LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Biffig kropp - respons?
2015-05-23,18:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-23,18:33 av {2} Set Theory.)
Inlägg: #1
Biffig kropp - respons?
Jag är uttråkad och känner för att dra igång ett gammalt klassiskt ämne. Hittade ingen tråd som fokuserade specifikt på muskler utan mer om utseende generellt, så därför startar jag en ny tråd.

Låter oss säga att vi har en normal snubbe, 183 cm, smal, en totalt average kropp som har helt normala sociala färdigheter. Hur tror ni tjejer kommer att reagera på om vi helt plötsligt trollar så att vår hjälte får en riktigt vältränad, muskulös och deffad kropp, kontra hur det gick för honom när han var normal till kroppen? Tänk i stil med Lazar Angelov, Zyzz, Ako Rahim osv. Kommer vår hjälte få ligga väldigt mycket mer och med bra hetare brudar eller kommer det att vara minimal förändring?

Vad är er personliga take on vikten av muskler och en vältrimmad kropp för att hooka brudar? Upplever ni det som att det ger väldigt mycket gratis med dessa förutsättningar eller är det snarare överskattat som fan?
2015-05-23,18:36, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-23,18:36 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #2
RE: Biffig kropp - respons?
Personligen tycker jag inte musklerna i sig ger dig överdrivet mycket, kanske mer på internet. De ger mer senare efter bruden är hookad så kan de bli sålda på ens kropp mer.
Däremot känner du dig starkare, mer maskulin och det påverkar din utstrålning garanterat.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-05-23,18:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-23,18:45 av {2} Set Theory.)
Inlägg: #3
RE: Biffig kropp - respons?
(2015-05-23,18:36)SvaMp_ Skrev: Personligen tycker jag inte musklerna i sig ger dig överdrivet mycket, kanske mer på internet. De ger mer senare efter bruden är hookad så kan de bli sålda på ens kropp mer.
Däremot känner du dig starkare, mer maskulin och det påverkar din utstrålning garanterat.

Det är ju den gamla "går det bättre för att man ÄR hetare eller för att man KÄNNER sig hetare". Jag tänker på mina personliga erfarenheter. Har en polare som är väldigt passiv och har, i ärlighetens namn, ganska kasst game, men han är rätt biffig. Brudar öppnar honom minst 2-3 gånger på en kväll samt att det dubbla antalet tjejer slänger iväg IOIs. Han får ligga med ca 4-6 nya tjejer per år. Jämför detta med mig eller andra vänner som är betydligt mer aktiva och får samma resultat som polaren.
2015-05-23,18:48,
Inlägg: #4
RE: Biffig kropp - respons?
Precis vad SvaMp_ sa. I sammanhang med mkt alkohol kommer man få mer invites från brudar som normalt skulle gilla en, dock kommer man också att skrämma iväg många brudar med en "alltför" maskulin utstrålning. Man kan väl sammanfatta med att det är en polariserande faktor, mer än ett mirakelmedel som hjälper allt. Ur PU-synpunkt är det mycket bättre att röra sig mot baseline (var bara inte överviktig eller ovårdad), och lägga krut på personlighetsaspekten. Gillar man att lyfta skrot gör man det för egen skull, inte för att kamma hem fler brudar.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2015-05-23,18:54, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-23,19:07 av {2} confused....)
Inlägg: #5
RE: Biffig kropp - respons?
Utan tvekan kommer han få ligga mer och troligt ha lättare att dra hetare brudar också , vissa brudar älskar såna kroppar.

Nu så hade jag inte Zyzz kropp men minns i slutet av tonåren och början av 20 åren när jag var vältränad och deffad, fick mycket mer uppmärksamhet ifrån brudar då än idag och ett gäng ligga möjligheter. Trots att jag hade social fobi, extremt osäker i mig själv "oskuld" och våga knappt prata med brudar. Nu så missa jag dom möjligheterna på grund av ovan nämnda orsaker. Men jag var extremt osäker i mig själv och våga inte ta sak fast brud ville sova med mig, lol.



