LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Toffel?
2015-02-20,11:05,
Inlägg: #1
Toffel?
Har en bekant. Ingen vän utan mer en jag känner genom gemensamma kompisar.
Ganska tragisk historia men han var nyligen ihop med en tjej ca 3 år som han bodde med. Han är den som jobbat under hela förhållandet och som försörjt henne helt och hållet. Något jobb har hon inte varit intresserad av att skaffa. Han har betalat boende, mat, utomlandsresor och gett henne en hel del pengar till lite allt möjligt och hon har såklart bara utnyttjat honom och mjölkat han på allt som går.
Han sålde dessutom sin fina bostadsrätt och flyttade till en ny lägenhet så han fick mycket längre avstånd till jobb mm bara för hon ville han skulle sälja sin lgh så hon skulle komma närmre sitt egna gym :O

Killen i sig är rätt osäker, betaaktig och tjejen rätt dominant och styr över honom helt och hållet. Sen åkte han utomlands en vecka. När han kom tillbaka till Sverige fick han ett sms av bruden där hon gör slut utan att säga anledning och när han kommer hem till deras bostad har hon tömt lyan på alla grejer och flyttat till en ort 50 mil bort, fixat jobb och bostad där och han hade såklart ingen aning.

Ganska tragisk händelse men samtidigt kan man inte förstå hur man kan vara så dum att man låter sig utnyttjas så rejält. Detta måste vara benämningen på en megatoffel Wink
2015-02-20,12:20, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-02-26,20:29 av {2} patrik.g.)
Inlägg: #2
RE: Toffel?
Fuuuck, blir fan arg av att läsa sånt här... Men han får skylla sig själv faktiskt. De flesta bitches har ingen moral öht. En liknande grej hände en kompis till mig, sjukt vanligt.
2015-02-20,12:28,
Inlägg: #3
RE: Toffel?
Jo han får ju faktiskt skylla sig sj som är så naiv och korkad, samtidigt så kan man ju tycka att tjejen kunde varit lite snällare och gjort slut på ett bättre sätt men det är väl så det blir om man är för mjäkig att tjejen tappar respekten för killen. Sen kan ja tillägga att bruden inte är den stabilaste båten på havet heller
2015-02-20,12:52, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-02-20,12:53 av {2} patrik.g.)
Inlägg: #4
RE: Toffel?
Men lät han henne bara ta allt i lägenheten? Hur fan lät han henne komma undan med det liksom...

Kommer själv ihåg när jag fick cp ryck på min kk när hon snodde min keso. lol
2015-02-20,12:56,
Inlägg: #5
RE: Toffel?
nej hon tog ju inte möbler utan packade bara sin väskor med sina kläder o skit o stack från lägenheten efter3 år ihop. men rätt sjukt att bara skicka ett göraslut sms och när han kom hem var hon borta Tongue
ingen självrespekt verkar han ha heller
2015-02-20,13:03,
Inlägg: #6
RE: Toffel?
Jo jag överväger det faktiskt. kan ju ge han hjälp inför framtiden och bli en bättre man
2015-02-26,19:02,
Inlägg: #7
RE: Toffel?
Toffel? Killen blev fan peggad med en lastbil. Min bokstavliga reaktion när jag läste trådstarten:

[Image: p9C6UQO.gif]
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2015-02-26,21:59,
Inlägg: #8
RE: Toffel?
Vi borde tippa på hatten till honom. Det är han som gör det enkelt för oss andra.
2015-02-26,22:21,
Inlägg: #9
RE: Toffel?
(2015-02-26,21:59)Willson Skrev: Vi borde tippa på hatten till honom. Det är han som gör det enkelt för oss andra.

Dom flesta av "oss andra" var själva han i olika grad före vi hittade game.
2015-02-26,22:30,
Inlägg: #10
RE: Toffel?
Och vad tror du händer om 100% av generalpopulationen uppfyller grundkriterierna för vettigt gametänk?

