LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Kommer för fort
2015-05-16,08:15,
Inlägg: #1
Kommer för fort
Tja, det var ett tag sen jag var inne här, det innebär inte att jag gått och blivit fullkomlig och bemästrar allt, tvärtom Smile

Jo det här med NoFap i förhållande till att lära sig hålla ut längre. Har ägnat mig åt NoFap i långa perioder med stort personligt utbyte och gett mina dopaminreceptorer läkning och styrka.

Min stora svårighet i sexet när jag är med kvinnor är att jag har inte full kontroll över ejakulationen. Kan i princip hålla på väldigt länge, men inte när kvinnan börjar närma sig orgasm och rör sig allt vildare med underlivet, då blir det för mycket stimulering och för skönt för mig så jag kommer ofrivilligt, om jag inte drar mig ur och andas lite.

Detta gör att hon inte hinner nå sin klimax och det ebbar ut för henne pg av att min energi och sprut redan är över, det ger mig efteråt en bad feeling och jag känner mig inte som mannen som ger sin kvinna en resa, orgasm, det hon har behov av etc, skäms inför mig själv helt enkelt.

Genom åren har jag försökt lösa det genom tekniker från Taoismen, främst genom "de korta djup stötarna" att stöta kort och djupt för att inte stimulera penis för mycket, plus att låta andningen bli väldigt djup, koncentrerad och långsam.

Då kan jag hålla på läänge, bygga upp kåtheten och explodera desto hårdare och starkare. Men likförbannat så med kvinnor som i sin klimax rör sig vilt och extatiskt med underlivet och juckar allt snabbare så blir det för stark energi/stimulering och jag kommer för tidigt.

Jaja, har genom åren följt massa träningstips om att öva själv, träna pc-muskeln, onanera/edga och sprida den sexuella energin runt i kroppen, djupandas, egdeträning etc etc, men fan ingen förbättring sker, likförbannat kommer jag snabbt när hon skakar loss i sitt klimax med sina sexiga höftrörelser som får kuken att börja rycka i sprutryck.

Det är inget fel på min kost och träning, kör bjj, dans, löpning, yoga och lite meditation alla dagar.

OCH ! Det är lite moment 22, vad jag förstår, enl NoFaps principer så fuckar man upp dopaminreceptorerna när man egdar eller stimulerar sig, MEN hur fan ska man kunna öva/träna självkontroll då ?

Jag tror inte att man kan öva upp sin förmåga att hålla ut endast genom att köra NoFap och aldrig röra penis, mina långa NoFap-perioder har inte givit den effekten i alla fall.

Mitt rekord 111 dagar gjorde mig inte mer immun mot att komma för tidigt.

Har också ofta använt mig av att dra mig ur när jag närmar mig, men fått höra av tjejen att det är frustrerande att inte kunna få släppa loss sin sexualitet och rocka loss.

Följde ett tag ett träningsprogram för att bli multiorgasmisk genom daglig runkträning där man ytterst nära klimax snabbt flexar med pc-muskeln och vibrationsjuckar och skakar med underlivet och till slut ska uppnå orgasmer utan ejakulation till följd att den sexuella energin bibehålls och ökar istället för varje orgasm man får.

Dessvärre märkte jag inte att det funkade på mig, orgasmerna blev inte sprutfria som utlovat, slutade alltid med en sjö av sperma på magen, hahaha Smile jag garvar men fuck vad jag vill se FÖRÄNDRING!

- Så bröder, hur ska jag göra för att kunna knulla min vilt extatiska juckande kvinna utan att komma för fort ?

- Hur ska jag kunna öva upp förmågan utan att bränna dopaminreceptorerna ?

- Och hur ska jag kunna bli multiorgasmisk ?
2015-05-16,20:46,
Inlägg: #2
RE: Kommer för fort
Kul att du provat så många olika saker utan att lyckas 100%. Jag gjorde exakt samma sak. Var övningarna du skrev om tagna från Mantak Chia?

Här är min take on it och vad som fungerat för mig. För att bli multi-orgasmic måste du lära dig att vara totalt avslappnad även när tjejen kör 100% och närmar sig sin orgasm. Känslan för mig var att när tjejen började bli riktigt vild så började min kropp spänna sig och till slut så mycket att jag ejakulerade. Detta är också något som psykologer fastställt i deras forskning. Lowen har skrivit om det grundligt i sin bok "Love and orgasm".

Så vad som faktiskt fungerar för mig och många andra är ass work. Att massera arslet och få musklerna där att slappna av mer och mer. Deep breathing och de andra teknikerna hjälpte mig massor men, precis som för dig, aldrig hela vägen fram.