Detta med looks dont mather är väldigt över hypat i PUA communityt. För att vissa som ser bra ut inte får ligga ändå, men alla dom fallen man hör om så har killen ifråga varit extremt blyg och dålig socialt. Ofta får dom snygga killarna chanser hela tiden men missar dom på grund av riktigt kasst game. Samt att vissa som ser dåliga ut är mer populära än dom som ser bra ut, men även här snackar vi extrem fall åt andra hållet och dom har långt över normalt game och riktigt duktiga socialt.


Med en zyzz kropp kommer du få ligg någon gång ibland enbart på grund av kroppen. Även om du inte kommer bli pimp enbart på kroppen och behöver då game också.


Kort och gott: Två killar med average Joe game , den ena helt otränad och den andra riktigt snygg och vältränad modell kropp med mycket muskler. Ganska givet så kommer den tränade få ligga mer.

(2015-05-23,18:45)Set Theory Skrev: Det är ju den gamla "går det bättre för att man ÄR hetare eller för att man KÄNNER sig hetare". Jag tänker på mina personliga erfarenheter. Har en polare som är väldigt passiv och har, i ärlighetens namn, ganska kasst game, men han är rätt biffig. Brudar öppnar honom minst 2-3 gånger på en kväll samt att det dubbla antalet tjejer slänger iväg IOIs. Han får ligga med ca 4-6 nya tjejer per år. Jämför detta med mig eller andra vänner som är betydligt mer aktiva och får samma resultat som polaren.

This. Så ser verkligheten ut. Muskler är inget magic pill men att ha riktigt snygg kropp gör det lättare.

Detta tar även RSD Tyler upp i något klipp. Ser man bra ut får man gratis ligg med jämna mellanrum, men du blir ingen player av enbart looks, då behövs game också.



Tror att jag aldrig i hela mitt liv stött på en riktigt vältränad och snygg kille som inte får några brudar alls. Även fast dom är blyga och osäkra så brukar dom få något ligg här och där, få flickvän osv. Jämför med en blekfet och ful kille som är blyg och osäker, så äre istället vanligt att dom är oskuld och har extremt svårt med tjejer.
2015-05-23,18:59,
Inlägg: #6
RE: Biffig kropp - respons?
(2015-05-23,18:45)Set Theory Skrev: Det är ju den gamla "går det bättre för att man ÄR hetare eller för att man KÄNNER sig hetare". Jag tänker på mina personliga erfarenheter. Har en polare som är väldigt passiv och har, i ärlighetens namn, ganska kasst game, men han är rätt biffig. Brudar öppnar honom minst 2-3 gånger på en kväll samt att det dubbla antalet tjejer slänger iväg IOIs. Han får ligga med ca 4-6 nya tjejer per år. Jämför detta med mig eller andra vänner som är betydligt mer aktiva och får samma resultat som polaren.

Yeah, det är frågan, han lär ju även känna sig mer bekväm när han får bättre social respons än nån som inte har kroppen.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-05-23,19:22,
Inlägg: #7
RE: Biffig kropp - respons?
(2015-05-23,18:45)Set Theory Skrev: Det är ju den gamla "går det bättre för att man ÄR hetare eller för att man KÄNNER sig hetare". Jag tänker på mina personliga erfarenheter. Har en polare som är väldigt passiv och har, i ärlighetens namn, ganska kasst game, men han är rätt biffig. Brudar öppnar honom minst 2-3 gånger på en kväll samt att det dubbla antalet tjejer slänger iväg IOIs. Han får ligga med ca 4-6 nya tjejer per år. Jämför detta med mig eller andra vänner som är betydligt mer aktiva och får samma resultat som polaren.

Det där är intressant, frågan är hur han ser ut i övrigt, är han lång, bra hållning, ser bra ut annars, hur är utstrålningen överlag.

Jag tänker iaf att jag tränar för min egen del, för att vårda min maskulinitet (låter gay men vet inte hur man ska uttrycka det) mer än att jag gör det för att få bitches.

Jag har alltid tränat mkt och tycker faen inte att jag fått mkt chicks på det föräns efter att man träffats ett tag, då är de oftast rätt hooked på ens kropp. Sen kanske jag inte visar upp mig tillräckligt vet inte.

