LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Angående utländska tjejer
2015-08-14,01:36, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-08-14,01:45 av {2} ångest101.)
Inlägg: #1
Angående utländska tjejer
Som vi alla vet verkar invandrare alltid söka sig till varandra, lär man känna en kommer det 10 på köpet. Har själv varit ihop med en ryska många många år vilket gjorde att man automatiskt träffade många av hennes typ. Som singel har jag träffat säkert hälften utländska tjejer, och det känns som att nästan alla har något gemensamt. Nu tänker många säkert "i slutet av dagen är det samma sak, samma gejm funkar"

Det jag menar är att man kan hoppa över mycket "skitsnack" med utländska tjejer och ta genvägar. Det blir nästan aldrig något krig med dom om alpha-rollen utan det är precis som att dom går med på att vara undergivna från början. Detta är egenskaper som jag värdesätter högt. Man känner sig helt enkelt mer manlig när man inte behöver prata så mycket känslor med dom utan kan gå från A till B mycket fortare, alltså inte bara sex utan allmänt. Dom svarar helt enkelt bättre på ett primitivt beteende? Dom skiter i vilken film som är bäst, åsikter om bögar, varför det är si och varför det är så. Filosofi-grejjer och liknande verkar helt ointressant utan istället lägger dom krut på familj,trygghet,pengar,överlevnad mer

Nästan alla är kaxigare är svenska tjejer, detta verkar även göra att dom är mer säkra efter vad dom söker. Alltså testar hårdare för att få det dom vill, men när dom väl hittar en kille dom gillar verkar dom acceptera att gå underlägsna instant typ. Väldigt attraktivt.

Hela synen på man vs kvinna känns mer old school, och det förvånar mig. Borde inte även utländska tjejer förstå att dom kan klara sig själva och höja upp ribban till oss? Bli smittade av feminism osv? Känns inte så
Det känns som att mannen fortfarande har mer respekt från kvinnor iaf sett från östeuropa, och jag gillar verkligen det.

Har observerat en del från krogen också, nästan alltid kommer dom i gäng och isolerar sig på sin kant, folk verkar ha svårt att komma in på dom ute, ofta pga att dom är så kaxiga.

Vad tycker ni om detta? Är jag för enkelspårig? Håller ni med?
Någon som satsar mer på utländska tjejer t.om kanske?


Alla dessa tankar kommer egentligen bara av rädslan att behöva flytta från Sverige i framtiden med tanke på att det snart inte verkar vara skillnad mellan man och kvinna här?

2015-08-14,02:45,
Inlägg: #2
RE: Angående utländska tjejer
Indeed, jämför man med en svensk tjej o en utländsk är skillnaden jävligt stor.
Klickar mer med utländska, men svenska tjejer är väldigt tillbakadragna gentemot mej. Har nog att göra med min player stil o utländska ursprung perhaps
2015-08-14,05:12,
Inlägg: #3
RE: Angående utländska tjejer
"Utländska tjejer" kan betyda allt från Norge till Sudan. Men du verkar mest syfta på Östeuropa. xD
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-08-14,10:06, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-08-14,10:15 av {2} ångest101.)
Inlägg: #4
RE: Angående utländska tjejer
(2015-08-14,02:45)Sex Intelligence Skrev: Indeed, jämför man med en svensk tjej o en utländsk är skillnaden jävligt stor.
Klickar mer med utländska, men svenska tjejer är väldigt tillbakadragna gentemot mej. Har nog att göra med min player stil o utländska ursprung perhaps

Jag klickar oxkså mycket bättre med utländska tjejer och det stör mig på 1 sätt. Vart är du ifrån? Upplever du stor skillnad alltså att utländska brudar blir mer kåta när du kör "player stilen" och svenska tjejer?
Kan du ge något exempel om.du orkar?

Rent allmänt verkar dom mer öppna att prata med främlingar osv, fan ryska tjejer är så jävla sexiga också pga deras kindben eller något sitter annorlunda. "höga kinder" typ. Lika serb tjejer också så jävla sexiga

Aldrig fått trubbel och problem med kusiner,brorsor och sånt än iaf.



(2015-08-14,05:12)TonightIsTheNight Skrev: "Utländska tjejer" kan betyda allt från Norge till Sudan. Men du verkar mest syfta på Östeuropa. xD

Hahah var trött när jag skrev detta
Men ja precis, det är öst jag vill åt

2015-08-14,10:27, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-08-14,11:18 av {2} ångest101.)
Inlägg: #5
RE: Angående utländska tjejer
(2015-08-14,10:16)Toledo Skrev: Hmm. Har aldrig varit med någon som inte är "svensk". Konstigt nog. Det är nog limited belief att jag tror att de är svårare generellt sett och mer tillbaka dragna p.g.a religion kultur osv. Känns som svenskar kan vara riktigt slampiga och att det är mycket mer accepterat i sverige än exempelvis Ryssland eller Bolivia.

