LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Du vet att du är en beta när...
2015-02-24,13:05,
Inlägg: #21
RE: Du vet att du är en beta när...
Ha kom på en från mig..

Du vet att du är beta när du i gymnasiet har suttit kvar i klassrummet med en väldigt snygg tjej och skämtat och flirtat och det slutar med att ni håller hand men istället för att hålla kvar handen när resten av klassen kommer tillbaka in från rasten så försöker du släppa taget för att du på något plan i ditt huvud inte kan fatta att en sån snygg tjej faktiskt är intresserad, så du släpper handen och ni blir inte tillsammans, aouch :p längesen

Rätt så klassiskt exempel på någon som spelar alpha (alpha nog att flirta och hålla kino) men när du väl är på väg i mål så blir du rädd och kan inte tro det själv (beta släpper handen)
2015-02-24,13:11,
Inlägg: #22
RE: Du vet att du är en beta när...
Du vet att du är beta när du är med en killkompis på ett disco som känner mycket snygga brudar och som frågar om du vill att han ska fixa ihop dig med någon tjej han känner och du blir nervös och säger nej jag måste faktiskt hem och läsa läxor. (16 år var jag så det borde kunna accepteras) Wink
2015-02-24,15:52,
Inlägg: #23
RE: Du vet att du är en beta när...
(2015-02-24,10:46)SvaMp_ Skrev: Hmm, hur gammal var du när du trodde att du var tvungen att va tillsammans med henne i flera års tid innan sex?
Under gymnasiet, innan pick-up. Visst, då var det en del par som inte knullade, eller var tillsammans länge innan de gjorde det, så på ett sätt var det inte helt fel. Men för mig var 7-timmarsregeln (du måste spendera 7 timmar med en tjej innan hon är redo för sex, Mystery Method) revolutionerande för så fort trodde jag aldrig att det skulle gå. Big Grin
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2015-02-24,16:03, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-02-24,16:06 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #24
RE: Du vet att du är en beta när...
(2015-02-24,15:52)AbbeyRoad Skrev: Under gymnasiet, innan pick-up. Visst, då var det en del par som inte knullade, eller var tillsammans länge innan de gjorde det, så på ett sätt var det inte helt fel. Men för mig var 7-timmarsregeln (du måste spendera 7 timmar med en tjej innan hon är redo för sex, Mystery Method) revolutionerande för så fort trodde jag aldrig att det skulle gå. Big Grin

Fick mig att tänka på ett annat case...

Du vet att du är beta när du är tillsammans med en tjej i gymnasiet, börjar samma högskola och klass med henne, väljer samma inriktning, sitter bredvid varandra ständigt, alltså typ 4år under högskolan, åker till och från skolan tillsamans mer eller mindre alltid, gör alltså allt tillsammans under dessa år, och aldrig får knulla henne...

Yepp, real case för en kille med sin tjej i min klass, fick reda på i efterhand att de aldrig gökat, heelt sjukt, jag skrek alltså rakt ut när jag fick höra det.

Det intressanta är att jag då ändå såg honom som lite halvcool då tjejen ändå var lite söt, om än vääldigt blyg, alltså att han ändå hade en tjej, nu inser man ju annat...
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-02-24,16:11, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-02-24,16:11 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #25
RE: Du vet att du är en beta när...
SvaMp_,

ONT det måste göra om den tjejen är otrogen och han får veta det, efter all den investeringen han gjort samtidigt som hon undanhållit honom sex. Herregud.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-02-24,23:15,
Inlägg: #26
RE: Du vet att du är en beta när...
(2015-02-24,16:03)SvaMp_ Skrev: Fick mig att tänka på ett annat case...

Du vet att du är beta när du är tillsammans med en tjej i gymnasiet, börjar samma högskola och klass med henne, väljer samma inriktning, sitter bredvid varandra ständigt, alltså typ 4år under högskolan, åker till och från skolan tillsamans mer eller mindre alltid, gör alltså allt tillsammans under dessa år, och aldrig får knulla henne...

Yepp, real case för en kille med sin tjej i min klass, fick reda på i efterhand att de aldrig gökat, heelt sjukt, jag skrek alltså rakt ut när jag fick höra det.

Det intressanta är att jag då ändå såg honom som lite halvcool då tjejen ändå var lite söt, om än vääldigt blyg, alltså att han ändå hade en tjej, nu inser man ju annat...
Hon kanske var grym på avsugningar? Big Grin

Nej men är rätt kefft. Hade fan aldrig pallat det, och begriper inte dem som gör(?) det.
(2015-02-24,16:11)TonightIsTheNight Skrev: SvaMp_,

ONT det måste göra om den tjejen är otrogen och han får veta det, efter all den investeringen han gjort samtidigt som hon undanhållit honom sex. Herregud.
En del konservativa tjejer (antingen frireligiösa eller muslimer) väntar med sex tills det blir riktigt seriöst. Drog hem en tjej för ett år sen som inte gick att closea, vi hånglade och allt och hon sov över, men det gick bara inte. Hon hade haft en pojkvän i ett par år i Stockholm och hon var fortfarande oskuld. Fattar inte hur han stod ut, för jag gjorde det inte. Slutade höra av mig efter en tid. Och just det, hon var muslim från Palestina. Skitsöt och allt, men jag var inte på äktenskapshumör. Hade nog pallat en månad om jag hade varit lol.
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2015-02-25,01:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-02-25,01:33 av {2} confused....)
Inlägg: #27
RE: Du vet att du är en beta när...
När du genuint tycker synd om en brud för att hon är kär i dig. Måste ju vara något fel på henne, har svårt att få killar eller något som blir kär i en som dig. Hon kan inte ha det lätt alltså.


