LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Nojjig över något jag frågade tjej om sex
2015-08-18,05:47, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-08-19,18:13 av {2} Trerike.)
Inlägg: #1
Nojjig över något jag frågade tjej om sex
Jag Sa till min tjej att vile vara under henne medans hon sitter över med sin fit*a i
min mun så jag slickar

Kommer detta påverka förhållandet Eller att hon inte Blir kåt av vanligt sex bara av tanken att jag föreslog detta som kanske var submissive position (Utan att ens provat)?
Hon skratta bara lite och Sa "ok ska göra det" , så hon Verka tycka det e ok

Vi har inte testat detta jag Sa bara att jag ville


1 timme senare skrev jag "nej det kanske inte bra då man kan kanske inte kan andas slickar vanligt istellet"
2015-08-18,10:47,
Inlägg: #2
RE: Nojjig över något jag frågade tjej om sex
Dude det är nog helt coolt, behöver nog inte oroa dig... Dont overgame it brother Tongue
2015-08-18,20:46, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-08-19,12:02 av {2} Trerike.)
Inlägg: #3
RE: Nojjig över något jag frågade tjej om sex
Jag tror jag kanske överanalyser för, I princip har ju allt jag nojjat över sen inte hänt

Så det är väl inte så att hon skulle bli mindre kåt av vanligt sex bara ifall skulle prova detta?

(2015-08-18,20:46)Trerike Skrev: Jag tror jag kanske överanalyser för, I princip har ju allt jag nojjat över sen inte hänt

Så det är väl inte så att hon skulle bli mindre kåt av vanligt sex bara ifall man skulle prova detta först med tanke på att det kanske är submissive?

[quote='Trerike' pid='52261' dateline='1439923609']
2015-08-19,11:54,
Inlägg: #4
RE: Nojjig över något jag frågade tjej om sex
du överanalyserar. Fundera inte så mycket utan gör det du känner och som känns bra
Smile
2015-08-19,18:29,
Inlägg: #5
RE: Nojjig över något jag frågade tjej om sex
(2015-08-18,05:47)Trerike Skrev: Jag Sa till min tjej att vile vara under henne medans hon sitter över med sin fit*a i
min mun så jag slickar

Kommer detta påverka förhållandet Eller att hon inte Blir kåt av vanligt sex bara av tanken att jag föreslog detta som kanske var submissive position (Utan att ens provat)?
Hon skratta bara lite och Sa "ok ska göra det" , så hon Verka tycka det e ok

Vi har inte testat detta jag Sa bara att jag ville


1 timme senare skrev jag "nej det kanske inte bra då man kan kanske inte kan andas slickar vanligt istellet"


Svårt att säga, det där är bara ord och således bara en pytteliten del av det som påverkar en relation. Det är alltid det mer känslomässiga som ligger bakom orden som är den stora grejen. Att du bryr dig så mycket om en sån här skitgrej egentligen tyder enl. mig att du är väldigt investerad i den här tjejen och att det snarare är det och din "needyness" för henne som kommer påverka hennes upplevelse av sexet. Värst är att du tar tillbaka det en timme senare.

Det finns inget direkt submissivt med den positionen om killen och tjejen har den rätta typen av förhållande, dvs tjejen är underkastad mannen. Din tjej "ska" vara lite av en trasdocka för dig som du gör lite vad som helst med utan att riktigt be om tillåtelse om du förstår. Om du tänder på att vara under henne och "befaller" henne att inta den positionen och hon gör som hon blir tillsagd, med en flämtning, så finns det inget submissivt med det.

Säg och gör alltid vad du själv vill. Be aldrig om tillåtelse, be aldrig om ursäkt. Gillar hon inte det så är hon fri att dra.