Vet att du sa det förut, det förvånande mig mycket. Du märker väl stor skillnad när du är i Bolivia att folk är mer tillmötesgående mot randoms osv? Men du tänkte väl säkert "nu vill jag knulla, och då är svenska tjejer mer lösaktiga" för det måste ju vara en sanning att svenska tjejer särar lättare och fortare

Att det är svårare att ligga med dom är sant (tror jag) (utländska alltså) men att fort få igång en hetsig diskussion går på 0-tid och man känner dom oftast gillar det genuint att prata med randoms

Var lika när man körde AA-programmet och gjorde dom drillsen med humor, måste ha öppnat kanske 600-800 tjejer och nästan alltid
Svensk = Öhh cp eller?
Utländsk = följdfrågor, varför cp:ar du dig,hur länge har du osv


Fun fact

Ryssar har överlag ett förakt mot homosexuella har jag märkt. Fråga mig inte varför men så är det iaf som fan. Minns när en vän kom ut som bisexuell, då försökte exet och hennes väninna förbjuda mig och övertala mig att sluta umgås med honom och var upprörda.

Anledningen = han kunde påverka mig eller försöka med något

Sånt där är så jävla kul och det var lika med nästan allt som var lite avvikande. Är folk homo,deprimerad,utbränd,sönderstressad det var precis som att allt stoppas i samma fack som "konstig människa dåligt"
Nästan lite skrämmande, men samtidigt gillar jag detta beteende som fan primitivt som helvete.

2015-08-14,11:34,
Inlägg: #6
RE: Angående utländska tjejer
Har tänkt skriva en bloggpost om detta.

Lite OT kanske men jag är på väg att förlora all min entitlement med svenska tjejer. En blond svensk HB9 är helt out of the question för mig nu. Helt annan grej med utländskor, och majoriteten av mina lays är med utländskor (eller en handfull 2:a gen invandrare).

Håller med er, svenskor och utländskor är som natt och dag, får sån sjukt mycket bättre respons med de senare, och bättre, våldsammare dominanssex. Ja, jo, det är ju trevligt, men man bor ju ändå i Sverige, omringad av snygga svenskor. Man vill ju gärna ha en del av den kakan. Man hör att svenskor är jätteslampiga men det har jag fan aldrig märkt av.

Jag går och grubblar över detta och har många frågor. Var går det fel nånstans? Ser jag för svensk ut för svenskor, dvs opposites attract? Ligger svenskor bara med kriminella invandrare eller tuffa muskelberg? Är det bara tinder som gäller idag och framstår man som cp om man raggar IRL? Slampar svenskorna mest utomlands och är det då kanske samma grej som gäller för utländskor när de kommer hit?

Hur som helst så börjar jag tröttna på svenskorna när man har det så mycket bättre med utländskor. Känner mig mycket mer manlig med dem och det blir en bra relationsdynamik ända från början.
Jag förstår dock att det mesta av detta sitter i ens eget huvud
2015-08-14,11:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-08-14,12:02 av {2} Beerpong.)
Inlägg: #7
RE: Angående utländska tjejer
Kan dra mina egna paralleller och det är att när jag var i Usa för några år sedan på en hemmafest så var det x antal tjejer som gick fram och öppnade upp (kan iofs även vara att många på den festen kände varandra) Men har även liknande paralleller från tex Tyskland där en tyska gick fram till mig på flygplatsen och sa hej, även i Aruba kom en tjej fram och sa hej och undrade var jag kom ifrån dessa var mellan Hb7-Hb9 här i Sverige är det mer att man får blickar och ett leende från ca Hb7:or. Har varit någon enstaka gång som en Hb9 faktiskt har kommit fram här i Sverige och sagt hej. Vet även en gång då en Hb8 kom fram och frågade om jag kände xx. Men jag tycker personligen att utländska tjejer är mer framåt och vågar ta initiativ till första kontakt.

(2015-08-14,11:34)TrailBlazer Skrev: Har tänkt skriva en bloggpost om detta.