2015-05-19,18:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-19,18:33 av {2} Hängtyr.)
Inlägg: #3
RE: Kommer för fort
Japp, Mantak Chia bland annat, övar just nu med hans material
(http://webcontent.harpercollins.com/text...541326.pdf)
Dock så kan jag ännu inte undvika orgasmklimax efter ett tag och måste stoppa enligt instruktionerna, djupandas, hålla andan och spänna pc-muskeln.

När denna "nästanklimax" har inträffat en gång så går det knappt dra 10 drag innan klimax går upp igen och jag nästan exploderar, får därmed avbryta sessionen, slappna av och ägna mig åt träning eller vardagen.

Blir jävligt frustrerad rent ut sagt!
2015-05-20,01:32,
Inlägg: #4
RE: Kommer för fort
Coolt. Var precis likadant för mig. Kolla in David Deida's bok "Enlightened sex manual" samt börja göra ass work.
2015-05-22,20:57,
Inlägg: #5
RE: Kommer för fort
Är inte helt hundra på att detta stämmer in på just dig Ragnar, men är numera helt övertygad om att majoriteten av alla fall av för tidig ejakulation kan botas med prostatamassage (eller asswork som godsgift så underbart uttryckte det), inte p g.a någon psykoanalytisk mumbo-jumbo av latent homoerotik eller barndomstrauman, utan av den enkla anatomiska anledningen att en svullen prostata som eventuellt också lider av BPH mår jävligt bra av att "tömmas" regelbundet p.g a jävligt kass blodcirkulation. Edging är f.ö SATAN själv när det gäller att framkalla likartade problem som BPH och prostatit ger upphov till, så undvik. Man kommer undan med skiten när man är ung, men när man närmar sig 25 and beyond kommer det att bita en i röven (<lel) ordentligt.

Flertalet forumiter kan nog intyga att jag storögt och entusiastiskt påpekat fördelarna med proceduren, men sanningen är den att det är ett jävligt effektivt och enkelt sätt att säkerställa sin allmäna och sexuella hälsa. So load up on the vinyl gloves, light yourself a candle and put some George Michael on, because this one is for you.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2015-05-22,21:53,
Inlägg: #6
RE: Kommer för fort
Yes! Coolt att det fungerar för dig med. Vet att fler på forumet haft lyckade experiment med det hela också så ska bli kul att läsa fler sharings senare : )

Kass blodcirkulation är spot on, och yeah, vad som händer när vi idag är konstant spända där nere. Pelvic floor dysfunction är något som bara blir vanligare o vanligare i dagens stillasittande samhälle och att göra sånt här motverkar det hela.
2015-05-23,21:28,
Inlägg: #7
RE: Kommer för fort
Min tur att hoppa på lite asswork låter det som, har du några rekommenderade länkar eller källor godsgift/golvmopp?
The unexamined life is not worth living.
- Socrates
2015-05-26,07:57, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-26,07:58 av {2} godsgift.)
Inlägg: #8
RE: Kommer för fort
Nja, finns säkert någonting om du googlar prostatamassage eller så. Det jag gör är att helt enkelt trycka upp ett finger där och sen allt eftersom det blir mer avslappnat öka till flera. Du kommer märka riktigt snabbt hur det hela fungerar när du provar : ) Kom ihåg att använda en rejäl dos lube bara.
2015-05-27,14:25,
Inlägg: #9
RE: Kommer för fort
Så Golvmopp, jag är helt med på att prostatamassage är förbannat bra för ens sexuella hälsa och även att det ger många ggr starkare orgasmer när kvinnan trycker in ett finger i röven. Men jag har inte riktigt förstått hur massagen kan göra att man kan hålla ut längre och kontrollera sin utlösning eller bli multiorgasmisk och att kunna få orgasmer utan att ejakulera.

Dock villig och inspirerad att inleda ett prostatamassage-program för min egen del och se vad det leder till Smile Fick en länk av en "The new tantra"-väninna om ämnet
http://divinepollination.com/the-prostat...le-orgasm/
Här beskrivs hur prostatamassagen "väcker" prostatan och man till slut per automatik hittar den multiorgasmiska funktionen hos sig själv.

