LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Oral Turinabol
2015-03-02,22:35, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-03-02,22:36 av {2} blacksmith.)
Inlägg: #1
Oral Turinabol
Tjena på er!

Någon av som kurat med OT? Bra? Något att rekommendera? Funderar på det som första kur.

Vet att det finns betydligt bättre forum för detta och där har jag såklart läst en hel del, men ändå kul och se om det finns några PUAs som har lite åsiker Wink

/BS

[Image: IP_Oral_Turanabol.jpg]
2015-03-02,23:23,
Inlägg: #2
RE: Oral Turinabol
Även om jag vet en del på forumet som kurar så tror jag de flesta inte vill outa sig =)
Extreme Living
Never complain - never explain
2015-03-03,01:29, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-03-03,01:35 av {2} blacksmith.)
Inlägg: #3
RE: Oral Turinabol
OT ska iaf. vara den steroid som är bäst att börja med, den är snällast helt enkelt. Är man nojig för att tappa håret så är det denna man ska köra. Jag ska köra inom de närmsta månaderna när jag köpt in PCTn och OTn. Som student blir det några slantar så får inhandla stegvis sas. Går denna kur som den ska blir nästa steg såklart Testo E.

(2015-03-02,23:23)Ragnarök Skrev: Även om jag vet en del på forumet som kurar så tror jag de flesta inte vill outa sig =)

Fast de flesta här är ju ändå anonyma.
2015-03-03,06:37,
Inlägg: #4
RE: Oral Turinabol
Köra på en lätt testokur när man kommit upp i 25årsåldern ä ball
Updatea oss hur de går med ditt kurande iaf Smile
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2015-03-03,07:10,
Inlägg: #5
RE: Oral Turinabol
(2015-03-03,06:37)Schlinus Skrev: Köra på en lätt testokur när man kommit upp i 25årsåldern ä ball
Updatea oss hur de går med ditt kurande iaf Smile

Det kommer jag göra, sanna mina ord!
2015-03-03,17:11, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-03-03,17:14 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #6
RE: Oral Turinabol
Kör gärna en blogg om hur ditt upplevda beteende ändras, samt om du har möjlighet hur någon som känner dig väl tycker du förändras.

Typ, testa approacha tjejer med vissa öppnare innan kuren, sen gör du samma approacher när du kurar.
Detta kan du göra med flera saker om du vill föra PU-vetenskapen framåt Smile OM du är intresserad kan jag göra en lista på saker det vore itnressant om du testar före, under kur och efter kur.

Det jag främst är intresserad över är din påverkan på status bland killar och annat folk överlag, din påverkan på attraktionskraft hos tjejer, dina mentala upplevelser. Givetvis vill jag också försöka se sambanden mellan mentala upplevelser/ditt state samt ditt beteende och din sociala påverkan på folk.

Vore riktigt ballt om du går med på det Smile
Extreme Living
Never complain - never explain
2015-03-04,02:44, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-03-04,03:12 av {2} blacksmith.)
Inlägg: #7
RE: Oral Turinabol
Det hade varit jättreintressant, jag är helt klart på. Hade ändå tänkt göra något liknande själv, dock inte så ingående. Utan mer bara skillnad i hur jag upplever världen. Så du får gärna skriva ned sådant du vill ha reda på "for science". Wink
2015-03-04,09:08,
Inlägg: #8
RE: Oral Turinabol
Kan inte tala utifrån erfarenhet då jag aldrig kurat men skulle inte ta OT. Att det tas oralt gör det inte snällare, chansen att du får strul med levern tror jag definitivt är större än eventuella bieffekter av ex testo. Testo P eller E helt klart tycker jag du ska köra om du hoppar på tåget i sådana fall.
The unexamined life is not worth living.
- Socrates
2015-03-04,13:39,
Inlägg: #9
RE: Oral Turinabol
Baserat på efterforskning: tänk efter länge och noga innan du kör på oralt - alla orala steroider är ett rent helvete mot levern och ger mycket större hälsobiverkningar än injektioner. Men visst, det finns få saker som har större pundarstämpel än att sätta en spruta i röven. Rent objektivt sett är det dock bättre för dig med en standard testokur.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2015-03-04,15:41,
Inlägg: #10
RE: Oral Turinabol
Ja, oralt är mycket "farligare" än injektioner.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-03-04,19:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-03-04,20:01 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #11
RE: Oral Turinabol
Hjälp mig gärna, casanovaadepter och mästare, med en lista på experiment i PU-vetenskap Smile

Följande är förslag:

Gör alla följande grejor före kur, under kur och efter kur.

