LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
She's mad bro
2015-08-01,03:10,
Inlägg: #1
She's mad bro
Varit nyfiken på en 30+ åring milf som kör på samma gym ibland. Snygg kropp o kvinnlig av sig. Så jag tog möjligheten att skriva till henne på FB(3 gemensamma vänner). Men jag är ju inte den som öppnar på ett "average" stil, men frågan är om min meddelande råka vara lite för harsh, have a look:

Jag:
E du Wonderwoman lr bara fejk??

Hon:
Fejk? På vilket sätt då

Jag:
All natural lr Anna Bola

Hon: (wtf happend here)
Vet du vad du får gärna komma fram på gymet o prata istället. Då kan jag berätta för dej vad jag gått igenom då kanske du kan säga att jAg är en kämpe istället för vara otrevlig. Anser ditt meddelande sjukt förnedrande och blev väldig ledsen.
Jag sliter hårt och om du tycker de är kul skicka till okända om man heter "anna bola" bör du nog ändra ditt sätt. Har aldrig tagit en endast drog i hela mitt liv. Ha en bra kväll! Hoppas du kan va lika charmig på gymet. Om inte annat så kan du ju fråga våra tre gemensamma vänner om mig och vilken jäklar bra tjej jag är!

Jag:
klockren novell Wink du kunde ana vem jag är trots allt. nono du e den jag frågar helst, imponerad av din expression. du e ju kinda confidence boosted

Hon:
Ok kan köpa det men var varsam med vad du skriver, jag blev ledsen av att du trodde jag gick på preparat. Var snäll och hederlig så ses vi på gymet!

Jag:
Det e ditt uppdrag o hålla mig hederlig biff. Jobbar på det Wink

Hon:
Har inget uppdrag. Du får nog jobba för vad du smutskasta mig ikväll för sorry inte min energi
-

Svarade inte på hennes sista meddelande för jag hade a lay hos mig men nästa dag öppnar jag meddelande och märker att hon har blockat mig OCH PÅ INSTAGRAM som jag aldrig ens nämt för henne.

Any thoughts ??......so funny Tongue
2015-08-01,04:25,
Inlägg: #2
RE: She's mad bro
Kanske inte bästa openern haha. Du satte dig själv i ett hörn från ruta 1, vore bättre o ta det face2face istället om ni ändå är runt varandra på gymmet. Men ah, easier said than done.
2015-08-01,04:50,
Inlägg: #3
RE: She's mad bro
U right vi kommer säkert ses på gymmet men hon har blockat mig cause I made her head explode, hur fan ska fan ska man behärska sig vidare. Got mirakel tips ?

Måste lätta hennes kvinnodamp volym Dodgy
2015-08-01,07:48,
Inlägg: #4
RE: She's mad bro
Lol hon e ju helt efter sig
2015-08-01,08:04,
Inlägg: #5
RE: She's mad bro
Well hon har ju uppenbara primal issues. Överreagerar och berättar också att hon haft jobbig uppväxt eller whatever. En high value girl hade bara skitit i att svara, inte gått bananas o tagit det så hårt.

Men ditt sätt att börja skriva till någon du är intresserad av är ju helt cp. Aspberger varning deluxe. Börjar med att nervärdera henne och sen helt oförstående till att hon blir arg. Snacka om lack of empathy and presence. Försökte du stå ut från mängden genom att skriva så eller vad var tanken?
2015-08-01,16:56, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-08-01,16:57 av {2} Sex Intelligence.)
Inlägg: #6
RE: She's mad bro
Min tanke var att skojja till det, come on alla gym freaks skojar om bola så nej hade inga avsikter på att förnedra henne. Hon kunde dock inte hantera mitt vassa skämt.
2015-08-01,17:35,
Inlägg: #7
RE: She's mad bro
(2015-08-01,16:56)Sex Intelligence Skrev: Min tanke var att skojja till det, come on alla gym freaks skojar om bola så nej hade inga avsikter på att förnedra henne. Hon kunde dock inte hantera mitt vassa skämt.


