LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Du vet att du är en beta när...
2015-03-10,19:06,
Inlägg: #41
RE: Du vet att du är en beta när...
(2015-03-10,18:28)vladimir87 Skrev: samma här. Jag råkar jobba på ett företag med rätt mycket stela estetmänniskor här. kring 90 % som hatar sd och gillar att sitta och snacka massa politiskt skit på rasterna och minsann tala om hur fin människosyn dem har medans dem gärna snackar om hur alla som röstar på sd är outbildade lantisar som är rasister och har hemsk människosyn. Majoriteten av dessa är uppväxta eller bor i fina områden så långt från mångkulturen man kan komma. jag stör mig rätt duktigt på detta då jag tycker jobbet ska vara en neutral zon.

PK har blivit så sammanlänkat med folks identitet och statussystem. Lite ironiskt att tala ner på folk som man menar utgör en lägre klass än en själv och sen mena i samma andetag att man har en fin människosyn. Big Grin
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-03-10,19:34,
Inlägg: #42
RE: Du vet att du är en beta när...
...När du skyller dåligt game på din testo nivå
I would like to die in my own bed, at the age of 80, with a belly full of wine and a girl's mouth around my cock.
2015-03-10,21:05,
Inlägg: #43
RE: Du vet att du är en beta när...
(2015-03-10,19:34)Mr.21 Skrev: ...När du skyller dåligt game på din testo nivå

HAHAHA Big Grin
2015-03-11,10:54,
Inlägg: #44
RE: Du vet att du är en beta när...
(2015-03-10,19:06)TonightIsTheNight Skrev: PK har blivit så sammanlänkat med folks identitet och statussystem. Lite ironiskt att tala ner på folk som man menar utgör en lägre klass än en själv och sen mena i samma andetag att man har en fin människosyn. Big Grin

Jo så är det. besattenheten av att folk ska framstå som ädla fina människor har ersatts av viljan av att ha ett sunt förnuft
2016-03-22,21:00, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-03-22,21:06 av {2} tay.)
Inlägg: #45
RE: Du vet att du är en beta när...
Du vet att du är beta när du går till din player polare, visar han en tjej på din iphone6 och säger åt honom att han ska skriva till tjejen men låtsas som det är Dina egna ord , alltså att Han gör raggandet åt dig (och tjejen tror att det är du som talar, fast det I själva verket är kompisens påhittade ragging special fakeat för dig), istellet för att du själv skriver med anledningen "eftersom om jag skriver så kommer tjejerna att krossa mitt hjärta, och det är därför bättre om du skriver "

1 vecka sen Big Grin
2016-03-22,22:20,
Inlägg: #46
RE: Du vet att du är en beta när...
(2016-03-22,21:00)tay Skrev: Du vet att du är beta när du går till din player polare, visar han en tjej på din iphone6 och säger åt honom att han ska skriva till tjejen men låtsas som det är Dina egna ord , alltså att Han gör raggandet åt dig (och tjejen tror att det är du som talar, fast det I själva verket är kompisens påhittade ragging special fakeat för dig), istellet för att du själv skriver med anledningen "eftersom om jag skriver så kommer tjejerna att krossa mitt hjärta, och det är därför bättre om du skriver "

1 vecka sen Big Grin

Äsch. Det där är att ha bra kompisar som man är ärlig mot. Visst att man kanske ska sköta sitt raggande själv men vet man att man är lite pussy mot brudar man gillar så är det ingen fara.

Vem som helst visar ju sina polare sms och frågar om det var bra skrivet --> de kommer med input som påverkar dig till nästa. Samma sak Smile
2016-03-23,14:08, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-03-23,14:10 av {2} tay.)
Inlägg: #47
RE: Du vet att du är en beta när...
(2016-03-22,22:20)Vetinte Skrev: Äsch. Det där är att ha bra kompisar som man är ärlig mot. Visst att man kanske ska sköta sitt raggande själv men vet man att man är lite pussy mot brudar man gillar så är det ingen fara.

Vem som helst visar ju sina polare sms och frågar om det var bra skrivet --> de kommer med input som påverkar dig till nästa. Samma sak Smile

Haha yeah, det är säkerligen rätt vanligt som du säger. Gillar man tjejen vill man liksom helst Inte förstöra det, och då frågar kompisar om hjälp kan va en bra grej Smile
2016-03-23,20:12,
Inlägg: #48
RE: Du vet att du är en beta när...
När du inte fått knullat din flickvän på en månad för att hon alltid blir "trött" när det är dags.
2016-03-23,20:24, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-03-23,20:26 av {2} tay.)
Inlägg: #49
RE: Du vet att du är en beta när...
(2016-03-23,20:12)sjoggaa Skrev: När du inte fått knullat din flickvän på en månad för att hon alltid blir "trött" när det är dags.