Har du mycket balls kan du testa tränga dig i köer på ICA och för att komma in på klubbar. Fem försök pre kur och fem försök under kur.

Befrienda okända män på gymmet, på krogen eller på stan. Max tio st (innan, under och efter), annars kommer du börja förbättra dig och det blir osäkert om det är kuren eller din erfarenhet som förbättrat dig.


Gör 10 st direkta approacher på brudar du vill ha sex med under dagtid. Var sexuellt verbal och pusha för hemgång efter max 5 min av konversation. Kör mycket kino.

Gör samma som ovan fast på night game.

Dancefloor game - Aggressivt på. Börja grinda kuken mot röven, köra kino och försök pulla fittan snabbbt. Tio st.

Rapportera tankegångar, state/humör, känslor, upplevda känslor och ja, ALLT. Rapportera allt, oavsett om du tror det är av intresse eller ej.

Vad som är mycket intressant är ju också hur folk approachar dig och förhåller sig till dig utan att du börjar initiera kontakt.
Extreme Living
Never complain - never explain
2015-03-05,09:15, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-03-05,09:20 av {2} blacksmith.)
Inlägg: #12
RE: Oral Turinabol
Spännande, ska testas. Smile

Jo att det är skadligt för levern är jag medveten om. Visste att injektioner var hälsosammare, men inte att det är så stor skillnad.
Jag resonerade såhär, att om jag har anlag för håravfall är det bättre att först testa OT eftersom den ger minst risk för det för att liksom se om jag tappar något alls. Annars måste jag beställa Finasteride från utlandet vilket är lite bökigt med tull. Får se hur jag gör när pengarna kommer i slutet av månaden. Kom gärna med input.

Annars kanske man skulle kunna börja med testo, börja tappa lite sedan få det utskrivet? Vill liksom inte avsluta kuren mitt i. Men håret vill jag fan inte tappa i min unga ålder.
2015-03-05,20:05,
Inlägg: #13
RE: Oral Turinabol
Har bestämt mig för att börja med OT, kör en 40/50 kur. Måste läsa på lite mer om Testo E och mentalt förbereda mig för att sticka, så det blir någon gång i början/mitten av sommaren. Då ska jag starta en blogg och rapportera om eventuella mentala förändringar och testa de grejer Ragnarök har föreslagit här ovan.
2015-03-05,21:43,
Inlägg: #14
RE: Oral Turinabol
Någon som vet var man kan få tag på Finasteride (mot håravfall) inrikes, förresten?
2015-03-06,00:32,
Inlägg: #15
RE: Oral Turinabol
Minoxidil finns på apotea, är mot ärftligt håravfall
2015-03-06,00:53,
Inlägg: #16
RE: Oral Turinabol
(2015-03-05,20:05)blacksmith Skrev: Har bestämt mig för att börja med OT, kör en 40/50 kur. Måste läsa på lite mer om Testo E och mentalt förbereda mig för att sticka, så det blir någon gång i början/mitten av sommaren. Då ska jag starta en blogg och rapportera om eventuella mentala förändringar och testa de grejer Ragnarök har föreslagit här ovan.

Best of luck! Hur ser din träningserfarenhet ut i övrigt?
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2015-03-06,05:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-03-06,05:47 av {2} blacksmith.)
Inlägg: #17
RE: Oral Turinabol
(2015-03-06,00:32)Tumba Skrev: Minoxidil finns på apotea, är mot ärftligt håravfall

Yes, tänkt fixa det. Förhoppningsvis har jag inget ärftligt håravfall, inte tappat något än iaf. vid 25 års ålder. Smile Tack för tipset förresten.

(2015-03-06,00:53)golvmopp Skrev: Best of luck! Hur ser din träningserfarenhet ut i övrigt?

Tackar! Tränade väldigt seriöst vid 18-20 års ålder, efter det har det varit mest sporadiskt så tappade det mesta från den perioden. Vid 24 började jag träna seriöst igen (dvs ca ett halvår). Tänkte köra så lean bulk som möjligt då jag lagt på mig för mycket fett, så efter kurerna blir det deff.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}