Det är är ingenting man vill sprida för mkt.
2015-02-26,22:30,
Inlägg: #11
RE: Toffel?
Roliga är att han gjorde en lång fb status på detta och alla skrev typ åh stackars dig. du förtjänar någon bättre. åh hon är inte värd en sån fin kille som dig bla bla bla
2015-02-26,22:41,
Inlägg: #12
RE: Toffel?
(2015-02-26,22:30)vladimir87 Skrev: Roliga är att han gjorde en lång fb status på detta och alla skrev typ åh stackars dig. du förtjänar någon bättre. åh hon är inte värd en sån fin kille som dig bla bla bla

LOL bitchboy deluxe
2015-02-26,23:09,
Inlägg: #13
RE: Toffel?
(2015-02-26,22:30)Willson Skrev: Och vad tror du händer om 100% av generalpopulationen uppfyller grundkriterierna för vettigt gametänk?

Det är är ingenting man vill sprida för mkt.

Det kommer aldrig att hända, majoriteten av alla som blir upplysta om eller hittar game gör aldrig slag i saken och vägrar svälja det röda pillret.

Det är väldigt få människor som accepterar detta även om dom får fakta placerade framför ögonen, och även av dom som accepterar det är det många som aldrig orkar lägga ner dom år av hård träning det oftast krävs för att bli hyffsad på game.

Att vi som håller på med game presenterar game för bekanta som man vet har chode problem kommer inte göra det svårare för oss.

Oroa dig inte du.
2015-02-26,23:28,
Inlägg: #14
RE: Toffel?
Sen skadar det samhället att ha en massa androgyna chodes till män överallt, något vi alla förlorar på i längden.
2015-02-27,00:04,
Inlägg: #15
RE: Toffel?
Fattar inte hur man lyckas dras in i ett sånt här läge. Jag förstår tjejer som blir blåsta av psykopater som ändå är bäst på att göra det dom gör, tjejer är naiva. Men killar... seriöst? Hur fan kan man ens ge cash till en brud, det är 2015?

Man slutar aldrig förvånas! Synd som fan om killen fö.
2015-03-05,04:52,
Inlägg: #16
RE: Toffel?
Lol låter exakt som en brud jag knullade förra sommaren, vi är dock "vänner" nu trots att hon aldrig slutar flörta med mig fast hon har kille. Killen som hon har är delägare i en krog, plus att han jobbar i någon restaurang, han försörjer henne med allting, hyra, mat, kläder och skämmer bort henne med utomlandsresor, limmo till flygplatsen, köpt en jävla hund och kollar nu efter ett hus. Han är också superchode, tycker fan synd om honom när hon gör slut.
2015-03-05,09:39,
Inlägg: #17
RE: Toffel?
Kan väl inte vara alltför många tjejer som är så respektlösa.
2015-03-05,10:21,
Inlägg: #18
RE: Toffel?
Är man för snäll och generös kommer man med största sannolikhet bli utnyttjad av brudar. det är nåt de verkar ha inpräntat i skallen genetiskt som de inte kan rå för. Folk funkar så med men tror tjejer är värre än killar
2015-03-05,10:26, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-03-05,10:30 av {2} patrik.g.)
Inlägg: #19
RE: Toffel?
Survival of the fittest brahh...

Världen är inte snäll mot nice guys.

Tjejer kan vara världens finaste ängel mot en kille och världens sjukaste psykopat mot en annan.

Handlar om dina "personal boundaries", om man chodar och låter tjejen manipulera och bossa över en så får man ta konsekvenserna.
2015-03-05,11:08,
Inlägg: #20
RE: Toffel?
(2015-03-05,10:26)patrik.g Skrev: Survival of the fittest brahh...

Världen är inte snäll mot nice guys.

Tjejer kan vara världens finaste ängel mot en kille och världens sjukaste psykopat mot en annan.

Handlar om dina "personal boundaries", om man chodar och låter tjejen manipulera och bossa över en så får man ta konsekvenserna.

Helt sant. klart man kan vara sjyst och bete sig bra mot tjejer som kille men man får samtidigt lära sig sätta gränser och använda sunt förnuft (något som många verkar sakna tyvärr ) annars kommer tjejen i fråga bitcha mer o mer.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}