LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Dessa beslut..
2015-02-17,20:09,
Inlägg: #1
Dessa beslut..
tjenare, reggade mig idag men läst ett tag och skrivit på c-r innan..

Var på g med en tjej för kanske 1 månad sen, dejtade i några månader - blev needy och löjlig efter ett tag. Det slutade med att hennes känslor svalnade.
Det var rätt trisst då tjejen var skön, snygg och high status som fan.
Enda tjejen jag verkligen gillat.

När the talk kom upp om att vi ska vara vänner så var det rätt trisst, men fokuserade rätt hårt på mig själv. Tog en vecka så kysste jag en tjej i förhållande, var på dejt med en annan och låg med en tredje flertalet gånger. "kom över" tjejen rätt snabbt (f.ö har jag börjat skita i all moral och gått emot vad som anses vara "rätt" det senaste. Jävligt befriande. Och attraktivt tror jag.)

Men, jag vill ju ligga med henne igen - när kan jag ta upp kontakten utan att jag är friendzone-needy-guy i hennes ögon?
Eller ska man fortsätta som jag gör och försöka ligga med nya tjejer och skita i denna gamla donna med risken för att falla tillbaka i gamla mönster med henne?
2015-02-17,23:53,
Inlägg: #2
RE: Dessa beslut..
Imo skit i henne helt. Det är 1itis som spökar bara. Om du väl "lyckas" med henne igen så kommer du 100% skita sig på något sätt, troligen för att du tycker hon är tråkig och inser hon inte är den piedistal du fick för dig.

Fuck status man, kör vidare. Finns många andra minst lika bra, dumt att stå o trampa i gammalt vatten!
2015-02-19,11:22,
Inlägg: #3
RE: Dessa beslut..
(2015-02-17,23:53)Nalirot Skrev: Imo skit i henne helt. Det är 1itis som spökar bara. Om du väl "lyckas" med henne igen så kommer du 100% skita sig på något sätt, troligen för att du tycker hon är tråkig och inser hon inte är den piedistal du fick för dig.

Fuck status man, kör vidare. Finns många andra minst lika bra, dumt att stå o trampa i gammalt vatten!

Mycket möjligt att det är oneitis.. eller var. Jag klippte kontakten helt, "no-contact", så tänker inte på henne sådär ofta längre i o m att jag har en annan att ligga med också, hur löjligt det än låter. Men jag är inte jättevass i gamet och har inte 5 tjejer jag träffar åt gången, hade varit kul att för första gången i mitt liv ha 2 stycken jag träffar och ligger med under samma period. Ego-boost, taskigt att göra så kanske men whatever egentligen.

Teoretiskt sett, hur lång tid bör man vänta för att ens lyckas få ihop en dejt och att hon inte ser mig som chode-friendship-guy? Hon har försökt kommentera bilder och sån skit på facebook men jag svarar inte så hon kanske redan är sugen på mig igen.
2015-02-19,22:22,
Inlägg: #4
RE: Dessa beslut..
Akta dig för egoboosts mannen. Det säger jag bara. Jag faller alltid som en jävla dominobricka som blivit krossad med en sledgehammer varje gång mitt ego växer för stort. Det är kul så länge det varar, men karma will hit u in the face bro! =)

Att hon kommenterar dina bilder kan lika gärna vara att hon vill ha confirmation tbx, typ som när alla tjejer kommenterar varandras profilbilder med "snygging" osv så gör dom det tillbaks. En slags säkerhet. Hon vill äta kakan men ändå ha den kvar. Fuck henne är fortfarande min syn på det, men förstår hur du känner såklart, alltid lätt o vara objektiv när man inte är den som är den..

Ang tiden, kör om du känner det är rätt, lyssna på chode-klockan bara om att inte vara för på. När du väl kör så var rätt rak på sak, inget mesande med "Vill du?" "ska vi?" utan mer bestämmande, alfa. go big or go home liksom, inget in between.
2015-02-20,17:13,
Inlägg: #5
RE: Dessa beslut..
(2015-02-19,22:22)Nalirot Skrev: Akta dig för egoboosts mannen. Det säger jag bara. Jag faller alltid som en jävla dominobricka som blivit krossad med en sledgehammer varje gång mitt ego växer för stort. Det är kul så länge det varar, men karma will hit u in the face bro! =)

Att hon kommenterar dina bilder kan lika gärna vara att hon vill ha confirmation tbx, typ som när alla tjejer kommenterar varandras profilbilder med "snygging" osv så gör dom det tillbaks. En slags säkerhet. Hon vill äta kakan men ändå ha den kvar. Fuck henne är fortfarande min syn på det, men förstår hur du känner såklart, alltid lätt o vara objektiv när man inte är den som är den..

