LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Irriterar mig sjukt mycket på brudarna på HP
2015-01-31,21:16, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-31,21:33 av {2} zorro69.)
Inlägg: #1
Irriterar mig sjukt mycket på brudarna på HP
Först och främst vill jag säga att jag varken är ful, tjock eller kort. Alla mina före detta flickvänner med undantag för den enda jag träffat på nätet har sett bra ut och haft bra kroppar. Så uppenbarligen kan jag få skapliga tjejer.

Men på nätet här i Sverige verkar det helt jävla omöjligt. Har lagt upp lite bättre bilder på mig och visserligen har responsen också blivit lite bättre men det är fortfarande väldigt tungrott. Vill även påpeka att jag heller inte skriver till 20-åringar då jag själv är runt 30. Jag skriver endast till de tjejer jag anser vara i min nivå eller lägre. Ändå får jag svar i kanske 20-30% av fallen.

En snygg tjej har skrivit till mig först under hela tiden jag haft kontot, och det var för typ en vecka sen. Henne håller jag fortfarande kontakten med men förväntar mig såklart inte att det ska bli nåt av det hela.

Droppen var nu när jag skrev till en adoptivtjej med ett par kilo för mycket som såg väl godkänd ut i fejset men tangerade ändå vad jag anser är den lägsta nivån jag kan tänka mig på nätet. Inget svar.
Jag skriver trevliga mail, inte för korta eller för långa, kanske inte kämpar överdrivet mycket med texten och innehållet men det tycker jag inte ska behövas heller.

Notera att detta är alltså kvinnor runt 30-strecket varav dom flesta har skrivit att dom vill ha seriösa förhållanden samt barn i framtiden.

Om en halvtjock adoptivneger inte tycker att jag duger ens till att svara, vad är det då för en man hon förväntar sig att skaffa ett förhållande och barn med?? Cristiano Ronaldo eller?? Inte konstigt att dessa är och sannolikt kommer förbli barnlösa. Inget verkar ju duga för dessa medelmåttor.

Vill även inflika att jag precis är hemkommen från Thailand med vind i ryggen. Körde Badoo där borta och fick så mycket dejter och telenr att jag inte ens hann med att träffa en bråkdel, sprang från den ena dejten till den andre dagarna i ända. Blev helt sönderbombad av tjejer som ville träffas. Har aldrig varit med om nåt liknande. En hel del av tjejerna såg riktigt bra ut dessutom, naturligtvis var ju många av dom ganska fula som många thaitjejer är men det är dom i Sverige också men vill ändå inte träffas...

Hur fan tänker svenska nätbrudar?? Har dom liksom inte fått någon insikt eller verklighetsuppfattning trots att dom är över 30 bast och ändå misslyckade på relationsfronten? Trillar polletten aldrig ner eller??

AngryAngryAngry
2015-01-31,22:18,
Inlägg: #2
RE: Irriterar mig sjukt mycket på brudarna på HP
Jag har observerat ett mönster där nätdejting varje år (från typ 2006 när jag testade det första gången) blir svårare och svårare LOL
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-01-31,22:27,
Inlägg: #3
RE: Irriterar mig sjukt mycket på brudarna på HP
Mer och mer stimuli från den ständigt ökande uppkopplingen gör att ribban höjs.
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2015-02-01,00:49,
Inlägg: #4
RE: Irriterar mig sjukt mycket på brudarna på HP
Jag är inte förvånad, jag bor tillsammans med ett gäng tjejer nu och uppmärksamheten dom verkar få på olika sociala medier gör mig mörkrädd.
2015-02-01,03:41,
Inlägg: #5
RE: Irriterar mig sjukt mycket på brudarna på HP
Om man gör det hela lite mer logiskt så tänker jag lite på tjejer/dejting som en flock med gazeller som rör sig från ställe till ställe.

I början är stället frodigt och det finns gott om bete. Efter ett tag får hyenorna nys om att gazellerna flyttat på sig. Helt plötsligt är det gamla vattenhålet tomt och det bara finns tjocka vattenbufflar och andra hyenor kvar.

Efter ett tag har fler och fler hyenor hittat till det nya vattenhålet och processen kan börja om.
2015-02-01,04:12,
Inlägg: #6
RE: Irriterar mig sjukt mycket på brudarna på HP
(2015-02-01,03:41)Willson Skrev: Om man gör det hela lite mer logiskt så tänker jag lite på tjejer/dejting som en flock med gazeller som rör sig från ställe till ställe.

I början är stället frodigt och det finns gott om bete. Efter ett tag får hyenorna nys om att gazellerna flyttat på sig. Helt plötsligt är det gamla vattenhålet tomt och det bara finns tjocka vattenbufflar och andra hyenor kvar.

Efter ett tag har fler och fler hyenor hittat till det nya vattenhålet och processen kan börja om.
hahahah
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-02-01,05:37,
Inlägg: #7
RE: Irriterar mig sjukt mycket på brudarna på HP
True WIllson hahaha.
Extreme Living
Never complain - never explain
2015-02-04,01:25,
Inlägg: #8
RE: Irriterar mig sjukt mycket på brudarna på HP
Yeah I feel the anger. Man kan vara som Dan Bilzerian här utan stora resultat inom online dating...Angry
2015-03-07,18:03,
Inlägg: #9
RE: Irriterar mig sjukt mycket på brudarna på HP
Aggresivitet, att stå ut, att säga shit ingen annan säger. Att aldrig backa ner.

