LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hennes kompis
2015-02-22,12:12,
Inlägg: #1
Hennes kompis
Hej!
Åkte hem till en tjej efter krogen nu i helgen, hade sex, bytte nummer osv, snackade lite på morgonen och sen åkte jag hem.
Har sedan innan varit bekant med hennes kompis, NÄRA kompis, och vi festade ihop igår (jag och kompisen dvs.) och det fanns mycket i luften, kanske att hon var lite nyfiken/intresserad av att jag åkt hem till hennes kompis. Mycket kino hela kvällen, har varit andra kvällar då hon raggat på mig vet jag - så det har funnits lite i luften när vi setts ute på krogen.

Igår dansade vi och sådär, alla mina vänner (och hennes) frågade mig om jag ska hem med KOMPIS idag så andra verkade också ha sett att det var något mellan oss. Gick ut och rökte med henne, pratar, kino, djup ögonkontakt - och sedan säger hon "vi kan inte ligga ikväll.. för du låg med min kompis".
Jag sa något i stil med att jag inte har sagt att jag vill ligga med henne blabla, retades. Vågade inte gå in för kyssen efter hennes kommentar och liksom slutade försöka (då dog hennes attraktion tror jag, note to self)

Min fråga är, KAN jag ligga med kompisen?
Dom är bra vänner och har kanske någon social kod emellan varann där, vad vet jag, och det kan bli lite "pinsamt" att börja ragga på kompisen då jag smsat lite med mitt ONS (hehe). What to do?
2015-02-22,12:26,
Inlägg: #2
RE: Hennes kompis
Ligg ligg ligg!
2015-02-22,12:32,
Inlägg: #3
RE: Hennes kompis
(2015-02-22,12:26)Cogo Skrev: Ligg ligg ligg!

yeah men hur? Kommer säkert ta en day2 med tjejen jag låg med.. känns jävla skumt att snacka med båda samtidigt. Dock kul. Hålla den ena "hemlig" för att skapa spänning = attraktion hehe.. vet inte hur jag ska gå tillväga. Har inte nummer till den andra tjejen, bara facebook..
2015-02-22,13:00,
Inlägg: #4
RE: Hennes kompis
(2015-02-22,12:55)Toledo Skrev: Du borde som du själv sa; försökt hålla det hemligt. Göra det till en förbjuden frukt.

Du kunde svarat: "Jag vet, vi FÅR inte ligga med varann" och sedan fortsatt som innan, låtsas som om hon aldrig sagt det.

Tänkte också på det, hade varit perfekt. Men hennes attraktion dog efter hon sagt de där orden, inte lika stark ögonkontakt osv.. (failade ett shittest?).
jaja finns la inte så mycket att göra.. jag TROR att dessa två personer också bor ihop, så kanske bör skippa i det och "satsa" på att skaffa mig ONS tjejen som KK istället.. tråkigt.
2015-02-22,13:18,
Inlägg: #5
RE: Hennes kompis
(2015-02-22,13:16)Toledo Skrev: Det var nog ett undermedvetet shittest som du failade tyvärr. Bara lära sig utav sina misstag!

Kör på med brud 1 ifall du inte gills brud 2 mer.

Antar det. Gillar tjej 2 mer, tjej 1 är rätt tråkig.

Men ändå en kul historia, har någon vart med om detta? Att man legat med tjejer inom samma umgängeskrets?
2015-02-22,13:41,
Inlägg: #6
RE: Hennes kompis
Det är inte helt ovanligt.

Varför skulle hennes attraktion dö för dig för att du på retsamt vis säger något i stil med "att jag inte har sagt att jag vill ligga med henne blabla". Tips skulle nog va att inte jaga utan avvakta tills du träffar henne ute igen?
2015-02-22,13:53,
Inlägg: #7
RE: Hennes kompis
(2015-02-22,13:41)Cogo Skrev: Det är inte helt ovanligt.

Varför skulle hennes attraktion dö för dig för att du på retsamt vis säger något i stil med "att jag inte har sagt att jag vill ligga med henne blabla". Tips skulle nog va att inte jaga utan avvakta tills du träffar henne ute igen?

För att hon kanske tolkade det att vi svart på vitt inte kommer ligga ikväll, typ.
"Aja, han vill inte.. fuck.." vem vet. Alkohol + tolka undermedvetna signaler/retsamhet/ironi whatever är svårt.

Japp, får vänta tills nästa gång och chilla nu.
2015-02-22,15:21,
Inlägg: #8
RE: Hennes kompis
Sure hon kan ha blivit butthurt, men det betyder inte att attraktionen dött. Har betett mig dissigt mot många tjejer som varit intresserad av mig förr i tiden (av olika anledningar), men det är bara att vara patience, inte för på (dvs inte få panik, tro att man sabbat och sen försöka "rädda det") och ta upp flirtandet vid nästa tillfälle som ges.
2015-02-27,00:21,
Inlägg: #9
RE: Hennes kompis
Knullaaaaaa Big Grin

Känns mer som ett shittest att hon säger så, hade hon verkligen inte velat så skulle hon väl fan aldrig ha sagt det, fruntimmer! Wink

Hon vill men vågar inte pga slutstämpel/hennes polare låg med dig. LIkförbannat så kommer ni ju ligga om du bara styr upp det


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Vara kompis med sitt ex, eller säga att man vill knulla henne? Sartre 22 13,740 2014-03-21,02:04
Senaste inlägg:: Roppe

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}