Jag tror iaf mkt är maskulina utstrålningen musklerna kan ge, en biff med dålig hållning och allmänt sunkig tror jag inte får så mkt bara för sin massa, en kille med rak hållning, utstrålning, och lite definierade muskler är något annat.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-05-23,19:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-23,19:54 av {2} confused....)
Inlägg: #8
RE: Biffig kropp - respons?
(2015-05-23,18:59)TonightIsTheNight Skrev: Yeah, det är frågan, han lär ju även känna sig mer bekväm när han får bättre social respons än nån som inte har kroppen.

Påverkar säkert det med, men att dra den lösningen på allt med looks blir fel.


Finns många exempel på vältränade och snygga killar som är ganska blyga och osäkra och har dåligt självförtroende, men ändå får ligga någon gång ibland, har någon snygg flickvän i bagaget osv.




Detta jag skriver nedan är min uppfattning av det hela, och jag är så säker på det så jag ser det närmast som ett faktum att så här ligger det till.

För dom flesta killar, alltså avarage Joe med genomsnittligt game och sociala färdigheter så kommer utseende att påverka ganska mycket. Skillnaden på om du får knulla 4or eller 7or samt hur ofta du lyckas lägra brudar är helt enkelt i dom flesta fall hur snygg du är. Desto sämre social status, sociala färdigheter osv desto mer påverkar utseendet din framgång. Till en viss gräns, är du skit blyg och skit kass socialt så får du svårt även om du ser bra ut.

MEN, du kommer aldrig lägra dom riktigt snygga brudarna 8+ om du inte har bra game och sociala färdigheter, även fast du ser bra ut. Kanske undantag om du ser extremt bra ut både i ansiktet och kroppen och inte bara har zyzz kropp utan även modell ansikte på det.


Om vi istället går åt andra hållet och börjar snacka killar med över avarage sociala färdigheter och game så minskar istället klyftan och desto högre upp desto mer minskar den. Och börjar vi snacka killar långt över avarage som är riktigt duktiga socialt och har tight game. Då gör utseendet minimal skillnad.


Så i TS exempel, ja, det kommer göra tydlig skillnad.

Hade exemplet istället för en avarage Joe varit med en kille som har bra game och duktig socialt, så hade den extra muskel massan och snygga kroppan gjort liten skillnad.

(2015-05-23,19:22)SvaMp_ Skrev: Det där är intressant, frågan är hur han ser ut i övrigt, är han lång, bra hållning, ser bra ut annars, hur är utstrålningen överlag.

Jag tänker iaf att jag tränar för min egen del, för att vårda min maskulinitet (låter gay men vet inte hur man ska uttrycka det) mer än att jag gör det för att få bitches.

Jag har alltid tränat mkt och tycker faen inte att jag fått mkt chicks på det föräns efter att man träffats ett tag, då är de oftast rätt hooked på ens kropp. Sen kanske jag inte visar upp mig tillräckligt vet inte.

Jag tror iaf mkt är maskulina utstrålningen musklerna kan ge, en biff med dålig hållning och allmänt sunkig tror jag inte får så mkt bara för sin massa, en kille med rak hållning, utstrålning, och lite definierade muskler är något annat.

Nu så är väl inte dålig och sunkig hållning med odefinerade muskler att klassa som zyzz kropp.

Skillnad på en riktigt snygg vältränad kropp och en halvkass avarage gymmare är till väldigt stor del hållning, aesthetics och definerade muskler.
2015-05-23,19:34,
Inlägg: #9
RE: Biffig kropp - respons?
(2015-05-23,19:31)confused... Skrev: Påverkar säkert det med, men att dra den lösningen på allt med looks blir fel.

Håller med, tror på en växelverkan av faktorer s.a.s.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-05-23,19:40,
Inlägg: #10
RE: Biffig kropp - respons?
(2015-05-23,19:34)TonightIsTheNight Skrev: Håller med, tror på en växelverkan av faktorer s.a.s.

Jupp, och det många inte tänker på när man snackar looks är att det är inte slumpen som avgör att man tycker egenskaper på männsikor är snyggt eller inte.


Allt som har med bra utseende att göra = Tecken på starka och bra gener. Man kan läsa väldigt mycket i utseendet hos personer, speciellt i ansiktet.

