LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hjälp, dejtingtips åt en nybörjare?
2015-03-21,12:29,
Inlägg: #1
Hjälp, dejtingtips åt en nybörjare?
Tjena,

Kom på mig själv för någon dag sen nu jag har aldrig dragit ut brudar på barer vid dejt. När jag var under 18 var det alltid fik som gällde, sen har jag inte dejtat sen jag va 25 nu då pga förhållanden emellan. De andra emellan har jag på nått jävla vänster lyckats hoppa över day 2 och fått hem över text game.

Först och främst, vettiga barer i stockholmsområdet som har bra stämning? Soffor och shit så man faktiskt kan sitta brevid varandra?

Har ingen lust att glida upp och möta bruden på stan och va typ "eeeeh, by the way, vet du nå bra bar i området eller?" utan att ens ha något jag själv vill gå till.

När det väl kommer till dejten, min inställning just nu är leda och eskalera, se till att bygga comfort, orkar inte se mig själv fjolla ut sitta där 1m ifrån och ställa trötta ja / nej frågor i hopp om att få doppa snoppen i slutet.

Droppa lite tips om ni har, bra ställen att dra bruden till på en day 2 runt sthlm också, har aldrig tänkt på att memorera vettiga barer man varit på, rookie misstake.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Nybörjare nyfiken på Kezia Noble Viktor 6 2,477 2017-01-18,19:18
Senaste inlägg:: Viktor
  Behöver hjälp med bra matrial från grunden och vidare! Mindful 6 4,190 2013-10-17,15:50
Senaste inlägg:: Mindful
  Byhåla! (behöver hjälp) Roppe 9 4,255 2013-02-25,23:13
Senaste inlägg:: Vettorazzi
  Behöver hjälp med några punkter som vääldigt ofta fuckar upp för mig :P Drönare 6 3,479 2012-09-15,16:24
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}