LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Feminister
2015-02-05,03:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-02-05,03:13 av {2} mewtoo.)
Inlägg: #1
Feminister
Finns troligtvis ingen som avskyr feminister mer än jag här i världen ( hoppas man får skriva det här)

Men leker med tanken, vad har hänt/ändrats i deras natur? Eller är de precis som andra tjejer med för mycket fritid och leker av sig?

Alla dessa "game" tekniker har jag väldigt svårt o se att det ska funka för att attrahera en feminist, att verka matcho/alpha tror jag inte riktigt går hem. Eller?
2015-02-05,03:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-02-05,03:31 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #2
RE: Feminister
Jo det går hem. Game trycker på biologiska knappa hos kvinnan. Som David de Angelo uttrycker det: "Attraction is not a choice".

Nog många i communityt som satt på feminister.

De tvättäkta feministerna är ofta lebb och/eller fula/manliga/tjocka. Dessa kvinnor manipulerar feminina kvinnor att dom är på deras sida och slåss för kvinnans rättigheter osv.
Extreme Living
Never complain - never explain
2015-02-05,04:36,
Inlägg: #3
RE: Feminister
(2015-02-05,03:31)Ragnarök Skrev: Jo det går hem. Game trycker på biologiska knappa hos kvinnan. Som David de Angelo uttrycker det: "Attraction is not a choice".

Nog många i communityt som satt på feminister.

De tvättäkta feministerna är ofta lebb och/eller fula/manliga/tjocka. Dessa kvinnor manipulerar feminina kvinnor att dom är på deras sida och slåss för kvinnans rättigheter osv.

Känns på nått sätt som att man kan ändra egenskaper hos sig själv. Umgåas man tex i ett umgänge där folket gillar USAs hiphop kultur och tycker att lite tjockare mulatter som kan twerka tycker är sexigt så tycker man efter ett tag själv att det är sexigt medans om man är en svensson som gymmar hårt händer det ofta att man tycker fittnes tjejer blir attraktiva som andra killar säger "ush blää" på. Utgår bara från mig själv hur jag förändrats på liknande sätt.

OBS : Det som e viktigt att veta är i ovan valda exempel är det inte så att killen gillar något annt egentligen men tvingas gilla det hans polare gillar, utan man börjar gilla samma saker på riktigt.
2015-02-05,06:27, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-02-05,06:32 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #4
RE: Feminister
Ligger nåt i det där. Vi har ju olika moden genom tiderna också som starkt bevisar att vår preferens hos kvinnor kan skilja sig åt beroende på tidsepok. Tänker på moden såsom klädstil, kroppsbehåringsstilar, sminkstilar osv. Hur som helst finns det vissa universala mått på tjejer som är allmänt attraktiva och alltid har varit. Utöver det finns det naturligtvis individuella preferenser beroende på gener.

Jag själv trodde jag skulle "tröttna" på latinas när jag stack hit, men det har inte ändrat sig öht. I Sverige har jag alltid gått efter mindre mörkare tjejer. Undantagsfall finns men rent generellt tänder jag helt enkelt inte bleka stora kvinnor. När jag var i Sverige trodde jag det berodde på att jag såg så mycket blonda svenskor överallt att min kropp krävde variation. Men det verkar inte ha varit fallet alls, istället verkar det som det är fixerade preferenser.

Vad det gäller mer ytliga attribut såsom klädstil och stil överhuvudtaget så verkar jag lika trendkänslig som alla andra. Smaken här ändras säkerligen efter vad för typer man umgås med. Jag har liksom du börjat gilla lite mer fittnesstjejer i takt med att man ser mycket av dom på gymmen. FInns en jävligt hårfin gräns dock .
Extreme Living
Never complain - never explain
2015-02-05,08:48,
Inlägg: #5
RE: Feminister
(2015-02-05,06:27)Ragnarök Skrev: Ligger nåt i det där. Vi har ju olika moden genom tiderna också som starkt bevisar att vår preferens hos kvinnor kan skilja sig åt beroende på tidsepok. Tänker på moden såsom klädstil, kroppsbehåringsstilar, sminkstilar osv. Hur som helst finns det vissa universala mått på tjejer som är allmänt attraktiva och alltid har varit. Utöver det finns det naturligtvis individuella preferenser beroende på gener.

Jag själv trodde jag skulle "tröttna" på latinas när jag stack hit, men det har inte ändrat sig öht. I Sverige har jag alltid gått efter mindre mörkare tjejer. Undantagsfall finns men rent generellt tänder jag helt enkelt inte bleka stora kvinnor. När jag var i Sverige trodde jag det berodde på att jag såg så mycket blonda svenskor överallt att min kropp krävde variation. Men det verkar inte ha varit fallet alls, istället verkar det som det är fixerade preferenser.

Vad det gäller mer ytliga attribut såsom klädstil och stil överhuvudtaget så verkar jag lika trendkänslig som alla andra. Smaken här ändras säkerligen efter vad för typer man umgås med. Jag har liksom du börjat gilla lite mer fittnesstjejer i takt med att man ser mycket av dom på gymmen. FInns en jävligt hårfin gräns dock .

Bra inlägg! Smile

vart är du bosatt för tillfället btw?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Ross Jeffries 92 vs feminister/kvinnor Evilvalle 6 3,187 2013-12-22,19:59
Senaste inlägg:: Ragnarök

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}