Klassiker, tror det är något nästan alla killar gått igenom Smile

(2015-02-22,01:07)Ragnarök Skrev: Hahaha set theory true dat. Tjejer är grymma på att reframea.

Du vet att du är en beta när du blir kär i en tjej för att hon är trevlig mot dig.


Du vet att du är en beta när du skäms om du fiser framför ditt target Big Grin

Det fetmarkerade, också klassiker. Mycket vanlig, hänt hos mig ibland
2016-03-30,13:48,
Inlägg: #50
RE: Du vet att du är en beta när...
Du vet att du är beta när du har massa posters/wallscreens etc på "perfekta" tjejer, gärna på någon "mindre" stereotypiskt snygg kändis, typ emma watson i tron om att du har en "egen" stil med tjejer och att du därför är "kräsen" med tjejer och därav dina resultat. Dessutom har ett par occolus-rift liknande glasögon(ish) som du kan kolla 3d porr i Big Grin

Träffade en gammal polare i helgen som är allt ovan. Aj aj aj så beta det kan bli! Needless to say, virgin.. Hopeless case Sad
2016-04-19,08:53,
Inlägg: #51
RE: Du vet att du är en beta när...
... du köper massage olja och doftljus. Och bruden du skulle ha mys helg med slutar svara samma dag.
Heart Life is good when you have pussy Heart
2016-07-29,13:26,
Inlägg: #52
RE: Du vet att du är en beta när...
Hahah rolig tråd

Du vet att du är en beta om en riktigt fin halvutländsk exotisk brud som dessutom är 2 år äldre ön dig i högstadiet frågar 2 ggr vad jag ska hitta på efter skolan. och jag förstår hon vill jag ska fråga henne om vi ska ses men man blir nervös och säger man har mycket skolarbete att göra. Jag var 13 hon 15. Roliga var också hon frågade om ja ville komma ner till kafeterian senare så jag drog dit men när jag såg hon satt med några vänner vågade ja inter gå fram utsn satte mig en bit bort och bara kollade in henne. Blev inget där kan jag säga Tongue
2016-07-29,14:24, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-07-29,14:25 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #53
Sad  RE: Du vet att du är en beta när...
(2016-07-29,13:26)vladimir87 Skrev: Hahah rolig tråd

Du vet att du är en beta om en riktigt fin halvutländsk exotisk brud som dessutom är 2 år äldre ön dig i högstadiet frågar 2 ggr vad jag ska hitta på efter skolan. och jag förstår hon vill jag ska fråga henne om vi ska ses men man blir nervös och säger man har mycket skolarbete att göra. Jag var 13 hon 15. Roliga var också hon frågade om ja ville komma ner till kafeterian senare så jag drog dit men när jag såg hon satt med några vänner vågade ja inter gå fram utsn satte mig en bit bort och bara kollade in henne. Blev inget där kan jag säga Tongue

Fan jag börjar seriöst nästan gråta alltså

Hade också en tjej typ ett-två år äldre, vände sig om i matsalen, sa att jag var lik en skådis, jag: "jaha", hon vänder sig om igen, "alltså han är skitsnygg", jag leker ball "ah jag vet bla bla". Nästa gång går jag i korridoren, hon sitter i fönstret en trappa upp, frågar vad jag heter, jag säger vad jag heter sen säger jag "ja vi ses väl... nån gång" - va nån jävla modegrej att säga så. Alltså seriöst, hon va skitfin, hade vart så otroligt erotiskt om hon fått ta min svendom, men där var man... Sad

Fan jag börjar nästan gråta när jag tänker vilka chanser man missade i högstadiet, facking brudarna försökte stöta på en och man va helt jävla oemottaglig. Var var farsan när man behövde honom
Winning Beats the Game

Be Selfish
2016-07-29,15:18,
Inlägg: #54
RE: Du vet att du är en beta när...
(2016-07-29,14:24)SvaMp_ Skrev: Fan jag börjar seriöst nästan gråta alltså

Hade också en tjej typ ett-två år äldre, vände sig om i matsalen, sa att jag var lik en skådis, jag: "jaha", hon vänder sig om igen, "alltså han är skitsnygg", jag leker ball "ah jag vet bla bla". Nästa gång går jag i korridoren, hon sitter i fönstret en trappa upp, frågar vad jag heter, jag säger vad jag heter sen säger jag "ja vi ses väl... nån gång" - va nån jävla modegrej att säga så. Alltså seriöst, hon va skitfin, hade vart så otroligt erotiskt om hon fått ta min svendom, men där var man... Sad