Hehe jag upplever det annorlunda, , i min personliga erfarenhet så brukar dom som tränat flera år och skaffat vältränad kropp naturligt bli sura när dom blir bola anklagade eller misstänkta. Dom som inte tränar så seriöst och dom som faktiskt tar anabola brukar skojja om det medans dom som tränat seriöst länge och fått bra resultat naturligt ogillar när folk tar deras hårda arbete ifrån dom.

Men ja helt klart över reagera hon i klassisk brud anda.
2015-08-02,04:34,
Inlägg: #8
RE: She's mad bro
Äh bara snacka med na på gymmet som om inget hänt, jevla trams o blocka o skit.
2015-08-02,13:58,
Inlägg: #9
RE: She's mad bro
Var 100% som du brukar vara, på gymmet.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-08-02,19:31,
Inlägg: #10
RE: She's mad bro
Om vi säger så här.. Vad hade du sagt till henne när du går fram och pratar med henne på gymmet?

"Tjena, är du fejk eller anna bola?" ggwp!

"Tja, sett att du tränar ofta här, du har fin form!" lite bättre kanske..
2015-08-03,17:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-08-03,17:13 av {2} Sex Intelligence.)
Inlägg: #11
RE: She's mad bro
Jo jag hör er, men jag kan inte vrida tillbaka tiden för o ändra heller.

Men fuck hela grejen har blivit större nu, hon har tydligen skrivit till 2 av våra gemensamma vänner o freakat ur om mig. Dessvärre till gymmets reception med, allvarligt hon har ballat ur.

Både min polare o killen från receptionen står på min sida, vi snackade om de igår om va det e för fel på henne egentligen Sleepy
2015-08-03,18:08,
Inlägg: #12
RE: She's mad bro
Hahahah psykfall. skit i henne. /ignore bara.
2015-08-06,01:02,
Inlägg: #13
RE: She's mad bro
(2015-08-03,17:13)Sex Intelligence Skrev: Jo jag hör er, men jag kan inte vrida tillbaka tiden för o ändra heller.

Men fuck hela grejen har blivit större nu, hon har tydligen skrivit till 2 av våra gemensamma vänner o freakat ur om mig. Dessvärre till gymmets reception med, allvarligt hon har ballat ur.

Både min polare o killen från receptionen står på min sida, vi snackade om de igår om va det e för fel på henne egentligen Sleepy

En emotionellt hälsosam person hade bara gått vidare med sitt liv, hon verkar störd
2015-08-06,01:14, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-08-06,14:55 av {2} Sex Intelligence.)
Inlägg: #14
RE: She's mad bro
Första gången jag ser henne efter skiten och jag tränar som om jag inte ser henne. sitter o vilar under rep, ser henne komma mot mej och hon frågar neutralt om det är jag från FB chatten.

Svarar ja och hon går ner med knä o är rätt nära mig. Hon babblade om att de inte är okej att skriva sånt o att hon har barn o haft tufft liv...bla bla.

Jag sa att om hon skulle säga anabola till mej skulle jag tagit det som komplimang ist för att laka ur o sa att de inte var för att förnedra direkt. Hon blev kinda cool men hade den där hårda lärarinna blicken på mig, blev lugnt o okej så hon går sin väg.
-
Vilken alpha kvinna va, satte mej på plats Big Grin
2015-08-06,08:22,
Inlägg: #15
RE: She's mad bro
Ragga!
2015-08-06,11:49, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-08-06,11:51 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #16
RE: She's mad bro
(2015-08-01,03:10)Sex Intelligence Skrev: Varit nyfiken på en 30+ åring milf som kör på samma gym ibland. Snygg kropp o kvinnlig av sig. Så jag tog möjligheten att skriva till henne på FB(3 gemensamma vänner). Men jag är ju inte den som öppnar på ett "average" stil, men frågan är om min meddelande råka vara lite för harsh, have a look:

Jag:
E du Wonderwoman lr bara fejk??