Fan att det ska vara så att den träning och övning som tantra och tao rekomenderar för att uppnå högre sexuell förmåga, njutning och multiorgasmiskhet är satan själv och bränner upp dopaminreceptorerna, frustrerande..
2015-05-27,15:00,
Inlägg: #10
RE: Kommer för fort
^BPH och prostatit delar samma symptom i form av en förstorad prostata, vilket resulterar i ett överlag mer hoptryckt bäckenområde. Produkten blir att all stimulans (halvfull blåsa, sexuell upphetsning vilket resulterar i akut svällning av prostatan, särskilt när prostatit är ett faktum p.g.a tilltäppta acini) kommer att ge upphov till en öm känsla, vilket under sexuell upphetsning är jävligt snarlik "the point of no return". Minska prostatans storlek och toleransen går neråt, IME. Kommer dessutom börja knapra beta-sitosterol som ska motverka BPH, bara för att maxa success.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2015-05-27,16:14,
Inlägg: #11
RE: Kommer för fort
(2015-05-27,14:25)Hängtyr Skrev: Fan att det ska vara så att den träning och övning som tantra och tao rekomenderar för att uppnå högre sexuell förmåga, njutning och multiorgasmiskhet är satan själv och bränner upp dopaminreceptorerna, frustrerande..
Hur menar du här?
2015-05-27,16:35,
Inlägg: #12
RE: Kommer för fort
Ja men dessa tantriska övningar som är olika varianter på start och stopp-träning är i praktiken "edging".
2015-05-27,22:36,
Inlägg: #13
RE: Kommer för fort
Cyklisk varians mellan uthållighet och avhållsamhet (i mitt fall 2x2 veckor) är intressant, har ingen bred data att hänvisa till men upplever att jag själv får fördelar från bägge.
2015-05-27,23:16,
Inlägg: #14
RE: Kommer för fort
Aah då förstår jag dig Hängtyr... Yes, det blir lite som edging fast inuti en flicka. Själva ejakuleringen (och därav the muscular contractions) utesluts och det blir därför ingen hangover period. Vi män behåller med andra ord våra naturligt höga testosteron- och dopaminnivåer. Finns lite mer läsning om the science här: http://www.reuniting.info/science/sex_in_the_brain

Med andra ord, tricket med att bli "tantrisk" är att sluta ejakulera (mao nofap 2.0) och att lära sig hur man kan knulla precis hur länge man vill och sedan gå därifrån glad och med en hård kuk.
2015-05-28,19:04, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-28,19:05 av {2} ångest101.)
Inlägg: #15
RE: Kommer för fort
(2015-05-27,23:16)godsgift Skrev: Aah då förstår jag dig Hängtyr... Yes, det blir lite som edging fast inuti en flicka. Själva ejakuleringen (och därav the muscular contractions) utesluts och det blir därför ingen hangover period. Vi män behåller med andra ord våra naturligt höga testosteron- och dopaminnivåer. Finns lite mer läsning om the science här: http://www.reuniting.info/science/sex_in_the_brain

Med andra ord, tricket med att bli "tantrisk" är att sluta ejakulera (mao nofap 2.0) och att lära sig hur man kan knulla precis hur länge man vill och sedan gå därifrån glad och med en hård kuk.

Fatta att klara no fap 2.0 i flera månader! Det vill jag det

2015-05-28,20:07,
Inlägg: #16
RE: Kommer för fort
(2015-05-27,23:16)godsgift Skrev: Aah då förstår jag dig Hängtyr... Yes, det blir lite som edging fast inuti en flicka. Själva ejakuleringen (och därav the muscular contractions) utesluts och det blir därför ingen hangover period. Vi män behåller med andra ord våra naturligt höga testosteron- och dopaminnivåer. Finns lite mer läsning om the science här: http://www.reuniting.info/science/sex_in_the_brain

Med andra ord, tricket med att bli "tantrisk" är att sluta ejakulera (mao nofap 2.0) och att lära sig hur man kan knulla precis hur länge man vill och sedan gå därifrån glad och med en hård kuk.

Får du orgasm utan att ejakulera?
2015-05-29,01:49, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-29,01:51 av {2} godsgift.)
Inlägg: #17
RE: Kommer för fort
(2015-05-28,19:04)ångest101 Skrev: Fatta att klara no fap 2.0 i flera månader! Det vill jag det
Du har ju kommit väldigt långt inom detta redan. Skulle du vilja dela med dig av dina erfarenheter?

(2015-05-28,20:07)Cogo Skrev: Får du orgasm utan att ejakulera?
Yes, men inte som den vanliga 5 sekundersorgasmen där jag känner hur kuken pulserar och trycker ut sperma.
2015-05-29,02:18,
Inlägg: #18
RE: Kommer för fort
(2015-05-29,01:49)godsgift Skrev: Du har ju kommit väldigt långt inom detta redan. Skulle du vilja dela med dig av dina erfarenheter?