Lite OT kanske men jag är på väg att förlora all min entitlement med svenska tjejer. En blond svensk HB9 är helt out of the question för mig nu. Helt annan grej med utländskor, och majoriteten av mina lays är med utländskor (eller en handfull 2:a gen invandrare).

Håller med er, svenskor och utländskor är som natt och dag, får sån sjukt mycket bättre respons med de senare, och bättre, våldsammare dominanssex. Ja, jo, det är ju trevligt, men man bor ju ändå i Sverige, omringad av snygga svenskor. Man vill ju gärna ha en del av den kakan. Man hör att svenskor är jätteslampiga men det har jag fan aldrig märkt av.

Jag går och grubblar över detta och har många frågor. Var går det fel nånstans? Ser jag för svensk ut för svenskor, dvs opposites attract? Ligger svenskor bara med kriminella invandrare eller tuffa muskelberg? Är det bara tinder som gäller idag och framstår man som cp om man raggar IRL? Slampar svenskorna mest utomlands och är det då kanske samma grej som gäller för utländskor när de kommer hit?

Hur som helst så börjar jag tröttna på svenskorna när man har det så mycket bättre med utländskor. Känner mig mycket mer manlig med dem och det blir en bra relationsdynamik ända från början.
Jag förstår dock att det mesta av detta sitter i ens eget huvud

Jag får betydligt fler blickar från damer när jag ändrade min klädstil till mer exklusivt. Instoppad skjorta av tex Hugo Boss, armani you get the drift. Ett par chinos eller byxor till, en najs klocka som ligger runt prislappen 5000 samt ett par sneakers till (För lite mer casual) feeling. Kan vara i min imagination men det är även när jag har gått klädd så som samtliga apporaches från damer på fyllan har skett.
Stay calm and play some beerpong
2015-08-14,13:27,
Inlägg: #8
RE: Angående utländska tjejer
(2015-08-14,11:34)TrailBlazer Skrev: Har tänkt skriva en bloggpost om detta.

Lite OT kanske men jag är på väg att förlora all min entitlement med svenska tjejer. En blond svensk HB9 är helt out of the question för mig nu. Helt annan grej med utländskor, och majoriteten av mina lays är med utländskor (eller en handfull 2:a gen invandrare).

Håller med er, svenskor och utländskor är som natt och dag, får sån sjukt mycket bättre respons med de senare, och bättre, våldsammare dominanssex. Ja, jo, det är ju trevligt, men man bor ju ändå i Sverige, omringad av snygga svenskor. Man vill ju gärna ha en del av den kakan. Man hör att svenskor är jätteslampiga men det har jag fan aldrig märkt av.

Jag går och grubblar över detta och har många frågor. Var går det fel nånstans? Ser jag för svensk ut för svenskor, dvs opposites attract? Ligger svenskor bara med kriminella invandrare eller tuffa muskelberg? Är det bara tinder som gäller idag och framstår man som cp om man raggar IRL? Slampar svenskorna mest utomlands och är det då kanske samma grej som gäller för utländskor när de kommer hit?

Hur som helst så börjar jag tröttna på svenskorna när man har det så mycket bättre med utländskor. Känner mig mycket mer manlig med dem och det blir en bra relationsdynamik ända från början.
Jag förstår dock att det mesta av detta sitter i ens eget huvud

Härligt att du känner igen dig så bra, och det är ju som du säger "vad ska man Göra?" Man dras ju till det man dras till och jag börjar nästan fundera på att köra all in på utländska tjejer. Det måste finnas en anledning att jag har roligast med dom, det går väl med svenska tjejer också, men man känner sig manligare med utlänska.

Varför känner man sig mer manlig tror du?

Jag tror iaf det är för dom oftast är mer undergivna och tydligare gränser mellan man/kvinna. För att dra ett exempel som känns väldigt tydligt.

En ryss jag känner dejtar bara ryskor och det är alltid samma sak med dom, man sätter sig i soffan och dom serverar. Dom vill tammefan servera och känna sig kvinnliga på ett helt annat sätt, hmm känns som detta sitter mycket i mitt huvud och det är en del fördomar nu, men någon sanning ligger det i detta.

Tyvärr slutade det lika för både mig och honom (båda hade långa förhållanden) ryskorna vart svensk-ifierade och började whina allt mer och mer.

Vill inte vara en mansgris i framtiden, men det är så vackert med tjejer som naturligt är undergivna, lugna och trygga, inget skrik&gap

Har flera gånger försökt "forma" tjejer till att bli såhär, men har dom det inte naturligt går det inte. Dom måste vilja vara sådär eller vara uppfostrade på ett speciellt vis.