Låter kanske lite "rapey", but you get the point.
2015-08-19,18:32, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-08-19,18:43 av {2} Trerike.)
Inlägg: #6
RE: Nojjig över något jag frågade tjej om sex
Min neediness har dock inte påverkat förhållandet . Hon fortsätter säga att hon älskar mig etc och vill ha sex ofta

Jag har varit mkt needy förr o några dagar senare har vi camsex o hon säger att hon saknar o älskar mig etc . Börjar tro att neediness konceptet är lite överskattst
2015-08-19,19:00,
Inlägg: #7
RE: Nojjig över något jag frågade tjej om sex
Tjejer kan säga en sak ena dagen och vilja göra slut andra. Lol, mitt ex blev helt förkrossad när jag fick jobberbjudande Ayia Napa och två veckor efter det ville hon göra slut. Förlita dig inte enbart på ord eftersom det bara är ORD. Men tycker du att neediness är överskattat så kör din grej och se vad som händer
2015-08-19,19:14, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-08-19,19:18 av {2} Trerike.)
Inlägg: #8
RE: Nojjig över något jag frågade tjej om sex
(2015-08-19,19:00)Tumba Skrev: Tjejer kan säga en sak ena dagen och vilja göra slut andra. Lol, mitt ex blev helt förkrossad när jag fick jobberbjudande Ayia Napa och två veckor efter det ville hon göra slut. Förlita dig inte enbart på ord eftersom det bara är ORD. Men tycker du att neediness är överskattat så kör din grej och se vad som händer

ja kanske, men i mitt fall har jag varit needy läääänge och det har aldrig gjort någon skillnad i förhållandet haha Smile allt varit som vanligt ändå, minns en gång när vi bråka lite , hon blev arg och gick iväg , jag hade sen sagt "snälla gå inte " visat mig väldigt ledsen, hon var rasande och gick iväg, 2 minuter senare kommer hon tillbaka och är med mig och säger att hon insåg att hon kan inte bara gå utan mig sådär, sen under natten har vi sex. allt som vanligt lol
2015-08-19,20:45,
Inlägg: #9
RE: Nojjig över något jag frågade tjej om sex
Du överanalyserar lite bara, släpp det. Klart som fan det är OK att experimentera med olika positioner och energier. Det är lika OK att prova att köra reversed polarities, att du är sub och hon dom t.ex.. Inga problem där heller.

Folk som e PU skadade tar ofta hela alfa-grejen för långt och imo e de därför 90% av forumet inte får ligga eller aldrig kan hålla ihop ett förhållande längre än 2 veckor.
2015-08-19,20:48, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-08-19,20:49 av {2} Trerike.)
Inlägg: #10
RE: Nojjig över något jag frågade tjej om sex
Tack godsgift, du fick bort mkt av mina worries

Btw, har du själv provat liknande?
2015-08-19,20:52,
Inlägg: #11
RE: Nojjig över något jag frågade tjej om sex
(2015-08-19,20:48)Trerike Skrev: Tack godsgift, du fick bort mkt av mina worries

Btw, har du själv provat liknande?
NP. Yes, har provat det mesta.
2015-08-19,21:15,
Inlägg: #12
RE: Nojjig över något jag frågade tjej om sex
En gång sa en tjej nåt i stil med: "har en tjej lyckats få in en dildo i din bak så är det hejdå". Huruvida hennes åsikt representerar tjejers i genomsnitt vet jag inte, men tror ivf att ett liknande submissive beteende i sängen är avtändande för de flesta tjejer. Nu är dock lite facesitting inte hela världen, och ännu mindre gör det nog om du tar initiativet till det. Dvs lyfter henne över ditt ansikte och börjar slicka henne. Då är du ju dominant (leder) samtidigt.
2015-08-20,14:47,
Inlägg: #13
RE: Nojjig över något jag frågade tjej om sex
Yes, själva grejen är att han själv vill testa det för att experimentera. Inte för att hon gnäller, ber och försöker få honom att förändra sig. No problems what so ever.
2015-08-21,08:55,
Inlägg: #14
RE: Nojjig över något jag frågade tjej om sex
Som sagt tidigare, det som påverkar förhållandet mest negativt är förmodligen att fundera i desa banor kring den saken...


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjej börjar få känslor ReeZ 1 1,297 2018-02-03,19:01
Senaste inlägg:: tvbordet
  Ny tjej på g, dominant alfa hanne fail.. trollface 6 2,829 2012-08-07,13:51
Senaste inlägg:: Ragnarök

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}