LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Det här med sms
2015-05-30,18:13,
Inlägg: #1
Det här med sms
Detta händer titt som tätt för mig med diverse olika tjejer:

Tjej och jag smsar några st sms fram o tillbaka. Jag avslutar konversationen genom att inte svara på hennes senaste sms om hon inte skriver någon fråga eller något som uppenbart kräver ett svar.

Jag hör av mig några dagar senare men då svarar inte hon. Oftast blir det att jag hör av mig igen efter ett tag (en vecka senare kanske) och då svarar hon och är på som fan.

Blir de så påverkade av att jag inte svarade först och då ska "ge igen" eller vadå? Kan ju naturligtvis vara så att jag är tråkig att smsa med också. Men är det en vanlig grej att tjejer "ger igen" på detta vis eller har jag bara haft otur och träffat på en del knäppisar?
2015-05-30,19:03,
Inlägg: #2
RE: Det här med sms
(2015-05-30,18:13)kball Skrev: Detta händer titt som tätt för mig med diverse olika tjejer:

Tjej och jag smsar några st sms fram o tillbaka. Jag avslutar konversationen genom att inte svara på hennes senaste sms om hon inte skriver någon fråga eller något som uppenbart kräver ett svar.

Jag hör av mig några dagar senare men då svarar inte hon. Oftast blir det att jag hör av mig igen efter ett tag (en vecka senare kanske) och då svarar hon och är på som fan.

Blir de så påverkade av att jag inte svarade först och då ska "ge igen" eller vadå? Kan ju naturligtvis vara så att jag är tråkig att smsa med också. Men är det en vanlig grej att tjejer "ger igen" på detta vis eller har jag bara haft otur och träffat på en del knäppisar?

Som jag ser det.

- Du styr inte upp konvon mot någon träff och hon orkar helt enkelt inte svara

-Mest troligt iom att hon svarar nästa gång (Hon hann inte svara på smset, hade en skitdag etc etc)
Stay calm and play some beerpong
2015-05-30,20:23,
Inlägg: #3
RE: Det här med sms
Ja jag har märkt ofta att de tar åt sig, blir helt off sen för att visa sig vara den dominanta poolen i dynamiken, även fast det var en själv som lämnade konvon, men men det brukar alltid ge med sig efter ett tag
2015-05-31,02:35, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-31,02:39 av {2} golvmopp.)
Inlägg: #4
RE: Det här med sms
Såvida du inte är ett retard som tokspammar fem SMS på raken regelbundet eller förklarar din eviga kärlek till ditt hjärtas dam efter ett par meddelanden så spelar det ingen större roll vad du skriver - majoriteten av arbetet sker innan du börjar kommunicera via SMS genom hur du faktiskt beter dig IRL. Om tjejen flejkar eller beter sig skumt KAN det vara ett shittest och/eller försök till frame takeover - i vilket fall du bara ignorerar hennes skit och tutar och kör - men mestadels beror negativ respons på att ditt game inte är tillräckligt tight innan du plockar hennes nummer. Ger du ett gott intryck IRL kommer du undan med mord på SMS-planet. Är du en cool dude när du raggar upp henne och lägger en massa lösa trådar vid uppraggningen du lätt kan spinna vidare på genom korta catch-phrases via text kan du lätt eskalera din konversation med henne baserat på hur pass bra respons du får från henne. (Responsen kan ju bero på saker utanför din kontroll också - död hund, fick sparken, IG på tentan - i vilket fall inget game hjälper om bruden har BESTÄMT sig för att må kasst, och särskilt inte om du inte gett ett gott första intryck hos henne.)
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}