LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
10’000 ord om Utvecklingsstadierna inom PU
2015-05-03,19:23, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-03,19:25 av {2} ångest101.)
Inlägg: #10
RE: 10’000 ord om Utvecklingsstadierna inom PU
(2015-05-03,17:10)Seaturtle Skrev: Tack för goa ord och att ni orkade ta er igenom that wall of text Wink

ångest101 det är precis min mening, PU är en subform av self-development och i sin ädlaste form kan innebär otroligt mycket för ens livs- och själskvalité. Det gäller bara att inte kompromissa tills att man har förlorat sikte på sanna målet.

Jag är ingen fan of online game. Jag tycker att det är enklare och mer givande att day/night-gamea. De flesta tjejer är bara på nätet för tidsfördriv och att få bra napp är svårt om man inte lär sig underhålla och trigga intresse i text. Det är väl en bra skill att ha, text/online game, men jag har aldrig orkar bry mig om att utveckla den, the rate of return har inte varit värt det i mina aktiva perioder. Dessutom finns det en needy/dancing monkey-kvalité i online game, att vänta på svar istället för att vara the prime mover at all times och komma på finurliga "jag är inte som alla andra killar"-openers. Är man snygg/har bra bilder så har man redan vunnit dock.

Tjejerna jag kommer åt på nätet är oftast inte av lika bra kvalité som på dagen och jag är inte intresserad i knullkontakt tjejer som erkänner deras kuk-begär öppet. Jag föredrar Iusuallydon'tdothis-tjejer. Min charm och energi är svårare att förmedla online. Sen så har jag en väldigt specifik smak och kriterier, hade jag orkar skriva ner de skulle jag nå ut och rulla in en del tjejer som matchar min person. Återigen jag hittar dessa minst lika enkelt ute.

Tinder var lite av en game changer, alla har det och det är socialt accepterat, även snygga/normala tjejer har tinder, till skillnad från badoo. Så, ja det är väl ett bra komplement, och man gör vad man måste/vad som funkar för en. Däremot tror jag inte att online game kommer i närheten av att utbyta fast-results som night game eller meningsfulla daygame date:r.

Peace Heart

Yeah det var bra skit. Har börjat förstå helheten i detta, och måste ta mitt game till en högre nivå nu fan. Men no worries, bara ut och köra mer irl!

Tinder är helt klart mer städat än badoo och sexsidor, som du säger mycket normala tjejer på tinder, socialt accepterat

Yeah i see, om.jag tänker efter så är jag mer stolt över direkta på daygame där jag kört hold dat hand och snackat mycket än nätligg. Men älskar online och kommer lätt fortsätta, jobbar som en dåre men måste hålla iaf 2 utgångar i veckan day eller night beroende på hur veckan ser ut.

Fuck Girls from everywhere. Nätet dagen natten liksom

Lättaste klubben i sthm att pulla på enligt dig? Wink
Ställen där mycket sugna tjejer drar haha



Meddelanden
RE: 10’000 ord om Utvecklingsstadierna inom PU - av ångest101 - 2015-05-03,19:23

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}