Sån skit tar en långt.

Tinder är både en gåva och en förbannelse.

Har du bra Bilder är tinder guld värt. Är ditt nät game starkast med din frame och din attityd så suger tinder.
2015-03-07,18:40, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-03-07,18:40 av {2} Beerpong.)
Inlägg: #10
RE: Irriterar mig sjukt mycket på brudarna på HP
Finns tyvärr vissa som är där enbart för bekräftelsen, vet en dam som jag snackade med på badoo, fick nr, började messa. Sen slutade hon svara helt plötsligt och då palla jag inte så radera nummret. Fick nu en matchning med henne på Tinder för några dagar sen. Hon upptäckte sen att det var jag och tog bort mig. Fattade vid det läget att hon klickar ja på alla killar så att dom kan göda hennes ego med kommentarer som "Åh så vacker du är" etc etc, ingonera och radera dessa beroende på app. Det finns dock fortf en hel del sköna damer där inne Smile
Stay calm and play some beerpong
2015-03-26,16:05, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-03-26,16:35 av {2} Powerwolf.)
Inlägg: #11
RE: Irriterar mig sjukt mycket på brudarna på HP
Brukar sitta på Badoo när jag vill fördriva lite tid och har märkt att bara de senaste 3-4 åren har det blivit otroligt mycket svårare. Dom flesta brudar verkar tro att dom är Kim Kardashian! Och dom vill inte ha nått sämre än Kanye West!

Har testat att bara driva på konvos med tjejer där jag redan i inledningen förstår att dom dissat mig, men dom gillar uppmärksamheten typ att jag skriver! Sen efter ett tag passar jag på att göra en oskyldig kommentar om deras utseende, typ vad har du gjort med ögonbrynen eller som ser roliga ut. FY FAN vad det tar hus i helvete då! Jag får höra hur jag ska få hela skallen krossad o liknande shit. Sen blockar dom.

Varför har det blivit såhär då? Mina gissningar ligger på

- feminism
- instagram och liknande
- cosmopolitan o liknande tidskrifter

Samtidigt kan man läsa sån här skit hela tiden.


http://touch.metro.se/nyheter/har-finns-...dQg9jGhdd2

Folk är ensamma i detta land!

http://mobil.svd.se/nyheter/5-fragor-ar-...vd-1947270

Och ännu mer ensamma! Och män verkar tydligen dö i större utsträckning av ensamhet

Finns fler länkar, men det är bara att googla om ni vill läsa mer! Men svenskar verkar typ vara världens ensammaste folk!
2015-03-26,20:34,
Inlägg: #12
RE: Irriterar mig sjukt mycket på brudarna på HP
Det är en waste of time imo. Sure kan vara bra som komplement men man bör nog satsa mer på irl... dock enkelt att fastna framför datingsajter istället för det är så mkt bekvämare/krävs mindre effort och behövs inte balls som när man går fram till en brud irl. Guilty.
2015-04-01,01:28, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-04-01,01:30 av {2} haha.)
Inlägg: #13
RE: Irriterar mig sjukt mycket på brudarna på HP
(2015-03-26,16:05)Powerwolf Skrev: Brukar sitta på Badoo när jag vill fördriva lite tid och har märkt att bara de senaste 3-4 åren har det blivit otroligt mycket svårare. Dom flesta brudar verkar tro att dom är Kim Kardashian! Och dom vill inte ha nått sämre än Kanye West!

Har testat att bara driva på konvos med tjejer där jag redan i inledningen förstår att dom dissat mig, men dom gillar uppmärksamheten typ att jag skriver! Sen efter ett tag passar jag på att göra en oskyldig kommentar om deras utseende, typ vad har du gjort med ögonbrynen eller som ser roliga ut. FY FAN vad det tar hus i helvete då! Jag får höra hur jag ska få hela skallen krossad o liknande shit. Sen blockar dom.

Varför har det blivit såhär då? Mina gissningar ligger på

- feminism
- instagram och liknande
- cosmopolitan o liknande tidskrifter

Samtidigt kan man läsa sån här skit hela tiden.


http://touch.metro.se/nyheter/har-finns-...dQg9jGhdd2

Folk är ensamma i detta land!

http://mobil.svd.se/nyheter/5-fragor-ar-...vd-1947270

Och ännu mer ensamma! Och män verkar tydligen dö i större utsträckning av ensamhet

Finns fler länkar, men det är bara att googla om ni vill läsa mer! Men svenskar verkar typ vara världens ensammaste folk!

Extremt roligt att man har hittat hit, roligt att inte bara jag är frustrerad av detta!

Håller med alla här, men speciellt det citerade! Vi ska bjuda drinkar, vi ska jobba hårt, vi ska hålla igång på gymmet, vi ska vara snygga, vi ska vara roliga, det enda dom behöver göra är att sära på benen.
2015-04-01,09:36,
Inlägg: #14
RE: Irriterar mig sjukt mycket på brudarna på HP
(2015-04-01,01:28)haha Skrev: Extremt roligt att man har hittat hit, roligt att inte bara jag är frustrerad av detta!

Håller med alla här, men speciellt det citerade! Vi ska bjuda drinkar, vi ska jobba hårt, vi ska hålla igång på gymmet, vi ska vara snygga, vi ska vara roliga, det enda dom behöver göra är att sära på benen.


Feminism har förstört mycket tyvärr


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}