LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Bli mer fotogenisk?
2015-02-24,18:54, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-02-24,21:34 av {2} patrik.g.)
Inlägg: #1
Bli mer fotogenisk?
När man ser sig själv i spegeln eller på video så känns det som man är tio gånger snyggare än vad man blir på bild... Nån annan som känner likadant?

Jag har en tendens att se typ arg ut om jag inte smajlar som ett mongo. Känns så gay att posa o sånt skit.


Nån som har några tips på hur man blir mer fotogenisk?
2015-02-24,19:14,
Inlägg: #2
RE: Bli mer fotogenisk?
smajla på alla foton. Basta Smile
Extreme Living
Never complain - never explain
2015-02-24,23:28,
Inlägg: #3
RE: Bli mer fotogenisk?
Finns väl 2 anledningar till detta, vad jag vet i alla fall.

1. När man ser sig själv i spegeln ser man gärna det man vill se, väldigt många tycker dom själva ser bättre ut i spegeln än andra gör. Är väl någon ego grej.

2. Vissa personer har ett ett utseende som passar bättre på bild helt enkelt, symetri mellan vänster/höger ansiktsdel är väldigt viktigt här. Detta är anledningen till att många modeller när man ser dom irl inte är något direkt speciella och ser ut som vilken brud som helst och att många skitsnygga irl samtidigt inte klarar bli modeller.

Alla har nog träffat den där bruden som är skitsnygg irl och alla killar vill trycka, för att sen se henne på bild och tänka tanken : Är det där verkligen hon? :S
2015-02-27,00:23,
Inlägg: #4
RE: Bli mer fotogenisk?
Haha känner exakt samma sak. Men jag skulle säga att du ser ut som du gör i spegeln IRL, bilder säger inte ett skit egentligen. Man ser tom snyggare ut än vad man gör i spegeln när man har en bra dag med skön energi i sig!
2015-03-11,00:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-03-11,00:15 av {2} kball.)
Inlägg: #5
RE: Bli mer fotogenisk?
Många gånger så tas bilder alldeles för nära ansiktet så att säga. Blixten lyser upp samt skuggar delar av ditt ansiktet på ett onaturligt sätt, den är gjort för att belysa objekt på ett längre avstånd. Linser har alltid en fish-eye effekt (liten sådan) vilket blir tydligare ju närmare objektet är linsen, vilket förvränger ansiktet lite. Dvs näsa blir större samt ansiktet blir litet smalare. Om vi talar om "selfies" nu. Så om ni vill ta snygga bilder på er själva så ska ni stå iaf 4-5 meter från kameran och sedan använda typ photoshop för att zooma in erat ansikte.

såvida nu inte kameran har nån "selfie" inställningen på blixten men vettafan. följ ovanstående tips så brukar bilderna bli bra
2015-03-11,00:38, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-03-11,00:39 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #6
RE: Bli mer fotogenisk?
Vem fan tar selfies? ^^ Wink
Extreme Living
Never complain - never explain
2015-03-17,21:08,
Inlägg: #7
RE: Bli mer fotogenisk?
(2015-03-11,00:38)Ragnarök Skrev: Vem fan tar selfies? ^^ Wink

Min kuk gör det tydligen..
2015-07-18,23:56,
Inlägg: #8
RE: Bli mer fotogenisk?
(2015-02-24,18:54)patrik.g Skrev: Jag har en tendens att se typ arg ut om jag inte smajlar som ett mongo.

Jag har lite av samma problem. När jag ler ser jag lite väl söt ut och när jag försöker se lite mer allvarlig ut så ser jag sur ut. Enda tipset jag kan ge dig, och som jag själv använt mig av, är att ta en jädra massa foton. Till slut får man ett mellanting.

Selfies som någon här nämnde blir sällan bra då de är tagna från för nära håll. Bättre att antingen låta någon annan fota eller att ställa upp en kamera med självutlösare.
2015-12-14,23:14, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-12-14,23:18 av {2} Doit.)
Inlägg: #9
RE: Bli mer fotogenisk?
http://www.youtube.com/watch?v=Qe3oJnFtA_k

Den här videon är riktigt nice! En kraftig käklinje indikerar högt testo, manlighet och anses attraktivare. Det kan manipuleras väldigt enkelt visar snubben i denna video, och gör en jävla skillnad för vissa.

http://www.youtube.com/watch?v=ff7nltdBCHs

En till bra video med samma snubbe, ögonen gör också extremt stor skillnad för hur snygg man blir på bild.

http://www.youtube.com/watch?v=QQ8kvBnKeqM

Den här har också några bra tips.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}