LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur hanterar ni logistiken?
2012-03-04,04:26,
Inlägg: #1
Hur hanterar ni logistiken?
Som titeln lyder då är jag lite nyfiken på hur folk hanterar logistiken. (Osäker på om den här passade i nybörjarfrågor eller i generellt)


Här är det tänkt att ni ska kunna ställa alla frågor ni kan tänkas ha om hur ni ska få stoppa tummen i naveln på den där fina damen (dvs. förflyttningar&transport, inte tekniker och dylikt om det inte specifikt har med logistiken att göra).


Har själv problem med att kunna sätta upp f-close som mål i och med att jag inte har någon aning om hur jag skulle fixa logistiken. Så för att sätta bollen i rullning tänker jag därför fråga; Hur fan ska jag göra när jag ännu bor hos föräldrarna i en jävla förort?:confused:


Förhoppningsvis så kommer den här tråden inte bara hjälpa mig utan även andra vilsna själar.
2012-03-04,04:46,
Inlägg: #2
Hur hanterar ni logistiken?
Logistiken kan lösas på flera olika sätt beroende på vad problemet är. Om du bor långt bort och prompt måste hem till dig får du ta taxi, tåg eller buss, alternativt köra själv. Bor du nära kan ni ta en promenad.

Är problemet att du bor hos dina föräldrar får du fråga dig själv vilken slags relation du har till mamsen och pappsen? Är dom ok med att du drar hem brudar? Om inte så kanske ni borde bättre på er relation. Min morsa är nästan lite av en cheerleader för mig och jag hade inga problem med att dra hem brudar när jag tillfälligt bodde hos morsan för ett år sen.

Du kan ju alltid dra hem till bruden med.

Allt detta är saker du går igenom när det börjar bli dags. Dvs när du vet att det kan bli knulla av, du har hookat bruden, nu är det bara logistiken som ska lösas. Detta är inte något du kan sitta och fundera ut innan du ens har fått något på kroken.

I din interaktion med tjejen tar du givetvis reda på var hon bor, hur hon bor, vem hon bor med, hur hon kom till stället och om hon har stora planer dagen efter. Du kan inte planera det innan, du vet ju inte vilka förhållanden som kommer råda. Detsamma gäller för ditt eget hem, ibland kan ett annars guldläge förvandlas till en omöjlig situation, om du tex har besök av en vän i din etta, eller fan vet vad.

Så mitt råd till dig är helt enkelt att bara gå ut, börja från början och tänk på slutet när du börjar närma dig. Fucking eh brew.
"He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man." - [SIZE="1"]Hunter S Thompson[/SIZE]

pb


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}