Utseendet är till mångt och mycket en spegel på vilka gener du besitter.
2015-05-23,19:41,
Inlägg: #11
RE: Biffig kropp - respons?
(2015-05-23,19:22)SvaMp_ Skrev: Det där är intressant, frågan är hur han ser ut i övrigt, är han lång, bra hållning, ser bra ut annars, hur är utstrålningen överlag.

Jag tänker iaf att jag tränar för min egen del, för att vårda min maskulinitet (låter gay men vet inte hur man ska uttrycka det) mer än att jag gör det för att få bitches.

Jag har alltid tränat mkt och tycker faen inte att jag fått mkt chicks på det föräns efter att man träffats ett tag, då är de oftast rätt hooked på ens kropp. Sen kanske jag inte visar upp mig tillräckligt vet inte.

Jag tror iaf mkt är maskulina utstrålningen musklerna kan ge, en biff med dålig hållning och allmänt sunkig tror jag inte får så mkt bara för sin massa, en kille med rak hållning, utstrålning, och lite definierade muskler är något annat.


Ja, det vore väl lite löjligt att reducera all hans framgång till att han är biffig, det är inte min mening heller. Däremot är han själv väldigt öppen med att en stor andel av hans ligg som han har fått genom krogen har till stor del varit pga hans utseende/kropp. Just i hans fall så har han dock hela paketet vad gäller utseende, dvs bra klädstil, lång, solbränd, vårdat utseende, snyggt ansikte och bra skäggväxt. Han fick dock inte ligga lika mycket tidigare när han var en skinny bitch, då var det kanske 1-2 nya tjejer per år. Jag tycker personligen inte att hans beteende har förändrats nämnvärt förutom att han är aningen mer självsäker idag, men vi snackar väldigt liten förändring. Utstrålningen överlag är väldigt reserverad, han ler inte mycket, dansar aldrig och blir lätt osäker om man bara tittar på honom. När han snackar med tjejer, dvs tjejer som approachar honom, så är han ofta väldigt "söt-charmig". Han klarar av att ha en konversation med en tjej, brukar gå rätt smärtfritt, många leenden från bådas håll osv. men får han någon form av shit-test så blir han sänkt direkt och det kommer fucka resten av hans kväll (jag menar allvar). Det sker dock väldigt sällan att han blir testad av tjejer utifrån vad jag sett.

Kan absolut köpa det du skriver om maskulinitet och utstrålning.
2015-05-23,19:41,
Inlägg: #12
RE: Biffig kropp - respons?
Vi kan väl fastslå att pua communityt ibland åtminstone underskattar looks/body medan chode samhället överskattar det.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-05-23,19:46, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-23,19:47 av {2} Set Theory.)
Inlägg: #13
RE: Biffig kropp - respons?
(2015-05-23,19:41)TonightIsTheNight Skrev: Vi kan väl fastslå att pua communityt ibland åtminstone underskattar looks/body medan chode samhället överskattar det.

Helt klart, får samma känsla. Jag tror det beror mycket på de saker som confused drar upp angående att för average joes så har utseende större betydelse medan ju tightare game desto mindre blir marginalnyttan för varje extra kg muskel.
2015-05-23,19:50,
Inlägg: #14
RE: Biffig kropp - respons?
(2015-05-23,19:41)TonightIsTheNight Skrev: Vi kan väl fastslå att pua communityt ibland åtminstone underskattar looks/body medan chode samhället överskattar det.

Bra poäng!
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-05-23,19:51, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-23,19:51 av {2} confused....)
Inlägg: #15
RE: Biffig kropp - respons?
(2015-05-23,19:41)TonightIsTheNight Skrev: Vi kan väl fastslå att pua communityt ibland åtminstone underskattar looks/body medan chode samhället överskattar det.

Ja, det är en bra kortfattad sammanfattning.


Mycket är på grund av det jag skrev i inlägget ovan.

Med avarage Joe chodes samhällets point of view så är så fallet också. Han ser på dom runt sig och ser att dom snyggare killarna oftast får ligga mer och med hetare brudar än dom fula.