Fan jag börjar nästan gråta när jag tänker vilka chanser man missade i högstadiet, facking brudarna försökte stöta på en och man va helt jävla oemottaglig. Var var farsan när man behövde honom


fyfan hon var ju into you verkligen, ja man har haft fler chanser att styra upp saker som man sumpat. En annan gång när jag var 15 var det en tjej som gick i paralellklassen som satte sig bredvid mig när jag satt sj vid en dator och pussade mig flera ggr på kinden. Hon hade dessutom sagt till flera att hon tyckte jag var skitsöt tydligen men jag vågade aldrig styra upp nåt. Och ja hon var söt och mörkhårig med fin kropp o allt Sad
2016-07-29,18:24, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-07-29,18:26 av {2} joak.)
Inlägg: #55
RE: Du vet att du är en beta när...
(2016-07-29,14:24)SvaMp_ Skrev: Fan jag börjar seriöst nästan gråta alltså

Hade också en tjej typ ett-två år äldre, vände sig om i matsalen, sa att jag var lik en skådis, jag: "jaha", hon vänder sig om igen, "alltså han är skitsnygg", jag leker ball "ah jag vet bla bla". Nästa gång går jag i korridoren, hon sitter i fönstret en trappa upp, frågar vad jag heter, jag säger vad jag heter sen säger jag "ja vi ses väl... nån gång" - va nån jävla modegrej att säga så. Alltså seriöst, hon va skitfin, hade vart så otroligt erotiskt om hon fått ta min svendom, men där var man... Sad

Fan jag börjar nästan gråta när jag tänker vilka chanser man missade i högstadiet, facking brudarna försökte stöta på en och man va helt jävla oemottaglig. Var var farsan när man behövde honom

Känner igen mig skapligt Sad Minns när jag började 7:an, typ tre dagar in på terminen får jag syn på en blond tjej i 8:an som jag spanade in en del och fantiserade om. Efter att ha varit ointressant i tjejers ögon hela mellanstadiet så hade man inget vidare självförtroende på den fronten precis så man tänkte inte ens tanken att man skulle få nåt med henne att göra. Sen kanske 1-2 v in på terminen berättar en klasskompis att han vet en tjej som gillar mig. Tänkte väl att det var nån ful såklart men sen pekade han på henne i matkön och då var det hon jag hade spanat på till min förvåning och stora glädje. Hennes kompisar som också var snygga började snacka med mig på raster och så och dom ringde en kväll och frågade om jag ville snacka med henne. "Nej jag kan inte för jag sitter och äter" svarade jag, totalt oförmögen att hantera situationen lol..

På höstlovet bjöd hon och hennes kompisar mig på Halloweenfest. Jag var sjukt nervös i dagar innan och försökte hitta på bra ursäkter för att slippa gå. Men kom dit iaf (tror det var mamma som övertalade mig) vii var kanske 8-9 st där och tanken var nog att hon skulle göra sin move där på slutet av kvällen. Kl 12 skulle mina föräldrar komma och hämta mig (bodde 5 km bort) och när kl var 11 satt vi i soffan och hade lekt spanning o konsekvens eller nåt liknande när två av killarna gick ut, minns inte varför, och en annan hade dragit så jag satt där själv i mörkret med 5 tjejer, tjejen som gillade mig,, hennes två kompisar som försökte allt de kunde för att få ihop oss + ett par till. Jag fick lätt panik när jag insåg att jag var ensam kille bland tjejer och tog ett beslut som jag har ångrat hela mitt liv sen dess. Jag sa att jag måste hem, tackade för maten, sa hejdå och gick de 5 km hem och kom hem precis när mina föräldrar hade satt sig i bilen för att hämta mig och drog en lögn om att festen slutat tidigare.

Efter detta hoppades jag resten av läsåret att hon skulle göra ett nytt försök men det gjorde hon inte och inte så konstigt så dissad hon måste ha känt sig. Och att jag skulle gå fram till henne på en rast och snacka fanns inte. Fan jag mådde dåligt i 2 år av det och det gjorde tjejen med. Hon fick lite problem med ätstörningar och jag fick höra av andra att hon ofta pratade om mig. Folk frågade mig ibland om jag gillade henne, jag svarade ja och de sa att hon gillade mig med så varför är ni inte ihop?? Och ändå fanns det inte i min värld att jag skulle gå fram och snacka med henne och reda upp det hela utan väntade bara och hoppades hon skulle göra det. Sjukt vilken idiot man var. Nåt år efter det här fick man social fobi och snackade inte med en tjej igen förrän 8 år senare. Undrar ibland hur mitt liv hade sett ut om jag blivit tillsammans med henne då. Hade jag ändå fått social fobi och blivit totalt hopplös med tjejer eller hade det gett mig värdefulla erfarenheter och bra självförtroende/självkänsla att gå in i vuxenlivet med? Man blir iaf än idag nästan gråtfärdig av att tänka på det.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Alpha Male Beta Male Notes by Alex@rsd TobiasK 1 1,753 2012-07-25,18:50
Senaste inlägg:: Spade
  Beta att bli kär/förälskad? Spade 7 2,691 2012-06-29,14:46
Senaste inlägg:: AbbeyRoad

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}