2015-08-14,13:38,
Inlägg: #9
RE: Angående utländska tjejer
(2015-08-14,11:34)TrailBlazer Skrev: Har tänkt skriva en bloggpost om detta.

Lite OT kanske men jag är på väg att förlora all min entitlement med svenska tjejer. En blond svensk HB9 är helt out of the question för mig nu. Helt annan grej med utländskor, och majoriteten av mina lays är med utländskor (eller en handfull 2:a gen invandrare).

Håller med er, svenskor och utländskor är som natt och dag, får sån sjukt mycket bättre respons med de senare, och bättre, våldsammare dominanssex. Ja, jo, det är ju trevligt, men man bor ju ändå i Sverige, omringad av snygga svenskor. Man vill ju gärna ha en del av den kakan. Man hör att svenskor är jätteslampiga men det har jag fan aldrig märkt av.

Jag går och grubblar över detta och har många frågor. Var går det fel nånstans? Ser jag för svensk ut för svenskor, dvs opposites attract? Ligger svenskor bara med kriminella invandrare eller tuffa muskelberg? Är det bara tinder som gäller idag och framstår man som cp om man raggar IRL? Slampar svenskorna mest utomlands och är det då kanske samma grej som gäller för utländskor när de kommer hit?

Hur som helst så börjar jag tröttna på svenskorna när man har det så mycket bättre med utländskor. Känner mig mycket mer manlig med dem och det blir en bra relationsdynamik ända från början.
Jag förstår dock att det mesta av detta sitter i ens eget huvud

Det där är faktiskt en väldigt intressant aspekt. Jag träffade innan mitt ex en tjej från holland, det var rätt straight forward till sex och jag var även väldigt dominant mot henne. Hon gav mig blowjobs på morgonen innan jag åkte till jobbet, aldrig träffat en svensk tjej som varit villig till detta(?). Det känner som att det är mer en självklarhet från utländska tjejer att tillfredsställa sin man än vad det är för svenska tjejer.

Men egentligen tror jag inte svenska tjejer är mindre slampiga än utländska tjejer, bara de att det är många svenska tjejer som är påverkade av hela den här PK kulturen om feminism. Det krävs väldigt mycket mer alfa för att komma förbi deras lilla sköld, när det väl är gjort och vapnen ligger åt sidan är de precis lika underlägsna som vilken annan tjej som helst. Det är iaf min erfarenhet. Det krävs mer hård attityd mot svenska tjejer jämfört med tjejer från andra länder.
2015-08-14,13:48, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-08-14,13:50 av {2} ångest101.)
Inlägg: #10
RE: Angående utländska tjejer
"Det krävs väldigt mycket mer alfa för att komma förbi deras lilla sköld, när det väl är gjort och vapnen ligger åt sidan är de precis lika underlägsna som vilken annan tjej som helst. Det är iaf min erfarenhet. Det krävs mer hård attityd mot svenska tjejer jämfört med tjejer från andra länder."[i][/i]

This. Det är därför jag kommer bättre överens med utlänska tjejer, mindre test,visa hård attityd och plocka ner skölden. Jag kan vara mig själv mer helt enkelt.

Och då är man väl som tryggast och mest stabil också när man inte behöver tänka game helt enkelt utan bara kan köra.

2015-08-14,15:14,
Inlägg: #11
RE: Angående utländska tjejer
(2015-08-14,13:38)trollface Skrev: Det där är faktiskt en väldigt intressant aspekt. Jag träffade innan mitt ex en tjej från holland, det var rätt straight forward till sex och jag var även väldigt dominant mot henne. Hon gav mig blowjobs på morgonen innan jag åkte till jobbet, aldrig träffat en svensk tjej som varit villig till detta(?). Det känner som att det är mer en självklarhet från utländska tjejer att tillfredsställa sin man än vad det är för svenska tjejer.

Men egentligen tror jag inte svenska tjejer är mindre slampiga än utländska tjejer, bara de att det är många svenska tjejer som är påverkade av hela den här PK kulturen om feminism. Det krävs väldigt mycket mer alfa för att komma förbi deras lilla sköld, när det väl är gjort och vapnen ligger åt sidan är de precis lika underlägsna som vilken annan tjej som helst. Det är iaf min erfarenhet. Det krävs mer hård attityd mot svenska tjejer jämfört med tjejer från andra länder.

Håller med om allt detta. Visst är det så att tjejer från de flesta andra kulturer är mer feminina, gillar att ta den där kvinnliga rollen och har inte blivit lika förgiftade av tredje vågen-feminism med könsroller och allt vad det heter. Men är man jävligt hård och alfa så blir det åka av, absolut.

