LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Att verka sårbar = win?
2015-02-08,14:50,
Inlägg: #1
Att verka sårbar = win?
Halloj, gjorde tidigare en tråd hur min polare fejkar ett "tragiskt" liv och får bitches pga det.

Har testat liknande taktik, och tro det eller ej men jag anser att det funkar, dock har jag gjort en liten spinnoff som jag ska förklara, så får ni säga om det är win eller ifall det bara är flyt/tur.

Jag börjar med o vara väldigt cocky/funny, om hur ball jag är, bäst på allt och har allmänt mycket luft. Detta beteende tröttnar brudarna ganska så snabbt på, senaste igår skrev en " asåå du leker så jävla ball, så ohett, dra åt helvete" Så man får inte dra det för långt. Iaf så har detta beteende lett till att de tycker jag är sjukt i huvudet/konstig. Efter en viss tid så ändrar jag på mitt beteende mot att lugna ner mig, bli mkt mkt snällare, ge tjejen komplimanger, tona ner på mitt hettsande och börjar erkänna mina fel/öpnna upp mig.

Min standardkommentar är att jag alltid är så hetsig, men du har en lugnande inverkan, du får mig att känna mig trygg.

Vill liksom förmedla hela den här "badboy" grejen, och att hon behövs i mitt liv för att få mig "fixad".

Vad säger ni spontant om detta? Har inte hunnit testa detta på alltför många, och ofta så bryts det med att jag går ut för hårt i början och de flesta tycker att jag är största douchen, men har en tjej som jag snackat med ett längre tag och träffats IRL med. DOCK kan jag vara helt blind och missuppfattat henne helt, o hon kanske har mig i den djupaste friendzoneen som finns, det återstår och ser. men det är ofta hon skriver först, hon vill kramas med mig och snacka mkt tele. Så jag tolkar det som att intressse finns! Ska försöka eskalera i dagarna.

vad säger ni om min taktik?
2015-02-08,16:18,
Inlägg: #2
RE: Att verka sårbar = win?
(2015-02-08,15:06)Toledo Skrev: Det är en ingen ovanlig taktik inom PU. Generellt sett så kommer man långt i en relation när man kan öppna sig på riktigt, så ifall du får tjejer att öppna sig och berätta sina värsta hemligheter till dig så har du kommit en lång bit.

Däremot är det många som kör på med det här att vara vulnerable. De har liksom ingen fasad, de låtsas inte vara något de inte är och de skyddar inte sina känslor.

Njea, menar mer att jag själv öppnar upp mig, berättar om sorliga stunder etc för att få medlidande typ, inte för att bli glad för stunden, utan för att få henne att gilla mig och vilja hjälpa mig så att jag kan pumpa hennes våta lilla fitta och kasta henne långt sedan Smile
2015-02-09,23:40,
Inlägg: #3
RE: Att verka sårbar = win?
Generellt sett så är det enklare att bli en fantastisk man än att bli en fantastisk manipulatör.
2015-02-10,05:01,
Inlägg: #4
RE: Att verka sårbar = win?
(2015-02-09,23:40)Willson Skrev: Generellt sett så är det enklare att bli en fantastisk man än att bli en fantastisk manipulatör.


Utveckla plz
2015-02-10,08:23,
Inlägg: #5
RE: Att verka sårbar = win?
Att visa svaghet för att "det får ju brudar i säng" blir mindre effektivt och mindre äkta än att faktiskt våga visa riktig svaghet och faktiskt få en kontakt med en brud.
2015-02-12,21:41,
Inlägg: #6
RE: Att verka sårbar = win?
Alltså är det inte så bara att när du säger "visa svaghet" så pratar du om att egentligen vara (eller ge skenet av) att du öppnar upp dig, är ärlig? Människor öht brukar tycka om en när man genuint säger vad man tycker o tänker utan att bry sig om vad någon ska få för eftertanke. Män får respekt för en och kvinnor börjar få känslor, det är min uppfattning.

Sen undrar jag även, hur gammal är du och hur länge har du hållt på med game?
2015-02-28,00:03,
Inlägg: #7
RE: Att verka sårbar = win?
Ja syftet var att förklara skillnaden mellan att låtsas visa svaghet och faktiskt kommunicera öppet.

Jag är runt 30, har hållt på i ungefär ett decennium i scenen. Mycket hopp in hopp ut, brudar, flickvänner mm.

Varav denna nyfikenhet Nalirot?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Det här med o verka ha ett bra liv /alpha mewtoo 17 11,518 2015-01-16,19:39
Senaste inlägg:: Vettorazzi

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}