Ang tiden, kör om du känner det är rätt, lyssna på chode-klockan bara om att inte vara för på. När du väl kör så var rätt rak på sak, inget mesande med "Vill du?" "ska vi?" utan mer bestämmande, alfa. go big or go home liksom, inget in between.

Hahaha. Det ang. egoboosten är så sant. Nice put it.
När man träffar många tjejer/snackar med många tjejer så kommer det fler och fler och egot blir bigger and bigger, sen står man där och har vart lite väl cool och råkat sumpat de bästa korten.. iaf för min del. Jaja.
yes vet, tänkte också att det kan vara det. Har dock inte svarat henne alls när hon väl försökt. Lite hennes call om hon vill sluta ses så slutar vi snacka liksom, kommer inte ha kontakt över facebook eller sånt trams för att hon ska veta att jag "visst tycker om henne fortfarande" eller liknande.

Bra svar av dig. Ska känna lite på det, kanske gör det ett gott försök en gång. Typ ringa henne någon dag innan helgen och föreslå något kul, sumpas det så fortsätter jag på samma bana.
2015-02-25,22:51,
Inlägg: #6
RE: Dessa beslut..
Orkar inte starta en ny tråd så here we go..

Legat med ännu en ny tjej nu (skall sägas att jag inte legat/träffat såhär många på kort tid innan, detta kom när jag bestämde mig för att köra på mig själv efter dumpandet), men tänker fortfrarande på den tjejen jag dejtade. Vill att hon ska veta att jag legat med andra och vill få en reaktion av henne typ. Skitlöjligt.
Håller mig från att gå in på hennes facebook och sånt löjligt på dagarna (inte gjort sen dag 1, blockat och tagit bort nr osv..). Mitt största tankefel är att jag tänker att jag ska ta upp kontakten med henne om det så är om en månad, när jag har andra "säkra ligg" att luta mig tillbaka mot, om det så är si eller så.. Ni förstår. Måste lära mig tänka att det aldrig mer kommer bli något och vi var ju för helvete inte ens ihop. Löjligt att känna såhär när man "bara" dejtade.

Och ibland tänker jag inte alls på henne på flera dagar, ibland tänker jag whatever och ibland tänker jag att hon faktiskt inte är värd mig.
What to do? Sätta upp ett mål att ligga med 5 nya tjejer och sen höra av mig? Höra av mig och försöka? Move the fuck on genom att ragga hejvilt runt om mig och ligga runt?
2015-02-27,00:12,
Inlägg: #7
RE: Dessa beslut..
Sånt där tänk är livsfarligt, du ger en jävligt dålig inner fire en massa jävla glöd.

Jag vet inte ärligt talat, inte vart i din sits direkt, men på nåt sätt jobba med att få bort henne ur huvudet. Försök hitta orsaken till varför du vill ha henne, pinpointa vad det är. Du kommer inse förr eller senare att det bara är ditt ego som vill ha henne och inga jävla känslor som du gärna vill lura dig sj att det är. Problemet är bara att du kan inte bara tänka det, du måste acceptera tanken också, tro på den. Svårt o beskriva men det är skillnad på att göra o göra!

Ligg runt tillsvidare iaf Wink
2015-02-28,13:39,
Inlägg: #8
RE: Dessa beslut..
(2015-02-27,00:12)Nalirot Skrev: Sånt där tänk är livsfarligt, du ger en jävligt dålig inner fire en massa jävla glöd.

Jag vet inte ärligt talat, inte vart i din sits direkt, men på nåt sätt jobba med att få bort henne ur huvudet. Försök hitta orsaken till varför du vill ha henne, pinpointa vad det är. Du kommer inse förr eller senare att det bara är ditt ego som vill ha henne och inga jävla känslor som du gärna vill lura dig sj att det är. Problemet är bara att du kan inte bara tänka det, du måste acceptera tanken också, tro på den. Svårt o beskriva men det är skillnad på att göra o göra!

Ligg runt tillsvidare iaf Wink

Jag avvaktar lite helt enkelt och tar beslutet om någon månad =)
tackar för svar!


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}