LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
På när man är tillsammans, off annars
2015-05-20,09:54,
Inlägg: #1
På när man är tillsammans, off annars
Yo, har ni någon erfarenhet av brudar som är helt på en när man är med dom men när man inte är med varandra så är hon helt off och inte hör av sig osv?

Vad kan det här bero på? Några tips angående detta?
2015-05-20,10:19, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-20,10:20 av {2} trollface.)
Inlägg: #2
RE: På när man är tillsammans, off annars
Det här har väl gåtts igenom rätt mycket i andra trådar med liknande fall.

Tjejen kanske bara är busy som fan, har ett aktivt liv och har helt enkelt inte tid att knappra på telefonen hela dagen. Svårt att ge något konkret också när du inte ger något exempel. Hör du av dig till henne och hon struntar i att svara? Eller du låter henne vara, men hon hör inte av sig?

Du får utveckla lite mer för att kunna ge något mer konkret.
2015-05-20,10:42, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-20,10:43 av {2} golvmopp.)
Inlägg: #3
RE: På när man är tillsammans, off annars
Tre scenarion som jag ser det, alla grundade helt i spekulation:

1. Hon får dick av någon annan vid sidan om men har fortfarande bekräfelsebehov, därav att hon inte är proaktiv gentemot dig, men fortfarande gullig när ni är tillsammans. Lösning: finns ingen. Back to the drawingboard och bättra på dig själv så att du inte blir någons side-bitch nästa gång.

2. Hon tycker om dig, men inte så pass mycket att hon vill ta initiativet med dig. Lösning: se ovan.

3. Hon tycker om dig, och är helt enkelt inte en tjej som brukar ta initiativ, eller så beror hennes "offness" på blyghet. Lösning: kötta på om du har lust.

Se det som en läxa till nästa gång: varje gång du försöker bättra på dig själv för att tilltala en specifik brud kommer du att misslyckas varje gång, eftersom din needyness och resultatsökande kommer att lysa igenom som spårljusammo. All självförbättring du gör görs för DIG SJÄLV, ingen annan. Until then, ride dis mufugga til the wheels fall off
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2015-05-20,13:18,
Inlägg: #4
RE: På när man är tillsammans, off annars
+1
2015-05-21,04:30,
Inlägg: #5
RE: På när man är tillsammans, off annars
Ojoj, måste intyga på att detta har blivit allt vanligare med hur tjejer är som ts beskriver

Händer väldigt ofta med tjejer jag träffat 1-3 gånger, börjar bli sne Big Grin
2015-05-21,09:17, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-21,09:22 av {2} Fiskarn.)
Inlägg: #6
RE: På när man är tillsammans, off annars
Utöver det som nämnts i tråden skulle det kunna bero på tjejens osäkerhet. Det är fine när ni träffas men att hon inte riktigt vet hur du känner för henne. Därav blir hon osäker, är off för att inte vill bli avvisad (om så är fallet). Jag får lite känslan att du är skön mot henne, ni har kul men att det saknas en sexuell upptrappning.

Har du varit tydlig att du är sexuellt intresserad av henne?
2017-07-16,23:46,
Inlägg: #7
RE: På när man är tillsammans, off annars
samma sak har hänt mig igen hahah¨
Jag som alltid föreslår att vi ska ses osv, tänkte backa rejält nu så får vi se hur det slutar


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Bli tillsammans med någon man inte bryr sig om Vetinte 5 2,986 2015-11-16,11:14
Senaste inlägg:: Vetinte

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}