I ett kollektiv jag bodde. När en tjej rodnar(verkligen röd som en ros i ansiktet) varje gång du går in i rummet, flera av hennes tjej kompisar säger till dig att hon är kär i dig samt när du sitter i boxers under täcket i din säng kommer hon in i ditt rum och stryker dig i håret och säger "godnatt" med ett generat leénde. Och du fattar inte att hon är intresserad i dig för signalerna är inte starka nog. Hon har ju liksom inte personligen sagt det rakt ut.


När du har varit på dejt 3-4ggr med en brud, bio/promenad/badhus/köpcenter och hennes föräldrar/familj bjudit dig på pizzakväll hemma hos dom. Och du är osäker på om tjejen är intresserad och du vågar inte ge henne en kyss eller bjuda hem henne på filmkväll för då kanske hon tror du är creepy. Vågade för övrigt inte tacka ja till den pizzakvällen heller eftersom jag var rädd.


Tror inte jag måste säga slutresultatet om hur det gick med dessa 3 brudar. :S
2015-02-25,20:26,
Inlägg: #28
RE: Du vet att du är en beta när...
...du har lågt testo.
2015-02-25,23:35,
Inlägg: #29
RE: Du vet att du är en beta när...
Du vet att du är beta när du träffar en tjej 2 ggr sen blir ihop med henne och säger efter en vecka att du älskar henne Smile
2015-02-26,00:33,
Inlägg: #30
RE: Du vet att du är en beta när...
När du skriver till en tjej som du träffat en gång varje dag i 2 veckors tid men hon är alltid "upptagen" och kan inte ses medan du dumt omedvetet gräver din grav djupare för varje meddelande. Var jag för drygt 3 år sedan
2015-02-26,14:10,
Inlägg: #31
RE: Du vet att du är en beta när...
Du vet att du är beta när du i ditt första förhållande blir riktigt dåligt behandlad av din flickvän, sen när du väl tar dig mod att sätta ner foten och säga ifrån att du inte accepterar hennes beteende för att fem minuter efteråt be om ursäkt för du skällde på henne och blev lite upprörd Tongue japp det var på tiden innan man hittade pickup och trodde jag och hon skulle gifta oss, skaffa barn och leva för alltid efter ett 3-mån långt förhållande.
Inser flera år efteråt vilken skräptjej hon egentligen var och att hon med 99% säkerhet var otrogen. lärde mig en del av det som tur var Smile
2015-02-26,23:57,
Inlägg: #32
RE: Du vet att du är en beta när...
hahah roligaste tråden på länge xD

2015-02-27,08:40,
Inlägg: #33
RE: Du vet att du är en beta när...
Du vet att du är beta när en tjej i din klass är kär i dig i 2 år men du friendzonar henne för du inte vet vad man ska göra...

Hon hade finaste röven jag nånsin sett... ;(
2015-03-07,16:30,
Inlägg: #34
RE: Du vet att du är en beta när...
(2015-03-07,16:29)Toledo Skrev: Du vet att du är beta när du röstar på FI.

HAHAHAH
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-03-07,16:42,
Inlägg: #35
RE: Du vet att du är en beta när...
Skojar du, sjukt kul att vara alfa omgiven av massa rabiata feminazis.

Där snackar vi life: godmode
2015-03-10,16:21,
Inlägg: #36
RE: Du vet att du är en beta när...
Du vet att du är beta när du springer runt som kille på jobbet och talar om för folk
stolt att du är feminist och anti-rasist och har en vi gillar olika bild som profilbild på facebook.
Finns en del såna på mitt jobb tyvärr
2015-03-10,16:42,
Inlägg: #37
RE: Du vet att du är en beta när...
(2015-03-10,16:21)vladimir87 Skrev: Du vet att du är beta när du springer runt som kille på jobbet och talar om för folk
stolt att du är feminist och anti-rasist och har en vi gillar olika bild som profilbild på facebook.
Finns en del såna på mitt jobb tyvärr

Den här typen ;]

http://oi61.tinypic.com/20aqemv.jpg
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-03-10,16:51,
Inlägg: #38
RE: Du vet att du är en beta när...
(2015-03-10,16:42)TonightIsTheNight Skrev: Den här typen ;]

http://oi61.tinypic.com/20aqemv.jpg

oh my god haha. exakt en sån nisse ja.
2015-03-10,18:04,
Inlägg: #39
RE: Du vet att du är en beta när...
(2015-03-10,16:21)vladimir87 Skrev: Du vet att du är beta när du springer runt som kille på jobbet och talar om för folk
stolt att du är feminist och anti-rasist och har en vi gillar olika bild som profilbild på facebook.
Finns en del såna på mitt jobb tyvärr


Fy fan vad jag spyr på den typen av "duktig pojke"-mentalitet...
2015-03-10,18:28,
Inlägg: #40
RE: Du vet att du är en beta när...
(2015-03-10,18:04)Set Theory Skrev: Fy fan vad jag spyr på den typen av "duktig pojke"-mentalitet...

samma här. Jag råkar jobba på ett företag med rätt mycket stela estetmänniskor här. kring 90 % som hatar sd och gillar att sitta och snacka massa politiskt skit på rasterna och minsann tala om hur fin människosyn dem har medans dem gärna snackar om hur alla som röstar på sd är outbildade lantisar som är rasister och har hemsk människosyn. Majoriteten av dessa är uppväxta eller bor i fina områden så långt från mångkulturen man kan komma. jag stör mig rätt duktigt på detta då jag tycker jobbet ska vara en neutral zon.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Alpha Male Beta Male Notes by Alex@rsd TobiasK 1 1,753 2012-07-25,18:50
Senaste inlägg:: Spade
  Beta att bli kär/förälskad? Spade 7 2,691 2012-06-29,14:46
Senaste inlägg:: AbbeyRoad

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}