LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Det här med med golddiggers och utnyttja varann
2015-02-05,02:57,
Inlägg: #1
Det här med med golddiggers och utnyttja varann
Tjena, kanske inte rätt forumsdel eller ens forum, men tycker att det är ett liknande ämne iaf Smile

Sitter som vanligt och nattfilosoferar 02.00 och tänker på gold digger tjejer. Varför är det fult att vara det? varför ser vi ner på sånna?

För att en relation skall uppstå, oavsett om det är kompis eller par relation, så uppstår den pga att man får ut nått utav den andra parten. Det kan vara allt ifrån att man kompisen har sjuk humor och får en att skratta jämnt, till att han bjuder på massa dricka när ni går ut för att han har det mkt bättre ställlt än digsjälv.
En tjej kan gilla dig för många saker, ni kan ha galet bra sex, du kan vara jätteromantisk och få henne att må bra etc, men skulle den/dom egenskaperna hon gillar hos dig försvinna så skulle relationen troligtvis brytas upp?

Så säg att en tjej älskar pengar, och blir tillsammans med killen för enbart pengarnas skull, varför är den tjejen en "slyna" i folks ögon och inte den tjejen som är med en datanörd som är jättegullig?

Hoppas ni förstår min fråga, och tro inte att jag försöker försvara gold diggers för jag hatar de, alla har väl sätt vitalys Lamborghini prank och man blir ju upprörd.
Gjorde tråden mest för att se varför det är så Smile
2015-02-05,03:12, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-02-05,03:14 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #2
RE: Det här med med golddiggers och utnyttja varann
Jag ser inte ner på golddiggers så länge de inte är hycklare eller lurar killar (vilket nästan alla golddiggers gör). Det är lite som en hora fast ändå inte i deras ögon. I mina ögon är dom horor. Jag ser inte ner på horor dock.

Jag ser det som ett utbyte. Hon har något jag vill ha, jag har något hon vill ha. Detta skulle som du säger kunna vara annat. T ex kanske hon gillar min kropp, min humor eller mina attraktiva persona jag lagt ner mycket tid på att fixa, eller vad som helst. Bara för att det handlar om pengar så är det inte fult i min mening. Att pengar skulle vara ett fult utbyte för sex är i min mening en social konstruktion skapad av feminismen.

'Pengar symboliserar också framgång och alfaness för tjejer. Det kan också symbolisera trygghet. Varför se ner på tjejers biologi när man kan acceptera den istället för vad den är.

DU kan inte ändra på världen, så det är bättre att ändra på sig själv - Buddah
Extreme Living
Never complain - never explain
2015-02-07,22:32,
Inlägg: #3
RE: Det här med med golddiggers och utnyttja varann
Man kan ju inte uttala sig för någon annan, men för min del beror det helt och hållet på den bristande integriteten, likt det Ragnarök förklarade. En person som rakryggat står för en "omoralisk" eller impopulär hållning kommer med förmodan att ses på med blidare ögon än en lismande jävla orm som talar olika budskap ur respektive mungipa. Det är logiskt ur socioekologiska teoriers perspektiv; historiskt sett ser vi jävligt strängt på människor vars ord vi inte kan lita på eftersom konsekvenserna för att bli metaforiskt knullad i röven av nån man tror sig kunna lita på var väldigt allvarliga, oftast dödliga.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hur utnyttja tjejer man öppnat för att öppna nya set? GBG 9 2,766 2012-06-28,12:51
Senaste inlägg:: devil

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}