Min teori är att när en tjej träffar på en kille från sin egen kultur så innan att han ens får öppnat käften så har hon ordnat in honom i olika fack. Är man svensk och kanske t.o.m. pratar samma dialekt så "vet" hon precis hur man är eftersom man associeras med alla andra män ur samma grupp. Det finns också starka förväntningar på en, vilka åsikter man ska ha, vad man får göra osv, och uppstickare gillas inte. Det är ett stereotypiserande som hjälper oss hantera världen och är väl medfött hos människan; att se alla människor som individer är för jobbigt. På samma sätt ser man på afrikaner, araber och asiater, det finns en massa föreställningar som följer med på köpet liksom.

Approachar jag en svenska, då jag ser ut som en helt normal kille, så kommer hon dels tänka, "ok onormalt beteende, dåligt socialt kalibrerad och försöker vara en player. Killen är egentligen välanpassad, artig, är mot dödsstraff, snäll, småfeministisk (alltså dålig i sängen), kommer att backa vid ev. slagsmål osv." Och att bryta igenom detta kräver en ordentlig alfa-attityd känns det som, kanske parat med en del visuella "cues" (förutom ens maskulina aura som ju syns mest i ögonen), såsom rockstil, tatueringar, muskler.

Men om man då kommer från en annan kulturell kontext än tjejen kommer man vara mer lösgjord från förväntningar och stereotyper och hon kommer mer se vad som finns framför näsan på henne. Hon kan även rationalisera i termer av "åh, så gör killarna i hans land, de är inte lika töntiga som där jag kommer ifrån." Det kanske är så att det är ett sätt för henne att lättare inta den kvinnliga undergivna roll som hon innerst inne längtar efter. Finns inte lika mycket normer och skit som är på henne och stör. Så för svenskors del kommer det ta emot att laga mat för och suga av sin svenske man som kanske har positionen "högre beta", en normal-cool kille, än det hade varit för henne om hon varit ihop med en lika cool snubbe i ett annat, lite mer konservativt land.

Så vad jag vill säga är att jag tror man kan komma undan med att vara lite mindre alfa med utländskor, och därmed får jag för egen del bättre resultat med just dessa. Jag behöver alltså alfa till mig mycket mer och kanske tweaka lite med min klädstil för att positionera mig som "sex
worthy" svensk (för heta svenskor that is)

Makear all this sense? Rolleyes
2015-08-14,15:46, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-08-14,15:48 av {2} ångest101.)
Inlägg: #12
RE: Angående utländska tjejer
Mycket bra åsikter här. Jag får nu en klarare bild om varför man dras till utlänska tjejer och förmodligen kommer fortsätta göra det.

TrailBlazer

När du går ut på klubben, screenar du medvetet efter utlänska tjejer då? Det är nästan så jag funderar på att börja göra det, jag vet ju att konvon kommer bli bra då och jag trivs bäst. Så varför inte liksom

Sedan får man väl köra på ett annat mindset om man blir öppnad av en svensk brud, gå in med inställningen att man är riktigt skeptisk tills hon bevisar motsatsen.

Inte att gå ut med ett förakt utan bara som en liten tanke att "jag är medveten att jag gillar X typ av tjej och det är vanligast att dom är så om dom kommer från Y"



Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Intresse för tjejer och livet heiayo 1 1,360 2018-05-26,10:02
Senaste inlägg:: Cogo
  Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? Nicki 6 2,532 2018-03-22,09:33
Senaste inlägg:: Nicki
  Tjejer med chodes pojkvänner Sex Intelligence 9 5,009 2017-11-27,10:57
Senaste inlägg:: Nicki
  Berättelser om när man har knullat upptagna tjejer resorb 1 1,024 2017-10-30,13:16
Senaste inlägg:: dobarj3
  Börja störa sig på tjejer Nalirot 6 2,959 2016-10-19,15:11
Senaste inlägg:: Parafras
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,681 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Vilken sorts kille vill tjejer ha? tay 5 3,008 2015-12-20,21:13
Senaste inlägg:: godsgift
  Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? tay 9 5,328 2015-12-20,00:07
Senaste inlägg:: tay
  Trakasseringar mot tjejer i Norge krokodilen 1 1,411 2014-08-16,22:32
Senaste inlägg:: SvaMp_
  AA och ditt MOOD för att prata med tjejer. one 7 3,816 2014-05-27,19:15
Senaste inlägg:: tay

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}