Hon:
Fejk? På vilket sätt då

Jag:
All natural lr Anna Bola

Hon: (wtf happend here)
Vet du vad du får gärna komma fram på gymet o prata istället. Då kan jag berätta för dej vad jag gått igenom då kanske du kan säga att jAg är en kämpe istället för vara otrevlig. Anser ditt meddelande sjukt förnedrande och blev väldig ledsen.
Jag sliter hårt och om du tycker de är kul skicka till okända om man heter "anna bola" bör du nog ändra ditt sätt. Har aldrig tagit en endast drog i hela mitt liv. Ha en bra kväll! Hoppas du kan va lika charmig på gymet. Om inte annat så kan du ju fråga våra tre gemensamma vänner om mig och vilken jäklar bra tjej jag är!

Jag:
klockren novell Wink du kunde ana vem jag är trots allt. nono du e den jag frågar helst, imponerad av din expression. du e ju kinda confidence boosted

Hon:
Ok kan köpa det men var varsam med vad du skriver, jag blev ledsen av att du trodde jag gick på preparat. Var snäll och hederlig så ses vi på gymet!

Jag:
Det e ditt uppdrag o hålla mig hederlig biff. Jobbar på det Wink

Hon:
Har inget uppdrag. Du får nog jobba för vad du smutskasta mig ikväll för sorry inte min energi
-

Svarade inte på hennes sista meddelande för jag hade a lay hos mig men nästa dag öppnar jag meddelande och märker att hon har blockat mig OCH PÅ INSTAGRAM som jag aldrig ens nämt för henne.

Any thoughts ??......so funny Tongue

Helt ärligt mina thoughts:

Hon beter sig som en vuxen människa, och säger vad hon känner.

Du beter dig som ett gameskadat cp.

Hon säger åt dig att du gärna får komma och prata med henne irl, dvs en vettig tjej som är trevlig mot folk som börjar prata med henne och välkomnar det. Du tror du behöver komma med random halvt nervärderande comments för att få hennes uppmärksamhet.
Också måste jag säga att hon verkar rätt osäker som tar åt sig så av det du skriver, och investerar så mycket direkt av en kommentar.

Men men, be a man, börja prata med henne irl.

Btw, alla vi skadas av denna skit, inget ovanligt med det. Mvh
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-08-06,12:18,
Inlägg: #17
RE: She's mad bro
Agree på Svamp, fortsätt bara prata med henne normalt och visa att du är en vettig och charmig kille. Även om hon gått lös på dig med sina comments etc så är det hursomhelst mycket bättre än om hon inte sagt nåt alls (diss på riktigt). Hon har juinvesterat rätt mkt även om era konversationer inte varit så lyckade ^^
2015-08-13,13:38, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-08-13,13:41 av {2} ångest101.)
Inlägg: #18
RE: She's mad bro
Du har ju världens läge nu, om du kan lägga allt tjafs åt sidan och gå fram och prata med henne om exakt vadsomhelst. Du visar ett bra självförtroende om du kan stå för dina "misstag" och skaka av dig dom, inte be om ursäkt men inte göra en sak av det. Förmedla attityden "jaja jag var en idiot, när äter vi lunch?"

Uppdatera gärna hur detta går
2015-08-13,14:56,
Inlägg: #19
RE: She's mad bro
(2015-08-06,12:18)Cogo Skrev: Agree på Svamp, fortsätt bara prata med henne normalt och visa att du är en vettig och charmig kille. Även om hon gått lös på dig med sina comments etc så är det hursomhelst mycket bättre än om hon inte sagt nåt alls (diss på riktigt). Hon har juinvesterat rätt mkt även om era konversationer inte varit så lyckade ^^

+1
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-08-13,23:32,
Inlägg: #20
RE: She's mad bro
Jo detta kan bli intressant, har dock ännu inte hookat upp henne på gymmet än, bara sett från långt håll o då ger hon ett ganska bestämt blick innan hon vänder sig.

Glöm inte nu att jag e blockad från henne på fb/insta, men whatever Smile


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}