Medans i PUA communitys point of view blir man ofta matad med något vinklad marknadsföring för att ge chodes och fula hopp. Samt att i PUA communityt sitter folk ofta och kollar på och jämför med riktigt skillade och duktiga personer med tight game, där utseendet har minimal betydelse, jämfört med hos avarage Joe där det påverkar mycket.
2015-05-23,19:57,
Inlägg: #16
RE: Biffig kropp - respons?
Mer respons och lättare med 6or-8or. Ingen större skillnad öht med "topp-brudarna" där i stort sett allt handlar om socialt värde.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-05-23,21:15,
Inlägg: #17
RE: Biffig kropp - respons?
Mina 50 ören när det gäller att haffa 9-10:or är att det mest handlar om att vara en del av deras umgängeskrets/vara tillräckligt rik (eller i varje fall känna nån som är det), så man kan hänga på de feta klubbar och ev. sitta i VIP och spruta flaskor.

Att liksom köra sina 15st "cold approaches" på samma ställe där det finns gäng med dudes som dragit dit i Porsche, redan hoffat in brudar till sitt bord och där de flesta redan är tjenis med varandra är svårt även ifall du har ditt "shit together".

I övrigt? Klart brudar går igång som fan på en snygg fysik. Är väl bara att kika på nån av klippen där Zyzz hänger på Chatroulette om du är osäker.
Men där utstrålar han ju också jävligt mycket självförtroende och kombinerar det med lite "pajascharm" så där, genom att spänna sig på skoj och visa självdistans, som får vissa kvinnohjärnor att gå igång lite extra.

Sen som i princip varenda annan grej, så bör man över en viss sorts gräns vad gäller social kompetens och självförtroende också då det ju samtidigt finns gott om gymråttor som inte alls tar för sig och då kvittar det ju.
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2015-05-23,21:45,
Inlägg: #18
RE: Biffig kropp - respons?
Kollade lite av det, fan vad snygg han va alltså, nästan så man själv skulle kunna tänka sig...never mind.

Anyway, vilken av tjejerna tror ni är otrevligast? Jo såklart fattyn vid 5min.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-05-23,22:21,
Inlägg: #19
RE: Biffig kropp - respons?
hahaahahah ja, fattyn ska dissa han verkligen Big Grin

Those fattys. Har noterat det sambandat rent generellt med haters.

Desto fetare/fulare folk är, desto mer hatar dom och ska klanka ner på vältränade.

Desto lägre utbildning med kasst jobb folk har, desto mer ska dom klanka ner på välutbildade med bra jobb.

osv osv avundsjukan lyser igenom så jävla hårt.
2015-05-23,23:11,
Inlägg: #20
RE: Biffig kropp - respons?
(2015-05-23,21:15)Bruno Skrev: Mina 50 ören när det gäller att haffa 9-10:or är att det mest handlar om att vara en del av deras umgängeskrets/vara tillräckligt rik (eller i varje fall känna nån som är det), så man kan hänga på de feta klubbar och ev. sitta i VIP och spruta flaskor.

Att liksom köra sina 15st "cold approaches" på samma ställe där det finns gäng med dudes som dragit dit i Porsche, redan hoffat in brudar till sitt bord och där de flesta redan är tjenis med varandra är svårt även ifall du har ditt "shit together".

I övrigt? Klart brudar går igång som fan på en snygg fysik. Är väl bara att kika på nån av klippen där Zyzz hänger på Chatroulette om du är osäker.
Men där utstrålar han ju också jävligt mycket självförtroende och kombinerar det med lite "pajascharm" så där, genom att spänna sig på skoj och visa självdistans, som får vissa kvinnohjärnor att gå igång lite extra.

Sen som i princip varenda annan grej, så bör man över en viss sorts gräns vad gäller social kompetens och självförtroende också då det ju samtidigt finns gott om gymråttor som inte alls tar för sig och då kvittar det ju.

Yea, enormt mycket av Zyzz framgång med damer IRL (inte uppmärksamhet på internet) var pga hans enorma självsäkerhet (kombinerat med hans kropp), en självsäkerhet som troligt ofta kom ifrån att vara ordentligt koksad.

En random osäker roidad snubbe som inte har den "utstrålningen" och som du kallar "pajascharm" skulle inte locka till sig i närheten så mycket. Känner rätt många roidare myself som inte direkt glider på en räkmacka när det kommer till flickor.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}