LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
"Han är min broken bad boy-dream"
2015-02-06,18:08, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-02-06,18:20 av {2} Bruno.)
Inlägg: #1
"Han är min broken bad boy-dream"
Tänkte bara dela en kul artikel som ännu gång ger en tydlig fin dos av det röda pillret på ämnet badboys och hypergami.

Kommentera gärna själva, kör iaf egna kommentar i rött...

Citat:”Paradise Hotel”-Paow: ”Jag är fortfarande förälskad i Jeppe”

[Image: jeppepaow-520x178.png]

Han var otrogen – så hon kastade en flaska på honom. Nu öppnar Paulina ”Paow” Danielsson för att ge Jesper ”Jeppe” Johansson en andra chans.
– Jag är fortfarande lite förälskad i Jeppe, säger hon nu.


All right. Så Jesper var otrogen men Paulina har ändå en vilja att gå tillbaka till honom, trots detta. Normalt inte sånt som vanliga svennebananer brukar komma undan med.

Nästan ett år har gått. I januari i år berättade Paulina ”Paow” Danielsson och Jesper ”Jeppe” Johansson att de hade gått skilda vägar. Skandalparet, som var först att ha sex i förra årets upplaga av ”Paradise Hotel”, anklagade då varandra för otrohet och fysiska övergrepp. Bland annat ska Paulina ha kastat en flaska i Jespers huvud under en utekväll.
– Jag kastade inte speciellt hårt. Han är ett as. Han tycker det är svintufft att hävda sig genom att skrika och han var inte så jävla schyst mot mig efteråt. Jag tycker att han är en jävla idiot, sa hon då.

Men nu har känslorna förändrats. Paulina Danielsson öppnar nu för att återuppta romansen med exet.
– Jag var upp över öronen förälskad i Jeppe då… Jag är fortfarande lite förälskad i Jeppe. Jag var så fruktansvärt kär i honom att jag var blind och jag har inte släppt honom helt än, säger hon nu.


Okej. Så när badboyen kom in i hennes liv förändrades alltså allting, hon blev kär över öronen och fick känslorna lite överallt.

Paulina, som i dag träffar en annan kille som hon hittills vill hålla anonym, menar att hon inte stängt dörren för Jesper.
– Om han skulle ringa mig så skulle jag svara. Alla dagar i veckan. Jag träffar en kille nu, men Jeppe kommer alltid att ha en speciell plats hos mig, säger hon och fortsätter:


Eller med andra ord: hon har skaffat en plan B-kille nu medan hon avvaktar och undersöker ifall det finns andra alternativ och hon medger att hon är fullt beredd att dissa sitt nyfunna ragg alla dagar i veckan för att gå tillbaka till sin gamla badboy.

– Jag vill bara ta hand om Jeppe. Han är min broken bad boy-dream. Jag får moderskänslor och vill styra upp honom. Han är verkligen sjukt känslig och snäll även om han vill framstå som tuff. Man när man ser igenom det så finns där något intressant hos honom, säger hon.

"Jeppe" - till skillnad från de flesta andra svenska chodes som försökt på henne - bryr sig inte en svävande kaffekopp om vad Paulina har för uppfattning om honom. Så vad gör hon? Ja, hon jagar och hoppas på att få honom tillbaka och att hon ska vara den som lyckas omvända honom så att han kan få sitt förnuft till fånga och slås sig ner med henne. Lycka till, typ.
[i]
Ex-paret har i dag sporadisk kontakt, men ses inte. Däremot var Jesper den som hjälpte Paulina att lägga upp taktiken inför årets säsong av ”Paradise Hotel”.
– Vi pratade på Skype när jag var i Mexiko och väntade på att få komma in på hotellet. Han gav mig taktiktips. Jag har inte samma connection med någon i årets säsong som jag hade med honom förra året, säger hon.
Expressen har sökt Jesper Johansson utan framgång.
http://bloggar.expressen.se/paradiset/20...d-i-jeppe/

Wink
2015-02-07,14:26,
Inlägg: #2
RE: "Han är min broken bad boy-dream"
Snyggt skrivet som vanligt Bruno.
2015-02-07,15:21, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-02-07,15:21 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #3
RE: "Han är min broken bad boy-dream"
Alltså jag satt idag påväg från träningen och tänkte hur jävla orättvis världen är alltså.

Denna artikel föll bra i tiden. Var på en tillställning i veckan, väl där var jag tidigt och va en annan kille där, sjukt snäll verkligen, vi snacka lite (no homo) och frågade vad han gjorde, visade sig att han var teknisk fysiker mot finansmatte som jobbat lite här och var utan fast anställning och nu var arbetslös sen ett år tillbaks.
var på träningen och snacka med en kille, 22bast, total damp i skolan, aldrig gjort något, tränar mma, jobbade förut på lager, nu jobba han som säljare, ingen utbildning, drog in 40k en månad.

Ja världen är inte snäll mot nice guys. Vilken jävla lögn samhället och de sociala normerna har satt in oss.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-02-12,21:39,
Inlägg: #4
RE: "Han är min broken bad boy-dream"
Ligger mycket i det där. Så jävla sjukt haha, undrar vad hennes nuvarande kille säger när han läser det där. Så obvious att det bara är något temporärt medan hon letar bättre
2015-02-12,22:30,
Inlägg: #5
RE: "Han är min broken bad boy-dream"
(2015-02-12,21:39)Nalirot Skrev: Ligger mycket i det där. Så jävla sjukt haha, undrar vad hennes nuvarande kille säger när han läser det där. Så obvious att det bara är något temporärt medan hon letar bättre

haha tänke på det jag med. WHAT THE FUCK. Hon sitter och säger att hon vill göra ett nytt försök med jeppe vilken dag som helst.

Måste vara en chode hon har absolut noll respekt för hon är "tillsammans" med nu som uttalar sig om det öppet. lol har killen någon form av självrespekt dumpar han henne samma sekunden han läste det där.
2015-02-12,22:36,
Inlägg: #6
RE: "Han är min broken bad boy-dream"
Lr så är han ett geni som bara passar på att doppa en C-kändis. Förutom doppandet kan han inom vissa kretsar vänta sig en status lika stor som den Churchill hade under efterkrigstiden.
2015-02-12,23:32,
Inlägg: #7
RE: "Han är min broken bad boy-dream"
(2015-02-12,22:36)ChuckNorris Skrev: Lr så är han ett geni som bara passar på att doppa en C-kändis. Förutom doppandet kan han inom vissa kretsar vänta sig en status lika stor som den Churchill hade under efterkrigstiden.

Vem vet , kanske det. Men jag tvivlar. Tongue
2015-02-13,00:27,
Inlägg: #8
RE: "Han är min broken bad boy-dream"
Jag diggar Jeppe som fan, känns som en äkta "badboy". Och allt finns dokumenterat live i Paradise hotel. För nån som är intresserad rekommenderar jag "studio paradise" (program efter parcermonierna där de utslagna gästar) Han åkte ut en gång under säsongen innan han vann. Leta upp det klippet, då sitter han och paow i studion. Hon hatar honom och stämningen är tryckt, men han är såå obrydd. Han är nog även hög. Avsnittet efter han vunnit är också kul, alla hatar honom men han skiter fan i det.

Paow "hatade" honom efter PH, men råkade se en bild på Paows instagram härom månaden där hon typ skrev att hon saknar honom, att han har ett fint hjärta etc etc. Haha. FAn nu låter det som jag är någon c-kändis nerd!


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}