LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Alpha Brain tabs
2015-07-19,00:36,
Inlägg: #1
Alpha Brain tabs
Något nytt som heter alpha brain som tydligen ska öka detta

■ Improvements in Verbal Memory

■ Increases in Processing Speed

■ Improvements in Peak Alpha (Flow State)

https://www.onnit.com/clinical-studies/a...cal-trial/
https://www.onnit.com/alphabrain/

Någon som provat??
2015-07-19,01:52,
Inlägg: #2
RE: Alpha Brain tabs
Nope men rent generellt så luktar det "im here to make money of your obsessions", det funkar säkert men med största sannolikhet marginellt. I slutändan så handlar det som det mesta om en avvägning i cash vs ev utfall.
2015-07-25,10:42,
Inlägg: #3
RE: Alpha Brain tabs
There are no magic pills.

If you want something you gotta work for it.
2015-07-25,14:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-07-25,14:17 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #4
RE: Alpha Brain tabs
Tror mer på mindfulness meditation i så fall. Såg nåt avsnitt av vetenskapens värld förut där de drog upp en studie på mindfulness praktikanter, där några månader regelbunden mindfulness (3 månader, tror jag) ökade hjärnans bearbetningshastighet med 10 % i det fallet.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-07-25,19:28,
Inlägg: #5
RE: Alpha Brain tabs
Boken the happiness hypothesis går mkt in på meditation med och det är grymt mycket forskning som backar upp de positiva effekterna av meditation för inlärningsförmågan, skapa nya nervvägar osv.
Extreme Living
Never complain - never explain
2015-07-25,19:31,
Inlägg: #6
RE: Alpha Brain tabs
(2015-07-25,19:28)Ragnarök Skrev: Boken the happiness hypothesis går mkt in på meditation med och det är grymt mycket forskning som backar upp de positiva effekterna av meditation för inlärningsförmågan, skapa nya nervvägar osv.

Jag har för mig arbetsminnet blir bättre också.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-09-25,13:38,
Inlägg: #7
RE: Alpha Brain tabs
(2015-07-25,19:31)TonightIsTheNight Skrev: Jag har för mig arbetsminnet blir bättre också.

Onnit är tvungna att välja naturliga råvaror för att produkten ska klassas som kosttillskott och inte läkemedel. Därför ger den också väldigt begränsad effekt. Jag rekommenderar att du testar svenska alphabrain där tillverkarna inte har kompromissat alls med innehållet.
Om du provat Onnits Alphabrain så kommer du märka dramatiska skillnader i effekt men även mycket mindre biverkningar eftersom komponenterna i alphabrain.eu's alphabrain är lika rena som vilket läkemedel som helst . Onnit tvingas använda naturliga källor som sagt vilket betyder växtextrakt med en massa biprodukter.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Alpha Fuel XT och liknande? Rednales 0 1,118 2015-02-15,01:24
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}