Yes, men inte som den vanliga 5 sekundersorgasmen där jag känner hur kuken pulserar och trycker ut sperma.

Långt vet jag inte, har bara kört vanlig no fap sedan nyår och ass work hehe. Men det ger resultat, både inom välmående och sängen

2015-05-31,16:09, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-31,16:25 av {2} Hängtyr.)
Inlägg: #19
RE: Kommer för fort
(2015-05-27,23:16)godsgift Skrev: Aah då förstår jag dig Hängtyr... Yes, det blir lite som edging fast inuti en flicka. Själva ejakuleringen (och därav the muscular contractions) utesluts och det blir därför ingen hangover period. Vi män behåller med andra ord våra naturligt höga testosteron- och dopaminnivåer. Finns lite mer läsning om the science här: http://www.reuniting.info/science/sex_in_the_brain

Med andra ord, tricket med att bli "tantrisk" är att sluta ejakulera (mao nofap 2.0) och att lära sig hur man kan knulla precis hur länge man vill och sedan gå därifrån glad och med en hård kuk.
Ja att ha sex utan att komma har jag ägnat mig åt i perioder med varierande framgång, dock är jag oftast efter det fantastiska extatiska sexet inte bara full av energi, ståkuk, livskraft och superman-tillstånd, är också delvis sexuellt frustrerad och otillfredsställd.

Jag vill bli f**king tillfredsställd ! Inte bara superman Smile

Har läst många berättelser om män som lärt sig att bli multiorgasmiska, att kunna komma flertalet gånger utan sprut och istället för att bli av med energin efter orgasmerna så blir den starkare, alltså att bli tillfredsställd av orgasmerna och full av livsenergi.

Alex Vartman och hans "The New Tantra" lär ut detta på sina kurser, har dock inte råd ännu att gå på dem då annat är prioriterat, som bjj, segling, jobb etc.

Tänkte att man kunde ta reda på hur man gör på egen hand för att nå till multiorgasmiskhet, nu har jag förstått av Golvmopp, Godsgift och Ångest101 att asswork är det som troligen gäller, att väcka området runt prostatan genom massage, avslappning och självmedvetenhet, grymt tacksam för de insikterna !!


"godsgift Skrev:
Du har ju kommit väldigt långt inom detta redan. Skulle du vilja dela med dig av dina erfarenheter?
Yes, men inte som den vanliga 5 sekundersorgasmen där jag känner hur kuken pulserar och trycker ut sperma."
(2015-05-29,02:18)ångest101 Skrev: Långt vet jag inte, har bara kört vanlig no fap sedan nyår och ass work hehe. Men det ger resultat, både inom välmående och sängen

Ni som jobbar med att heala röven/asswork, hur går ni till väga ?

Jag har insett detta så smått redan för några år sen och har ibland gjort massage på mig själv där bak efter att med duschen fräshat upp området Smile

Det har inte givit mig någon förmåga att knulla längre eller multiorgasmiskhet men det har tagit bort negativa känslor som tabu, homoassossiationer och känslan av orenhet. Har gjort mig mycket mer avslappnad med mig själv i kvinnligt sällskap och kåtare överlag.

Men alltså, nu handlar det om att fokusera mer på prostatan och massage av den. Hur fan kommer man åt den med sina fingrar ? stoppar man in fingrarna framifrån mellan benen så kommer man inte åt området ordentligt, bara fingertopparna som snuddar och det räcker inte för att utöva tillräckligt tryck.

Den bästa positionen och vinkeln jag hittills funnit är att ta handen bakom och trycka upp tummen och pressa den framåt mot prostatan, får bra tryck och träffar rätt, men det är förbannat obekvämt för hela armen och axeln rent ergonomisk att man inte står ut mer är nån minut..

Så vill ha lite tips om hur man ska göra vidare..

Haha, när jag skriver om det här och läser det sen så inser jag hur gayigt och galet o stört det måste låta för de flesta Smile
2015-05-31,16:21,
Inlägg: #20
RE: Kommer för fort
Så för att man pullar sitt anus så slutar det komma sperma när man får orgasm?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  No fap mer än 2 år men kommer för snabbt Taxi 2 1,227 2017-12-01,16:55
Senaste inlägg:: Doit
  Flickor som inte kommer Whynot 9 4,608 2017-03-25,00:10
Senaste inlägg:: Pienso
  Uthållighet / kommer dirr Räzer 8 3,865 2015-05-17,23:31
Senaste inlägg:: Hängtyr

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}