LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejkompis?
2015-03-10,22:18,
Inlägg: #1
Tjejkompis?
Hej!

Har en tjejkompis, i den mån att vi smsar lite och kollar vart vi ska på helgerna, vi var vänner för flera år sedan och har nu tagit upp "relationen" igen (Några månader sen).
Det mesta är väl fyllesms om att mötas upp på krogen. Hon vet att jag träffar/snackar med mycket tjejer nu, vilket kan göra mig attraktiv i hennes ögon.
Anyways.. Hon har pojkvän. Jag sov med henne för en vecka sedan, hon smsade på natten och hon skrev att jag skulle komma till henne. Gjorde inget move dock.

HUR fan vågar ni gå in för kyssen i sådana situationer? Vanlig tjej, sure.
Men "kompis" (??) med pojkvän? Kan tänka mig att detta händer igen och vill ha lite mer balls då.
Har avtagit lite med kontakten nu men kan tänka mig att ringa henne och snacka lite, få igång lite mer spänning i det hela sedan mötas upp på fyllan.
2015-03-10,22:33,
Inlägg: #2
RE: Tjejkompis?
Tjejer och killar kan inte bara vara vänner. Kommer alltid finnas attraktion från ena eller båda parter. Hon vill att du ska sova med henne för att hon vill ha din snopp. Just go for it. Sannolikt att det blir en del ASD/LMR eller vad det nu kallas etc men det löser sig nog.
2015-03-10,23:06,
Inlägg: #3
RE: Tjejkompis?
(2015-03-10,22:27)Toledo Skrev: jag kan typ inte ha tjejvänner, finns alltid någon attraktion emellan.

Känner du pojkvännen? Annars ser jag inte problemet faktiskt.
Känner han inte alls, ser inga problem heller. Tänkte mer i osäkra banor att hon bara ville sova..

(2015-03-10,22:33)Cogo Skrev: Tjejer och killar kan inte bara vara vänner. Kommer alltid finnas attraktion från ena eller båda parter. Hon vill att du ska sova med henne för att hon vill ha din snopp. Just go for it. Sannolikt att det blir en del ASD/LMR eller vad det nu kallas etc men det löser sig nog.
Exakt, detta ville jag höra. Något spec sätt man ska spela på nu? "Förbjudet" kan ju skapa attraktion här..
2015-03-11,09:31,
Inlägg: #4
RE: Tjejkompis?
(2015-03-10,23:12)Toledo Skrev: Nästa gång du har chansen/sover med henne, kör på liksom, börja smeka osv, gå in för kyssen. Sen lär hon få lite ASD och LMR, hon kommer typ säga "vi kan inte", bästa svaret enligt mig är bara att hålla med, samtidigt som du fortsätter.

Så om du håller på att strula och smeker henne, sen typ säger hon vi kan inte, så säger du typ, "jag vet, vi borde verkligen inte" sen fortsätter du strula och smeka.

Japp får göra det, om jag nu sover med henne igen, får gå långsamt fram tror jag och känna av lite.
Nervous stuff att göra mot en tjejkompis alltså haha


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}