiskt är speciell. Man måste helt enkelt ha bra generell erfarenhet av tjejer för att veta om tjejen man inleder något seriöst med faktiskt är speciell.

- Man lever bara en gång, jag vill inte ligga på dödsbädden när jag är gammal och se tillbaka på livet med ånger att jag satt hemma och runka till porr hela livet och sen stadga mig och bilda familj med första bästa halvskabbiga tjej som visa intresse för mig. Jag vill se tillbaka och känna att jag har upplevt det som finns att uppleva med mycket bra minnen och erfarenheter. Och inte bara med tjejer, utan generellt i livet. Men tjejer, sex och reproduktion är ändå en väldigt viktig och stor del av livet.

Jag hoppas på att jag ser tillbaka på dussintals av snygga tjejer jag dejtat och legat med, 9-10poängare jag haft som KKs och att tjejen jag skaffade ungar med var en riktig jävla puma och mina barn har belönats med bra gener jag kan vara stolt över och inte en halvskabbig blekfet whitetrash brud, nä fan då sitter jag helre och runkar till porr.
2014-12-31,06:27,
Inlägg: #16
RE: Är antal ligg viktigt för er?
Bryr mig inte specifikt om siffran, utan mer om erfarenheten som kommer med den. Är också lite inne på det här med att när jag blir gammal så vill jag kunna se tillbaka på mitt liv och småle att jag levde och gjorde precis som jag ville. Brudar kommer alltid vara brudar och de biologiska bitarna kommer alltid finnas där, mina "antal" kommer garanterat vara en avgörande faktor på om min framtida fru(ar) kommer vara en 5a eller 10a.
2014-12-31,16:01, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-31,16:05 av {2} Nicki.)
Inlägg: #17
RE: Är antal ligg viktigt för er?
Siffran är inte så viktig för mig, jag strävar mer efter att ha en period i mina 20's där jag snittar runt 2 nya, fräscha tjejer i månaden, typ 7:or och uppåt. Att på riktigt bygga upp en grund där jag kan känna att jag kan gå ut och fånga en kvalitativ tjej om jag vill, för att kunna känna mig trygg i det när jag sen skaffar familj. Det ger jävligt mycket att känna det tror jag.

Senaste halvåret har det varit jävligt dåligt på liggfronten då jag började om på nytt men samtidigt inte tog tag i det. Förhoppningsvis kommer jag ta de rätta stegen 2015 för att verkligen ta klivet in i en ny dimension av game, skilja mig från medelmåttorna på riktigt, vilket jag fan ta mig förtjänar.

Men vi som är aktivast här fattar nog inte alltid hur dåliga medelkillarna faktiskt är. Det finns en liten skara killar/män som knullar runt som fan och sen finns där en stor stor grupp som får ligga en gång om året med en 5:a på solsemestern under kraftig fylla, gör om detta 4-5 ggr tills dom stadgar sig med en bitchig 4-6:a som aldrig på riktigt varit attraherade av varandra.. Haha. Skillnaden på pimpsen och chodes?; "Entitlement"!!!
2015-01-01,18:21, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-01,18:22 av {2} Fiskarn.)
Inlägg: #18
RE: Är antal ligg viktigt för er?
(2014-12-30,22:12)Bubblan Skrev: Det är lite det här jag tänker på. Ponera att ni hittar en tjej som ni klickar med, tycker är underbar, smart o allt vad det heter, väljer ni att satsa på den tjejen eller är det egna egot (för att uttrycka det hårt) så stort att man väljer att kasta tillbaka henne i skön för ligga med fler brudar (för fler fjädrar i hatten som Willson sa)?


(2014-12-31,02:22)confused... Skrev: - Har man dejtat/varit med extremt få tjejer och kärar ner sig i första bästa tjej som visar intresse så är det närapå omöjligt att veta om man träffat "den rätta" eller om man har träffat en riktigt speciell tjej i sitt eget tyke som man genuint vill vara med och kanske bilda familj med. För ja, man har helt enkelt erfarenhet av så få tjejer så man har inget att grunda en uppfattning på. Desto fler man detjat/knullat och varit med desto bättre kan man avgöra om tjejen faktiskt är speciell. Man måste helt enkelt ha bra generell erfarenhet av tjejer för att veta om tjejen man inleder något seriöst med faktiskt är speciell.

Been there. Då tänkte jag typ exakt så som confused skrev, jag hade ingen referenspunkt/värdering. Jag hade kunnat ta chansen, eller dissat för att få mer erfarenhet. Jag valde att dissa, vilket i efterhand var ett misstag(men ändå inte). Det var det rätta beslutet just då. Hade jag gjort det andra beslutet hade det kanske också varit ett misstag eftersom jag tänkt på andra tjejer jag kanske hade gått miste om.

Iofs har detta, både positivt och/eller negativt gjort att jag är väldigt kräsen.

Så ja, antal ligg var viktigt för mig då. Det är det dock inte längre.
2015-01-01,22:01,
Inlägg: #19
RE: Är antal ligg viktigt för er?
För mig var det viktigt som mått på min gejm-utveckling, och ett tydligt mål att sträva efter. Sen personligen hade jag i början filosofin om att försöka knulla 9-10o, senare ändrade jag mig till att så länge jag är attraherad så är det tillräckligt bra för mig, dvs är jag attraherad gick jag fram oavsett om det var en 10:a eller en 5:a. (kanske mitt sätt att få bort pressen när man faktiskt gick fram till de snyggaste tjejerna)
2015-01-02,17:55,
Inlägg: #20
RE: Är antal ligg viktigt för er?
I början var jag väldigt fokuserad på antalet ligg. Det var ju de faktiska resultaten man fick av sitt gejmande och det som var lättast att jämföra med sina polare som höll på med samma sak.

Jag kommer ihåg när min första flickvän frågade mig (när jag var 18) hur många jag legat med och jag svarade 3. Hon tyckte att typ att "det var ju inte så många" och då kände jag mig lite som en sopa. Det triggade mig ganska mycket i början av min karriär.

När jag kom över typ 40-50 ligg så avtog dock mitt intresse för the numbers game. Då kändes det som att jag hade "tillräckligt" många ligg och sedan dess är det inte viktigt längre. Men känns bra att ha en stabil "bas" att stå på så att säga.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Fixa ligg som snabbast Sex Intelligence 17 5,662 2017-03-26,14:51
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Ok att vara med polares gamla ligg? sjoggaa 13 6,084 2014-03-23,20:14
Senaste inlägg:: russel
  Hur hantera gammalt ligg? Tenga 0 768 2014-01-23,15:02
Senaste inlägg:: Tenga
  LÄS DETTA: VIKTIGT, BRA SKIT Vagabond 1 1,082 2013-01-25,00:55
Senaste inlägg:: Sux
  Antal approacher per lay/nummer? TheD 15 4,353 2012-07-07,17:09
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}